اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

بایرن و جذب بازیکنان ترک

ییییییییییییی.png

وبسایت رسمی هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از transfermarkt، در جدید ترین خبر نقل و انتقالات بایرن مونیخ شنیده ها حاکی از علاقه بایرن به مهاجم 19 ساله ترک انسه اونال خبر می دهد این مهاجم 185 سانتی بازیکن منچستر سیتی است و در حال حاضر به صورت قرضی در توئنته بازی می کند.

تکمیلی

همچنین بر اساس گزارش این وبسایت یک بازیکن دیگر نیز از ترکیه به بایرن مونیخ لینک شده است، کاگلار 23 ساله از تیم فرایبورگ که در پست دفاعی بازی می کند نیز مدنظر بایرن مونیخ است.

نظرات  

ghuedv
+5 #1 ghuedv 1396-02-02 22:28
دست کن تو جیب مبارک خامس ، وراتی / کوتینیو و کوردارادو / آسنسیو رو بخر عزیز من
arash_kashan21
+1 #2 arash_kashan21 1396-02-02 22:30
يكي از موفقيت هاي تيماي بزرگ مثل رعال بارسا
خريد بازيكنا چند پسته است
به خصوص در دفاع
مه هم مدافع ان
هم مهاجم بال
متاسفانه ما چندتا از اين بازيكتا بيشتر نداريم
كه يكي شون داره ميره
يكي اش هم كه مصدومه همش
اون دوتا هم كه اين مدلي بودن
سرويس شدن رفت
Mojtaba.32
+7 #3 Mojtaba.32 1396-02-02 22:31
داریم به سمت دوارن آلتین تاپ
و برادارن کواچ در بایرن
آفرین همین فرمون بریم راست می افتیم تو دره
ghuedv
+3 #4 ghuedv 1396-02-02 23:22
از آی پی مسدودش کنین :70:
دیگه کار بجایی رسیده که یه بچه میاد اینجا یه دستش تو شورتشه با یه دس دیگ هم تایپ میکنه و چرت تف میده بیرون
واقعا خونواده ها توی تربیت فرزندان کم توجهی میکنن
محمود
+2 #5 محمود 1396-02-02 23:47
عجب ملتی هستیم
از ماست که بر ماست
admin
+4 #6 admin 1396-02-02 23:48
بابت رفتار زشت این کاربر از همه پوزش می خوام
ram_KRAL
+2 #7 ram_KRAL 1396-02-03 00:18
سلام. بازی با ماینز کاپیتان کی بود؟>!
پپ وطنی
+2 #8 پپ وطنی 1396-02-03 00:41
به نقل از ram_KRAL:
سلام. بازی با ماینز کاپیتان کی بود؟>!

نیمه دوم مولر بود.نیمه اول نمیدونم ولی باید ریبری باشه
vivabavaria
+3 #9 vivabavaria 1396-02-03 00:57
اینا کی میخوان دست از خرید بنجل ها بردارن خدا میدونه !!!
بخدا با این کارا جز حسرت چیزی برامون نمیمونه . یدونه روبن و نویر خریدیم چقدر به دردمون خورد . باید بازیکنای اثبات شده بخریم نه تخم مرغ شانسی
mehdispeed
-2 #10 mehdispeed 1396-02-03 02:08
به نقل از arash_kashan21:
يكي از موفقيت هاي تيماي بزرگ مثل رعال بارسا
خريد بازيكنا چند پسته است
به خصوص در دفاع
مه هم مدافع ان
هم مهاجم بال
متاسفانه ما چندتا از اين بازيكتا بيشتر نداريم
كه يكي شون داره ميره
يكي اش هم كه مصدومه همش
اون دوتا هم كه اين مدلي بودن
سرويس شدن رفت

یکی از موفقیت این تیم های بزرگ کثیف بودنشون هست اره گلم :a0076
این لاشیا قرعه میخرن قرعه نشد داور میخرن با هزار تا **** کاری میاند بالا بعد میگی تو موفقیت
دو تا بازیکن از دورتموند اومده الان بایرن هی میگن بایرن ستاره های دورت رو میخره بعد همین لاشیا خودشون انگاری بازیکن سازن مثلا نیمار یا بیل یا کریس رو خودشون ساختن یا سوارز رو که میاند به بایرن ایراد مییرن رفتن خوار و مادر پول عربارو .... با پول این احمقا ستاره خریدن شدن شاخ
یه سیاست هست که المانیا واسه تقویت تیم های خودی اول اولویتشون پیشنهاد های داخلیه واسه بازیکن بعد تیم های خارجی (وقتی بایرن که میتونه قهرمان بشه تو چمپیونز به عنوان یه تیم المانی صد در صد اولویت داره تا یه تیم اسپانیایی مافیایه کثیف مثه بارسه و رئال)

کاسمیرو اخراج نشد ویدال تخمی تخمی کارت زرد دوم رو گرفت دو تا گل افساید زدن (درسته کریس ستارس ولی جلو نویر پشمم نیس نویر این همه سیو کرد نخورد حالا دو تا شم خورد بازم تعداد سیو هاش از گل های واقعی کریس بیشتره یارو هتریک نکرد دبل افساید کرد به علاوه یک گل سالم) بازی رفت هم که به .. کشی مارتینز رو اخراج کردن و بازی رو اونجوری لا دادن و نتونست کارلو بازی رو جمع کنه(تعویض اشتباه الونسو) نداشتن تاکتیکی واسه همچین مواقعی
این شرایط پیش اومده و مثه **** بازی ایی که سر اتل تو فینال دراوردن و قهرمان شدن سر بایرنم دراوردن بعد شما ها میگین موفقیت. رئال یه تیم پادشاهی مافیایی بوده و خواهد بود هر کس بهتون گفت بگین شرایط رئال اینجوریه از 11 تا چمپیونزشون 5 تاش مال دوره شاه کلفتیانه اسپانیایه که خیلی کلفت بوده تیمی نبوده بخواد واسشون شاخ شه و رئال رو ببره اینارو بگین که نگه رئال فلان رئال بمان :41:

جواب هر بچه 15 ساله ای هم که به اسم رئال میاد اینجا گوزی میاد و ندین اینا اصن خیلیاشون جدا از سنشون فوتبال حالیشون نیس فقط میدونن یکی برده یکی باخته با چند تا گل چه میفهمن افساید چیه و قانون کارت دادن :a0076

این عکسم نشون اون بچه .. شل مغزی بدین که میگن گل دوم بایرن هم افساید بود مولر که تو افساید نیس لوا هم که اصن پاش به توپ نخورد و ناچو رید و بعدم سلطان راموسشون تر زد ویدال هم وقتی اخراج میشد دیقه 47 که تکل خشن خطای باعث مصدوم شدن بازیکن داشته باشه نه تنه بزنه کارت زرد دوم رو بگیره کارت زرد دوم شرایط داره همون شرایطی که واسه مارتینز در به در رعایت نشد و بایرن و داور به .. داد اره بعدم خیلی تابلو بود بازکین رو تخمی هنوز نیمه شروع نشده اور اخراج کنه باید یه وقتی اخراج میکرد که یعنی بهش شک نکنن شب قبل از بازی پرز خوب بهش رسییییده :51:



اگه اینا اینجوری با این شرایط جلو بایرن در نمیودن اینجوری صعودم نمیکردن پس بهشون بگین خففففففه :62:

خیلی دلم پره از این **** بازیا ولی وقتی این کلیپ رو میبینم از طرفدارای بایرن اون موقعس که میگم بالاخره حق به حق دار میرسه
دوست داشتید دانلود کنید ببینید :8: :44:
uupload.ir/view/82ar_vid_20170422_195318.mp4
بایرن بالاتر از همه
+3 #11 بایرن بالاتر از همه 1396-02-03 03:09
یه پیغام برای امیر خان دارم.
امیر آقا، داداش گلم ملیت هیتزفلد چیه؟ مثلا سوئیسی؟
نه خیر آقا. هیتزفلد آلمانیه متولد شهر لوراخ. حتی برای تیم المپیک آلمان غربی در مسابقات 1972 بازی کرده. چون بازیکن شاخصی نبود، بیشتر تو سوئیس بازی کرده. همین.
بایرن تا به حال 5 بار قهرمان اروپا شده، هر 5 بار با مربی آلمانی بوده. یک بار با اودو لاتک، دو بار با دتمار کرامر، یک بار با هیتزفلد، یک بار با هاینکس.
پس امیر خان اگه میخای اطلاعات بدی، قبلش خواهشا یه کم تحقیق کن.
نمیگم ما باید صد در صد مربی آلمانی داشته باشیم ولی آمار نشون میده فقط با مربیای آلمانی قهرمان اروپا شدیم. با مربیای بزرگی مثل تراپاتونی، فن خال، پپ و حالا آنجلوتی نتونستیم عنوانی بدست بیاریم.
از مدیریت سایت خواهش دارم که ملیت هیتزفلد رو برای دوستان مشخص کنن. واقعا افت کلاس داره که ندونیم هیتزفلد کبیر آلمانیه نه سوئیسی.
بایرن بالاتر از همه
+2 #12 بایرن بالاتر از همه 1396-02-03 03:11
حتی تا اینجا بگم که عموی هیتزفلد، اوتو هیتزفلد از ژنرال های آلمانی جنگ جهانی دوم بوده.
ghuedv
+1 #13 ghuedv 1396-02-03 03:50
خخخخخخخخخ
ولی جالبه بازی سویس پرتغال توی سویس تو استادیوم داشت بازی رو میدید
مث اینه کی روش بعد اینکه کارش تو ایران تموم شد باز برگرده بازی ایران رو توی آزادی ببینه
بایرن بالاتر از همه
+3 #14 بایرن بالاتر از همه 1396-02-03 03:56
به نقل از emad71:
خخخخخخخخخ
ولی جالبه بازی سویس پرتغال توی سویس تو استادیوم داشت بازی رو میدید
مث اینه کی روش بعد اینکه کارش تو ایران تموم شد باز برگرده بازی ایران رو توی آزادی ببینه

داداش ربطی نداره. هیتزفلد مدت ها تو سوئیس زندگی کرده، احتمالا پاسپورت سوئیسی هم داره، به همین دلیل به سوئیس سمپات داره. تازه یادمون نره که حدود 65 درصد مردم سوئیس آلمانی زبانن. شهری هم که هیتزفلد به دنیا اومده (همون شهر لوراخ) نزدیک مرز سوئیسه. همونطور که گفتم، عموی هیتزفلد، اوتو هیتزفلد از ژنرال های آلمان در جنگ جهانی دوم بوده. خود هیتزفلد هم برای تیم المپیک آلمان غربی در مسابقات 1972 بازی کرده.
بایرن بالاتر از همه
+2 #15 بایرن بالاتر از همه 1396-02-03 03:58
به نقل از emad71:
خخخخخخخخخ
ولی جالبه بازی سویس پرتغال توی سویس تو استادیوم داشت بازی رو میدید
مث اینه کی روش بعد اینکه کارش تو ایران تموم شد باز برگرده بازی ایران رو توی آزادی ببینه

در ضمن شما رابطه آلمان و سوئیسو با رابطه ایران و پرتغال یکی میدونی؟ اونم کیروش که فقط به خاطر سرکیسه کردن ایران مربی این تیم شده و تا حالا هم فقط به خاطر پول مونده.
کان مقدس
+6 #16 کان مقدس 1396-02-03 06:10
خودمونو گول نزنیم.
مربی با بازیکن جام میگیره.
اسکولاری 2002 برزیل رو با اقتدار اول کرد، 2014
سنگین ترین تحقیر برزیلو بالااورد. علتش فقط بازیکن بود.
پپ هم بخاطر تیم تو اوج بارسا جام برد،
انریکه همینطور.
کارلتو با میلان همینطور. و الا چلسی و پاریس و چرا اول نکرد
تو اروپا.
یوپ و فرگوسنم همینطور.
حتی پورتو هم بعد قهرمانیش
مشخص شد ستاره هایی مثل دکو و کاروالیو توش بودن.
اینکه مارسلو 10 نفرو جا میزاره ربطی ب تاکتیک زیدان نداره.
اینکه رونالدو پنالتی ک هیچ حتی ضربه ازادشم گل می زنه
ربطی ب مربی نداره.
شما حالا هی بگین کاش یوپ می بود،
کاش پپ می بود کاش فلان می بود.
شمابرین از قرن 21 قهرمان های اروپا رو نیگا کنین، 99 درصدشون
تو بازی های حساس، ستاره هاشون براشون بازیارو دراوردن.
شوت زیدان ک هنوزم تیتراژ برنامه هاس، پنالتی هایی ک کان گرفت،
همکاری و پاس پشت پای روبری ب هم، وجود جواهری مثل راموس
ک برات بازی و در بیاره و.... نقش مربی چیه تو اینا.
دو سال قبل ک ریال اول شد، همون یک هشتم با نبوغ رونالدو اومد
بالا و وولف و حذف کرد. ضربه ازاد گل کرد.
حالا بگین نقش زیداندچیه.
مربی نقش داره اما زیر 50 درصد
محمود
+3 #17 محمود 1396-02-03 09:42
به نقل از کان مقدس:
خودمونو گول نزنیم.
مربی با بازیکن جام میگیره.
اسکولاری 2002 برزیل رو با اقتدار اول کرد، 2014
سنگین ترین تحقیر برزیلو بالااورد. علتش فقط بازیکن بود.
پپ هم بخاطر تیم تو اوج بارسا جام برد،
انریکه همینطور.
کارلتو با میلان همینطور. و الا چلسی و پاریس و چرا اول نکرد
تو اروپا.
یوپ و فرگوسنم همینطور.
حتی پورتو هم بعد قهرمانیش
مشخص شد ستاره هایی مثل دکو و کاروالیو توش بودن.
اینکه مارسلو 10 نفرو جا میزاره ربطی ب تاکتیک زیدان نداره.
اینکه رونالدو پنالتی ک هیچ حتی ضربه ازادشم گل می زنه
ربطی ب مربی نداره.
شما حالا هی بگین کاش یوپ می بود،
کاش پپ می بود کاش فلان می بود.
شمابرین از قرن 21 قهرمان های اروپا رو نیگا کنین، 99 درصدشون
تو بازی های حساس، ستاره هاشون براشون بازیارو دراوردن.
شوت زیدان ک هنوزم تیتراژ برنامه هاس، پنالتی هایی ک کان گرفت،
همکاری و پاس پشت پای روبری ب هم، وجود جواهری مثل راموس
ک برات بازی و در بیاره و.... نقش مربی چیه تو اینا.
دو سال قبل ک ریال اول شد، همون یک هشتم با نبوغ رونالدو اومد
بالا و وولف و حذف کرد. ضربه ازاد گل کرد.
حالا بگین نقش زیداندچیه.
مربی نقش داره اما زیر 50 درصد

کاملا با نظرت موافقم
این ستاره ها هستن که تیم را بالا میکشن و قهرمان میکنن وگرنه این مربی های معروفی که هممون میشناسیم اگه ستاره نداشته باشن هیچی نیستن
بایرن اگه بازیکن تاپ نخره هیچی نمیشه
Amir.R
+4 #18 Amir.R 1396-02-03 12:33
به نقل از محمود:
کاملا با نظرت موافقم
این ستاره ها هستن که تیم را بالا میکشن و قهرمان میکنن وگرنه این مربی های معروفی که هممون میشناسیم اگه ستاره نداشته باشن هیچی نیستن
بایرن اگه بازیکن تاپ نخره هیچی نمیشه

نابود کردین مربیای بدبختو ک :4: فرق بارسای پپ و ریکاردو دیگه هر بچه ای میفهمه.......یا رعال بنیتز و زیدان. درسته بازیکن مهمه ولی تاکتیکم کم نیست. مثلا سبک دفاع بایرن در زمان یوپو با پپ مقایسه کنین. یا مثالای دیگه سیمعونه و کنته هستن........ ب شخصه نقش بازیکنارو تو ی تیم 60درصد میدونم و نقش مربیو 30درصد.و البته مثال اعصاب خورد کن رفتن ویلاش بواش و اومدن دی متعو تو قهرمانی ۲۰۱۲ چلسیم در نظر بگیر.
Hamid real
-8 #19 Hamid real 1396-02-03 13:10
به نقل از mehdispeed:
یکی از موفقیت این تیم های بزرگ کثیف بودنشون هست اره گلم :a0076
این لاشیا قرعه میخرن قرعه نشد داور میخرن با هزار تا **** کاری میاند بالا بعد میگی تو موفقیت
دو تا بازیکن از دورتموند اومده الان بایرن هی میگن بایرن ستاره های دورت رو میخره بعد همین لاشیا خودشون انگاری بازیکن سازن مثلا نیمار یا بیل یا کریس رو خودشون ساختن یا سوارز رو که میاند به بایرن ایراد مییرن رفتن خوار و مادر پول عربارو .... با پول این احمقا ستاره خریدن شدن شاخ
یه سیاست هست که المانیا واسه تقویت تیم های خودی اول اولویتشون پیشنهاد های داخلیه واسه بازیکن بعد تیم های خارجی (وقتی بایرن که میتونه قهرمان بشه تو چمپیونز به عنوان یه تیم المانی صد در صد اولویت داره تا یه تیم اسپانیایی مافیایه کثیف مثه بارسه و رئال)

کاسمیرو اخراج نشد ویدال تخمی تخمی کارت زرد دوم رو گرفت دو تا گل افساید زدن (درسته کریس ستارس ولی جلو نویر پشمم نیس نویر این همه سیو کرد نخورد حالا دو تا شم خورد بازم تعداد سیو هاش از گل های واقعی کریس بیشتره یارو هتریک نکرد دبل افساید کرد به علاوه یک گل سالم) بازی رفت هم که به .. کشی مارتینز رو اخراج کردن و بازی رو اونجوری لا دادن و نتونست کارلو بازی رو جمع کنه(تعویض اشتباه الونسو) نداشتن تاکتیکی واسه همچین مواقعی
این شرایط پیش اومده و مثه **** بازی ایی که سر اتل تو فینال دراوردن و قهرمان شدن سر بایرنم دراوردن بعد شما ها میگین موفقیت. رئال یه تیم پادشاهی مافیایی بوده و خواهد بود هر کس بهتون گفت بگین شرایط رئال اینجوریه از 11 تا چمپیونزشون 5 تاش مال دوره شاه کلفتیانه اسپانیایه که خیلی کلفت بوده تیمی نبوده بخواد واسشون شاخ شه و رئال رو ببره اینارو بگین که نگه رئال فلان رئال بمان :41:

جواب هر بچه 15 ساله ای هم که به اسم رئال میاد اینجا گوزی میاد و ندین اینا اصن خیلیاشون جدا از سنشون فوتبال حالیشون نیس فقط میدونن یکی برده یکی باخته با چند تا گل چه میفهمن افساید چیه و قانون کارت دادن :a0076

این عکسم نشون اون بچه .. شل مغزی بدین که میگن گل دوم بایرن هم افساید بود مولر که تو افساید نیس لوا هم که اصن پاش به توپ نخورد و ناچو رید و بعدم سلطان راموسشون تر زد ویدال هم وقتی اخراج میشد دیقه 47 که تکل خشن خطای باعث مصدوم شدن بازیکن داشته باشه نه تنه بزنه کارت زرد دوم رو بگیره کارت زرد دوم شرایط داره همون شرایطی که واسه مارتینز در به در رعایت نشد و بایرن و داور به .. داد اره بعدم خیلی تابلو بود بازکین رو تخمی هنوز نیمه شروع نشده اور اخراج کنه باید یه وقتی اخراج میکرد که یعنی بهش شک نکنن شب قبل از بازی پرز خوب بهش رسییییده :51:



اگه اینا اینجوری با این شرایط جلو بایرن در نمیودن اینجوری صعودم نمیکردن پس بهشون بگین خففففففه :62:

خیلی دلم پره از این **** بازیا ولی وقتی این کلیپ رو میبینم از طرفدارای بایرن اون موقعس که میگم بالاخره حق به حق دار میرسه
دوست داشتید دانلود کنید ببینید :8: :44:
uupload.ir/view/82ar_vid_20170422_195318.mp4

oh...oh...yavas h dadash piyade sho baham berim...are 4 sale darid ba mafia hazf mishid...oon 5 taye maroofam hamash mafia bood..asan kole 11 ta ghahremani haye ma ba mafia boode....to ke alan migi hameye moafaghiyataye real ba mafia boode kheyli football mifahmi alan......vaght i midooni darajeye sookhtegit enghad balas pomad chera nemizani..pomad o vase in rooza ekhtera kardan
fc bavaria
+1 #20 fc bavaria 1396-02-03 13:18
به نقل از کان مقدس:
خودمونو گول نزنیم.
مربی با بازیکن جام میگیره.
اسکولاری 2002 برزیل رو با اقتدار اول کرد، 2014
سنگین ترین تحقیر برزیلو بالااورد. علتش فقط بازیکن بود.
پپ هم بخاطر تیم تو اوج بارسا جام برد،
انریکه همینطور.
کارلتو با میلان همینطور. و الا چلسی و پاریس و چرا اول نکرد
تو اروپا.
یوپ و فرگوسنم همینطور.
حتی پورتو هم بعد قهرمانیش
مشخص شد ستاره هایی مثل دکو و کاروالیو توش بودن.
اینکه مارسلو 10 نفرو جا میزاره ربطی ب تاکتیک زیدان نداره.
اینکه رونالدو پنالتی ک هیچ حتی ضربه ازادشم گل می زنه
ربطی ب مربی نداره.
شما حالا هی بگین کاش یوپ می بود،
کاش پپ می بود کاش فلان می بود.
شمابرین از قرن 21 قهرمان های اروپا رو نیگا کنین، 99 درصدشون
تو بازی های حساس، ستاره هاشون براشون بازیارو دراوردن.
شوت زیدان ک هنوزم تیتراژ برنامه هاس، پنالتی هایی ک کان گرفت،
همکاری و پاس پشت پای روبری ب هم، وجود جواهری مثل راموس
ک برات بازی و در بیاره و.... نقش مربی چیه تو اینا.
دو سال قبل ک ریال اول شد، همون یک هشتم با نبوغ رونالدو اومد
بالا و وولف و حذف کرد. ضربه ازاد گل کرد.
حالا بگین نقش زیداندچیه.
مربی نقش داره اما زیر 50 درصد

منم با نظرت موافقم کاملا
Hamid real
-9 #21 Hamid real 1396-02-03 13:22
taze age mafiayi vojood dashte bashe hich vaght hagh be hagh dar nemirese.... :a0080
mehdispeed
+7 #22 mehdispeed 1396-02-03 13:37
به نقل از Hamid real:
oh...oh...yavash dadash piyade sho baham berim...are 4 sale darid ba mafia hazf mishid...oon 5 taye maroofam hamash mafia bood..asan kole 11 ta ghahremani haye ma ba mafia boode....to ke alan migi hameye moafaghiyataye real ba mafia boode kheyli football mifahmi alan......vaghti midooni darajeye sookhtegit enghad balas pomad chera nemizani..pomad o vase in rooza ekhtera kardan

رئال یه تیمه پادشاهیه مثه این میمونه یه تیم بزنن به اسم سپاه بعد وقتی همش داره با داوری و هزار تا چیز دیگه میبره بگیم حقشه(عزیز تیمه سپاهه هزار تا امکانات داره باید ببره نبره لیگ تعطیله)اون اولای چمپیونزم همپین شرایطی بوده اررررره :21:
رئال اول ستاره میخره وقتی ستاره جواب نداد قرعه وقتی قرعه نشد داوری این تویه 3 تا از قهرمانیا اخره چمپیونزش که من دیدم به وضوح دیده میشه :67:
mehdispeed
+5 #23 mehdispeed 1396-02-03 13:41
به نقل از Hamid real:
taze age mafiayi vojood dashte bashe hich vaght hagh be hagh dar nemirese.... :a0080

همیشه قرعه و داوری و ستاره جواب نمیده.یکی مثه یوپ میاد جوری بازی میکنه که نشه بهش ایراد بگیری مثه یه المانی با حساب کتاب و پیش بینی کردن تموم شرایط قهرمان میشه
خوبه یکی از همین قهرمانیاتون مدیون همین یوپ هستین شما رئالیا :58:
mehdispeed
+3 #24 mehdispeed 1396-02-03 13:46
به نقل از بایرن بالاتر از همه:
یه پیغام برای امیر خان دارم.
امیر آقا، داداش گلم ملیت هیتزفلد چیه؟ مثلا سوئیسی؟
نه خیر آقا. هیتزفلد آلمانیه متولد شهر لوراخ. حتی برای تیم المپیک آلمان غربی در مسابقات 1972 بازی کرده. چون بازیکن شاخصی نبود، بیشتر تو سوئیس بازی کرده. همین.
بایرن تا به حال 5 بار قهرمان اروپا شده، هر 5 بار با مربی آلمانی بوده. یک بار با اودو لاتک، دو بار با دتمار کرامر، یک بار با هیتزفلد، یک بار با هاینکس.
پس امیر خان اگه میخای اطلاعات بدی، قبلش خواهشا یه کم تحقیق کن.
نمیگم ما باید صد در صد مربی آلمانی داشته باشیم ولی آمار نشون میده فقط با مربیای آلمانی قهرمان اروپا شدیم. با مربیای بزرگی مثل تراپاتونی، فن خال، پپ و حالا آنجلوتی نتونستیم عنوانی بدست بیاریم.
از مدیریت سایت خواهش دارم که ملیت هیتزفلد رو برای دوستان مشخص کنن. واقعا افت کلاس داره که ندونیم هیتزفلد کبیر آلمانیه نه سوئیسی.

fc bavaria
+3 #25 fc bavaria 1396-02-03 13:52
با توجه به نظر دوست عزیز سید که من باهاش کاملا موافقم به نظر من تیم ما تو چند تا پست احتیاج مبرم داره که بتونه تو جمع مدعیها بمونه.1.دفاع راست مطمئن به جای لام.2وینگر خوب پا به توچ اگه سرعتی شد که چه بهتر.3 مهاجم سرعتی که قدرت حفظ و حمل توپ داشته باشه مثل سانچز یا پدرو یا لاکازت که مکمل لوا بشن.4هافبک طراح جنگنده مثل وراتی که در کنار تیاکو باشه نه اینکه همه چشم به تیگو بدوزن که میخواد پاس بده.5با اومدن زوله مارتینز بیاد تو پست خودش بازی کنه.6یه جانشین خوب واسه لوا که بتونه تا حدی انتظار بر اورده کنه.اگه بخوایم یه نگاه ساده داشته باشیم به تیمایی که الان تو اوج هستن مثل چلسی پاریس تاتنهام تا حدی اتلتیک و رئال متوجه میشیم که تمام سنگینی مسعولیت تیم رو دوش دفاع کناری و دوتا هافبک وسط تیمه تو چلسی کانته ورئال کروس و مودریچ و پاریس وراتی دارن خدایی میکنن ما هم اگه میخوایم تو اوج بمونیم باید دست به جیب کنیم و جایگزین.و چند تا نکته که تو بازیهای اخیرمون تو تیم اصلا به چشم نمیاد اینه که اصلا پلنی واسه بازی رو به جلو نداریم و اصلا از مسط زمین حمله نمیکنیم و مهمترین اصلی که سال 2013 قهرمان شدیم و بیشترین سود و ازش بردیم شوت پشت محوطه هستش چون کروس و شواینی شوت میزدن و گومز مولر از ریبان استفاده میکردن.در اخر باز هم به امید موفقیت واسه فصل بعد
fc bavaria
+2 #26 fc bavaria 1396-02-03 13:55
به خاطر اشتباه تایپی ببخشید :4:
i.g-b.p
-14 #27 i.g-b.p 1396-02-03 16:11
اوه رفقا چه نشیمن گاهی از خودشون پاره کردن برای المانی بودن هیستفیلد
اون زاده ی المان
بزرگ شده ، تحصیل کرده ، زندگی کرده ی سوعیسه
خودشم ۱۰۰درصد سوعیسی میدونه
خودتونو عذاب ندین
این یک

دومن الان اینارو گفتین واسه روحی المانی!
بیاین یه قراری بزاریم وقتی پرونده ی یه بحثی باز شد و یکی از طرفین بحث دیگه قانع شد و کامنتی نزاشت اون بحث همونجا چال میشه
من دو بار قضیه ی روح المانی رو توضیح دادم !
همتون شدید یه بنده خدایی
میرین با یه سوژه ی جدید میاین همون بحثه قبلی رو پیش میکشین!!!
یونس
+2 #28 یونس 1396-02-03 20:31
آقا مجتبی چرا کامنتامو پاک مینکی؟
غریبه ی آشنا
+1 #29 غریبه ی آشنا 1396-02-03 20:36
میتونیم داگلاس رو با کوتینهو طاق بزنیم + 20 میلیون پوند.
خرید وراتی و یه مهاجم بک اپ و دفاع راست( کایل واکر) + دربازه بان بک اپ.
فروش بنجلامون رو هم در نظر بگیریم.
با 100 میلیون پوند میتونیم بارمونو برای5 سال بعد ببندیم.
اگه عاقل باشن اقایون هوینس و رومینیگه.
بایرن فن
0 #30 بایرن فن 1396-02-03 21:32
چه دلیلی میتونه باشه که داگلاس کاستا مولر کیمیشحتی کومان حتی ویدال اینال بعد از آنچلوتی افت کنن اینا مگه بازیکنایین خرید ووراتی خوبه اما محاله همچنین امبپایه و امثالهم بایرن باید همون رویه خرید از آلمان لیگ آلمان رو ادامه بده خرید گورتسکا نبی کیتا عثمان دمبله کافیه ولی اون چیزی که نگران کنندست یه مربی فرسودست که به روشی رو از. 2002تا حالا پیش گرفته با همون فرمون میره جلو نگران کنندست که آنچلوتی. همون بلایی که. سر میلان آورد و میلان رو از 2007تبدیل به یه تیم پیر کرد سر بایذنم بیاره چرا چون ایشون صد در صد بازیکن مسن رو به جوون ترجبح میده اگه لام و آلونسو خودشون نمیرفتن سال بعدم فیکس بگد اون ماچی که آنچلوتی چند روز پیش ریبری رو کرد یعنی فصل بعدم فیکسی
بایرن فن
-2 #31 بایرن فن 1396-02-03 21:36
به نقل از بایرن فن:
چه دلیلی میتونه باشه که داگلاس کاستا مولر کیمیشحتی کومان حتی ویدال اینال بعد از آنچلوتی افت کنن اینا مگه کم بازیکنایین خرید ووراتی خوبه اما محاله همچنین امبپایه و امثالهم بایرن


باید همون رویه خرید از آلمان لیگ آلمان رو ادامه بده خرید گورتسکا نبی کیتا عثمان دمبله کافیه ولی اون چیزی که نگران کنندست یه مربی فرسودست که به روشی رو از. 2002تا حالا پیش گرفته با همون فرمون میره جلو نگران کنندست که آنچلوتی. همون بلایی که. سر میلان آورد و میلان رو از 2007تبدیل به یه تیم پیر کرد سر بایذنم بیاره چرا چون ایشون صد در صد بازیکن مسن رو به جوون ترجبح میده اگه لام و آلونسو خودشون نمیرفتن سال بعدم فیکس بگد اون ماچی که آنچلوتی چند روز پیش ریبری رو کرد یعنی فصل بعدم فیکسی

کاش گزینه ادیت داشتین
کان مقدس
+2 #32 کان مقدس 1396-02-03 22:01
راستی پپ هم باخت...
دوستان دیگه پیگیر وضعیت من سیتی نیستن.
خخخ
arash_kashan21
0 #33 arash_kashan21 1396-02-04 00:37
خداروشكر ك نوير رو داشتيم
وگرنه ي ابروريزي بي سابقه تو تاريخ بازي هاي بايرن رعال داشتيم
٦تا گل خورديم
٥تاش از رونالدو كه همه ميگفتيم افت كرده
خيلي اعصاب خورد كن ه
arash_kashan21
+3 #34 arash_kashan21 1396-02-04 00:40
بارسا ١/١٠ قدرت دفاعي بايرن رو نداره توي مهره
بعد ببين چ كار ميكنن و جچور خنثي ميكنن بازيكنا ب خصوص كريس رو

راس ميگفت متئوس
نبود رقيب جدي تو المان
بايرن رو اينجوري كرده
٢٠١٣ اي ك فينال هاي ٣گانه الماني
ب زور
با قدرت
عالي
حالا ببين اتو رو خدا
هوادار آلمان
+5 #35 هوادار آلمان 1396-02-04 01:13
دمش گرم مسی
پاره کرد رئال خرشانسو.
Amir.R
+5 #36 Amir.R 1396-02-04 01:42
حمید رعال آفتابی نشده :4:
mehdispeed
+6 #37 mehdispeed 1396-02-04 02:21
به نقل از Amir.R:
حمید رعال آفتابی نشده :4:

خخخ
مافیای بارسا چربید به مافیای رئال
چه کرد کوتوله فضایی :0113
اینا بودن که میگفتن بایرن قوی بود میخواست 10 نفره ببره دیدیم چجوری 10 نفره تر زدن :0112
بایرن فن
+5 #38 بایرن فن 1396-02-04 02:24
دیدید که رئال هیچ پخی نبود و ما بیخودی بازی رو وا دادیم
بایرن بالاتر از همه
+4 #39 بایرن بالاتر از همه 1396-02-04 02:24
به نقل از i.g-b.p:
اوه رفقا چه نشیمن گاهی از خودشون پاره کردن برای المانی بودن هیستفیلد
اون زاده ی المان
بزرگ شده ، تحصیل کرده ، زندگی کرده ی سوعیسه
خودشم ۱۰۰درصد سوعیسی میدونه
خودتونو عذاب ندین
این یک

دومن الان اینارو گفتین واسه روحی المانی!
بیاین یه قراری بزاریم وقتی پرونده ی یه بحثی باز شد و یکی از طرفین بحث دیگه قانع شد و کامنتی نزاشت اون بحث همونجا چال میشه
من دو بار قضیه ی روح المانی رو توضیح دادم !
همتون شدید یه بنده خدایی
میرین با یه سوژه ی جدید میاین همون بحثه قبلی رو پیش میکشین!!!

دوست عزیز، این شمایی که نشیمن گاه جر دادی گفتی مگه هیتزفلد آلمانی بود یا فن خال؟
اهل سفسطه هستی. یه بحثو پیش می کشی بعد که دیدی طرف مقابل جواب دندان شکن داده میگی اصلا این بحث مهم نیست. توضیح دادم که طبق آمار، بایرن فقط با مربیای آلمانی قهرمان اروپا شده، نه اینکه ما باید و صد در صد مربی آلمانی داشته باشیم. با مربی خوب غیر آلمانی هم میشه قهرمان اروپا شد. اما قضیه روح آلمانی تیم، یه بحث بسیار جدیه. شما رو نمیدونم، اما من و به احتمال زیاد، 99 در صد طرفداران بایرن، به خاطر این، طرفدار بایرن شدیم که یه تیم آلمانی بود. در نتیجه داشتن روح آلمانی (انضباط تیمی، تسلیم نشدن تا آخرین لحظه، مدیریت بازی بر اساس قدرت تیم خود و ضعف حریف) دلیلیه که طرفدار بایرن شدیم. این که میگن فوتبال آلمان ماشینی بوده، کاملا بی معناست. هر کسی اینو بگه از فوتبال چیزی نمیدونه و مشخصا نمی تونه طرفدار آلمان باشه. یه چنین شخصی باید بره طرفدار برزیل، آرژانتین، اسپانیا و ... بشه. آلمانیا ستاره های تکنیکی و پا به توپ خیلی کم داشتن و نمی تونستن مثل برزیل و آرژانتین با قدرت ستاره هاشون بازی کنن، در نتیجه با بازی تیمی و منظم جلو می رفتن و سعی می کردن با توجه به وضعیت تیم حریف بازی کنن. (مدیریت بازی) به همین دلیل لقب تیم ملی آلمان (Die Manschaft) بوده که معنیش میشه تیم. یعنی همه برای یکی و یکی برای همه. همینه که شما میبینی توماس مولر خودش موقعیت گلزنی داره ولی پاس میده، چون تیم مهمه ولی رونالدو جایی که باید صد در صد پاس بده، خودش شوت می زنه. این تفاوت کاره. آلمان بدون داشتن ستاره های آنچنانی موفق ترین تیم تاریخ جام جهانیه ولی تیمی مثل پرتغال که همیشه بازیکنای تکنیکی و پا به توپ داشته، حتی به فینال جام جهانی هم نرسیده. در واقع چنین فوتبالی یک فوتبال هنریه نه ماشینی. در مورد بایرن فعلی، نظر دوستان درسته. ما نیازمند بازیکنای بهتری هستیم، بدون شک. اما به نظر من، در باخت ما به رئال، علاوه بر نا داوری، نداشتن روحیه آلمانی کار دستمون داد. مطلبی که اولی کان هم اشاره کرد. در بازی رفت، با وجود اخراج می تونستیم حداقل یه تساوی بگیریم ولی تیم وا داد و بسیار بد بازی کرد. فراموش نکنیم که در زمان هیتزفلد کبیر، با صالح حمیدزیچ و کوفور و اندرسون و امثال اینا، بارها پوزه رئال کهکشانی رو به خاک مالیدیم. پس بازیکن تاپ و با کلاس جهانی داشتن مهمه، خیلی هم مهمه ولی همه ماجرا نیست. داشتن تیمی متحد با روحیه جنگندگی بالا فاکتور مهمتریه. یونان 2004 کدوم ستاره رو داشت که قهرمان شد. درسته شانس هم باهاش یار بود ولی عامل اصلی روحیه تیمی بالا بود که دست بر قضا مربیشون هم آلمانی بود. پس ما به بازیکن درست و حسابی نیاز داریم ولی من به شخصه ضعیف شدن روحیه تیمی بایرنو بیشتر از نداشتن ستاره در نتیجه های اخیر تیم دخیل می دونم.
بایرن فن
+2 #40 بایرن فن 1396-02-04 02:24
دیدید که رئال هیچ پخی نبود و ما بیخودی بازی رو وا دادیم
بایرن فن
+4 #41 بایرن فن 1396-02-04 02:33
به نقل از بایرن بالاتر از همه:
دوست عزیز، این شمایی که نشیمن گاه جر دادی گفتی مگه هیتزفلد آلمانی بود یا فن خال؟
اهل سفسطه هستی. یه بحثو پیش می کشی بعد که دیدی طرف مقابل جواب دندان شکن داده میگی اصلا این بحث مهم نیست. توضیح دادم که طبق آمار، بایرن فقط با مربیای آلمانی قهرمان اروپا شده، نه اینکه ما باید و صد در صد مربی آلمانی داشته باشیم. با مربی خوب غیر آلمانی هم میشه قهرمان اروپا شد. اما قضیه روح آلمانی تیم، یه بحث بسیار جدیه. شما رو نمیدونم، اما من و به احتمال زیاد، 99 در صد طرفداران بایرن، به خاطر این، طرفدار بایرن شدیم که یه تیم آلمانی بود. در نتیجه داشتن روح آلمانی (انضباط تیمی، تسلیم نشدن تا آخرین لحظه، مدیریت بازی بر اساس قدرت تیم خود و ضعف حریف) دلیلیه که طرفدار بایرن شدیم. این که میگن فوتبال آلمان ماشینی بوده، کاملا بی معناست. هر کسی اینو بگه از فوتبال چیزی نمیدونه و مشخصا نمی تونه طرفدار آلمان باشه. یه چنین شخصی باید بره طرفدار برزیل، آرژانتین، اسپانیا و ... بشه. آلمانیا ستاره های تکنیکی و پا به توپ خیلی کم داشتن و نمی تونستن مثل برزیل و آرژانتین با قدرت ستاره هاشون بازی کنن، در نتیجه با بازی تیمی و منظم جلو می رفتن و سعی می کردن با توجه به وضعیت تیم حریف بازی کنن. (مدیریت بازی) به همین دلیل لقب تیم ملی آلمان (Die Manschaft) بوده که معنیش میشه تیم. یعنی همه برای یکی و یکی برای همه. همینه که شما میبینی توماس مولر خودش موقعیت گلزنی داره ولی پاس میده، چون تیم مهمه ولی رونالدو جایی که باید صد در صد پاس بده، خودش شوت می زنه. این تفاوت کاره. آلمان بدون داشتن ستاره های آنچنانی موفق ترین تیم تاریخ جام جهانیه ولی تیمی مثل پرتغال که همیشه بازیکنای تکنیکی و پا به توپ داشته، حتی به فینال جام جهانی هم نرسیده. در واقع چنین فوتبالی یک فوتبال هنریه نه ماشینی. در مورد بایرن فعلی، نظر دوستان درسته. ما نیازمند بازیکنای بهتری هستیم، بدون شک. اما به نظر من، در باخت ما به رئال، علاوه بر نا داوری، نداشتن روحیه آلمانی کار دستمون داد. مطلبی که اولی کان هم اشاره کرد. در بازی رفت، با وجود اخراج می تونستیم حداقل یه تساوی بگیریم ولی تیم وا داد و بسیار بد بازی کرد. فراموش نکنیم که در زمان هیتزفلد کبیر، با صالح حمیدزیچ و کوفور و اندرسون و امثال اینا، بارها پوزه رئال کهکشانی رو به خاک مالیدیم. پس بازیکن تاپ و با کلاس جهانی داشتن مهمه، خیلی هم مهمه ولی همه ماجرا نیست. داشتن تیمی متحد با روحیه جنگندگی بالا فاکتور مهمتریه. یونان 2004 کدوم ستاره رو داشت که قهرمان شد. درسته شانس هم باهاش یار بود ولی عامل اصلی روحیه تیمی بالا بود که دست بر قضا مربیشون هم آلمانی بود. پس ما به بازیکن درست و حسابی نیاز داریم ولی من به شخصه ضعیف شدن روحیه تیمی بایرنو بیشتر از نداشتن ستاره در نتیجه های اخیر تیم دخیل می دونم.

دمت گرم داداش ما هم همینا رو گفتیم فقط دیسلایک نصیبمون شد
The Wicker Man
+9 #42 The Wicker Man 1396-02-04 03:11
چه حالی داد بارسا برد :21:
دو صحنه افساید بازم برای رئال نگرفتن ولی اینه دفعه نتونستن استفاده کنن
کم کم دارن بد عادت میشن
Amir.R
+9 #43 Amir.R 1396-02-04 08:11
مودریچ توپو با دست استپ کرده طلبکاره داور سوت زده؛ راموس اخراج شده پیکه رو مورد عنایت قرار میده؛ کاسمیرو ام ک طبق معمول زدو نابود کردو کارت دوم نداد بهش؛مسیم ک بنده خدا فکشو آوردن پایین داور خطا نگرف اصن....... علی الحساب ی جام رعال ک رو هواست؛ ببینیم گریزمانو رفقا میتونن ب فناش بدن
Mojtaba.32
+8 #44 Mojtaba.32 1396-02-04 08:29
رئال از همون اول هم هیچ پخی نبود
نگاهی به اداور گذشته می بینید که شانس یار اول و اخر رئاله
محمد علی مونیخی
+3 #45 محمد علی مونیخی 1396-02-04 09:40
بایرن میخواد ماریو گومز رو برگردونه!آدم حرصش میگیره! امیدوارم روزی نیاد که ستاره هامون بخاطره تقویت نشدن تیم ساز جدایی بزنن!
SaeedEminem2
+3 #46 SaeedEminem2 1396-02-04 12:55
دوستانی که رد می کردید، حالا متوجه منظور من شدید که می گم 4 تا به دورتموند و 7 تا به رم و 8 تا به هامبورگ زدن نتیجه ای جز شیر شدن رقبا نداره یعنی چی؟! خداییش این همون رئالی بود که 4 شب پیش جلو ما بازی کرد؟! تو زمین خودش هم بود و بیل رو هم داشت !

اما نکته دیگه ای که دیشب به نظرم اومد این بود که ما با بازی مالکانه و اصرار به حمله با نفرات زیاد باعث فشرده شدن تمام رقبا در 18 خودشون می شیم که این کار رو واسه خود ما سخت می کنه. دیشب رئال بارها موقعیت داد و بارها دروازه بانش تحت فشار قرار گرفت چون بارسا با سه 4 نفر حمله می کرد و با شلوغ کردن جلو دروازه فضای خودش رو محدود نمی کرد. دلیل شکست همیشگی اتلتیکو جلوی بارسا هم همینه چون پر تعداد جلو نمیان، وگرنه اتلتیکو هر وقت جلوی بارسا هم اتوبوس شده موفق بوده، مثل همین لیگ قهرمانان فصل پیش
حالا بحث سر این موضوع که این شیوه بازی خوبه یا بده نیست اما گفتم ما عجب تیمی بودیم که به این همه اتوبوس گل زدیم ! تمام رقبای ما حتی رئال و بارسا هم جلوی ما توبوس شدن و ما تقریبا به همه شون گل زدیم. کار رو از راه سختش انجام دادیم ولی انجام دادیم !
غریبه ی آشنا
0 #47 غریبه ی آشنا 1396-02-04 13:48
رشکه دو تا بازی نیمه نهایی حذفی انگلیس رو دیده.
بازی تاتنهام چلسی کایل واکر رو دید زده
بازی ارسنال سیتی هم آلکسیس رو.
به گفته کیکر کایل واکر 18 تا میتونه اب بخوره
و الکسیس هم حدود 30 تا.
گزینه های خوبی ان.
کایل واکر میتونه تو هوا هم به ما برتری بده.خیلی دفاع محکمیه.تو کارهای هجومی هم عالیه.
غریبه ی آشنا
+3 #48 غریبه ی آشنا 1396-02-04 13:49
راستی برادر ویدال هم تو شیلی سان خوزه به ضرب گلوله به سرش کشته شد :a0089


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10900
  • ما 147 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29759600

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده