اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

ستایش سامر از کیمیچ؛ وی آینده فوتبال آلمان است

kimmich-bayern-chemnitz-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، مدیر ورزشی پیشین بایرن به ستایش از هافبک مدافع جوان این تیم پرداخت.

جاشوآ کیمیج به علت اسیب دیدگی های متعدد خط دفاعی توسط پپ گواردیولا به کار گرفته شد و با درخشش خود توانست در یورو 2016 و جام کنفدراسیون ها در ترکیب ثابت مانشافت قرار بگیرد.

با خداحافظی لام از کیمیچ به عنوان جایگزین وی در بایرن یاد می شود و ماتیاس سامر معتقد است که در آینده چیزهای بیشتری از وی خواهیم شنید:" مطمئنم که کیمیچ نقشی مهم در آینده ی فوتبال آلمان ایفا می کند. از دید من وی رهبر منشافت خواهد شد. در حمله و در دفاع کیمیچ شخصیت ویژه ای به تیم اضافه میکند.  کیمیچ ذاتا یک رهبر است. واقعا تماشای بازی کیمیچ در عین فروتنی اش زیبا و دوست داشتنی می باشد."

نظرات  

نویر جان
+4 #1 نویر جان 1396-05-24 21:43
تو بازی با دورتموند ما تونستیم کیمیچ واقعی رو ببینیم و البته تو جام کنفدراسیون ها واقعا من بهش اعتقاد پیدا کردم
البته اگه ندنش بره
arash_kashan21
+4 #2 arash_kashan21 1396-05-24 22:46
كانديدا توپ طلا از بايرن نيس كاملا عادي ه و قابل پيش بيني
همشون قابل پيش بيني بودن
اون دو تا ك هميشه هستن
يكي هم از فيناليست ميذارن و تمام

مسي زحمت بيشتري رو دوشش بوده واسه بالا اوردن بارسا تا شامپو خان
ولي اخرش ميدن ب شامپو
محمد کریمی
+6 #3 محمد کریمی 1396-05-24 23:37
به نقل از arash_kashan21:
كانديدا توپ طلا از بايرن نيس كاملا عادي ه و قابل پيش بيني
همشون قابل پيش بيني بودن
اون دو تا ك هميشه هستن
يكي هم از فيناليست ميذارن و تمام

مسي زحمت بيشتري رو دوشش بوده واسه بالا اوردن بارسا تا شامپو خان
ولي اخرش ميدن ب شامپو

اقا امسال حرف و حدیثی نمیمونه، ۵ تا به بایرن زد، هر چند ۲ تاش افساید بود، ۳ تا به اتلتیکو، ۲ تا به یووه، تو مهمترین بازی های فصل بهترین بازیکن زمین بود، امسال حقشه ببره.
محمد کریمی
+5 #4 محمد کریمی 1396-05-25 00:10
این ناگلزمن کیس خوبیه، نباید اشتباه کلوپ در موردش تکرار کنن.
SaeedEminem2
+17 #5 SaeedEminem2 1396-05-25 00:26
آیندگان به ما می خندن که آخه کدوم احمقی در حضور فوق ستاره هایی مثل مسی روبن ریبری اینیستا دیبالا سوارز بیل کوتینیو لام مارسلو دمبله هازارد نیمار و حتی نویر و بوفان که استعداد ذاتی و غیر عادی دارن به بازیکنی که کلا تو عمرش یک دریبل ساده هم نزده و حتی در کنترل ساده توپ هم مشکل داره و پاس کمی محکم رو هم نمی تونه استپ کنه 4 بار توپ طلا داده !!!
و باز آیندگان به ما می خندن که وقتی کتافت کاری هایی بلاتر و پلاتینی و پرز و راسل و شامپو به این وضوح دیده می شه، چرا خود مردم هیچ وقت هیچ اعتراضی نمی کنن و عملا نقش سیب زمینی و گلابی دارن !
با یک دروازه این نفرات رو بذاری دو به دو با شامپو بازی کنن، به نظرتون نتیجه چی می شه؟! از کدوم یکیشون می تونه برنده شه؟!
شاید بحث این شامپو و لباس زیر و کلا تبلیغات و زد و بند پشت پرده به نظر یه عده زیاد مهم نباشه اما بد نیست بدونید که از این راه تبلیغات فقط سالی بیش از 100 میلیون یورو به خودش می دن ! البته این عدد وقتی 100 میلیون بود که دستمزد سالانه ی مسی فقط 14 میلیون بود ! یعنی 7 برابر بیشترین دستمزد سالانه تو دنیای فوتبال !
حالا فرض کن این بازیکن برنده جایزه بهترین فوتبالیست سال اروپا بشه، به صورت رایگان تو تمام رسانه های دنیا مطرح می شه و بعدش تبلیغ شامپو بسیار گیراتر می شه و فروشش چند برابر می شه ! خرج زیادی هم نداره ها، مثلا خود مقامات فیفا و بلاتر با ارقامی در حدود یک میلیون یورو خودشون رو فروخته بودن، مسئولین آسیایی و افریقایی با ارقامی در حدود 400 هزار دلار رایشون رو فروختن ! اعدادی که تو فوتبال واقعا پول خورده
درکل حتی اگه یک ریال رشوه و زد و بند هم تو دنیای فوتبال نبوده باشه بازهم به نظرم این فرد جایی در بین 100 فوتبالیست برتر دنیا هم نداره ! زیاد گل زده؟ جایزه برترین گلزن کفش طلاست نه توپ طلا !
محمد کریمی
+10 #6 محمد کریمی 1396-05-25 00:39
اولین بار این لحن از سعید میبینم، یه جورایی سعید و ابولفضل تنها کسایی بودن اینجا که کنترلشونو از دست نمیدادن، بیشترین درامد تبلیغات بین ورزشکارا فدرر با درامد ۴۴ میلیونی در سال داره، محبوبیت خریدنی نیست، رونالدو هر چی جایزه ببره محبوبیتش سقف داره نه مثه امسال فدرر که شخصیتشون در حد عملکرد حرفه ایشونه. چرا نباید رونالدو توپ طلا ببره؟ چون دریبل نمیزنه؟ یعنی نیمار لایق توپ طلا بوده؟ مگه گل زدن فقط ضربه نهایی زدنه؟ بازی ترکیبی، جا گیری مناسب چی؟؟؟
سرعت و استارت رونالدو کم به کار تیمش اومده؟ همین الان داره با یه اوریج فوق العاده گل میزنه، پاس گلاش هم خیلی خوبن، به نظرم رونالدو امسال کاملا مستحق این جایزس برخلاف چیزی که ۲۰۱۳ اتفاق افتاد.
arash_kashan21
+3 #7 arash_kashan21 1396-05-25 00:59
رونالدو خب فلسفه اي داره برا خودش !
اوايل ك تازه داشت اسمش جا ميوفتاد بين مردم ، تو منچستر و تيم ملي ، گلهايي ميزد از دووووور خيلي دور
كاشته هاي خيلي دور
من كه ١٠سالم بود و علاقه اي ب اسم بازيكن ها نداشتم و حتي ٢تا از بازيكناي خود تيم ملي مون هم بلد نبودم ، از بس ك درخشش اين اغا رو ميديدم ، اسمش نقش بست براي من
تازه شوت هايي هم ك گل نميكرد يا گلر دفع ميكرد يت با فاصله ميكروني اوت ميشد
دريبل زني هم داشت ك شگرفت اش فقط چرخونندن پاش دور و بر توب بود

١٠٠البته اين اغا دريبل هايي داشته ك توي يوتيوب موجوده وليكن چندسال اخير قبول دارم دريبل و ... اصلا نداشته
و مبناي سبك خودش رو فقط روي تمرين گذاشته
پرش هاي باور نكردني
استارت هاي سريع
جايگيري هاي هوشمندانه
و فوق العاده شام گلزني و دقت گل بالايي داره

نميشه گفت ك بي استعداده و اين حرفا وگرنه خيلي از بازيكتا كشور خودمون به تقليد از اون تمرين ميكنن
روزي سه وعده، با بدنسازي هاي تقليدي و انفرادي و اين حرفا ولي بيشتر از ليگ دسته سه نروژ نصيب شون نشده

نبايد ناحق گفت ! بازيكن خوبي ايست وليكن اين جايگاهي كه الان داره توي رعال و توپ هاي طلا و ....
اصلا مختص خودش نيست
و مديون تغذيه كننده هاي قدر و باهوشي مثه مارسلو و كارواخال و مودريچ هست
به خصوص كارواخال
i.g-b.p
-20 #8 i.g-b.p 1396-05-25 08:45
به نقل از SaeedEminem2:
آیندگان به ما می خندن که آخه کدوم احمقی در حضور فوق ستاره هایی مثل مسی روبن ریبری اینیستا دیبالا سوارز بیل کوتینیو لام مارسلو دمبله هازارد نیمار و حتی نویر و بوفان که استعداد ذاتی و غیر عادی دارن به بازیکنی که کلا تو عمرش یک دریبل ساده هم نزده و حتی در کنترل ساده توپ هم مشکل داره و پاس کمی محکم رو هم نمی تونه استپ کنه 4 بار توپ طلا داده !!!
و باز آیندگان به ما می خندن که وقتی **** کاری هایی بلاتر و پلاتینی و پرز و راسل و شامپو به این وضوح دیده می شه، چرا خود مردم هیچ وقت هیچ اعتراضی نمی کنن و عملا نقش سیب زمینی و گلابی دارن !
با یک دروازه این نفرات رو بذاری دو به دو با شامپو بازی کنن، به نظرتون نتیجه چی می شه؟! از کدوم یکیشون می تونه برنده شه؟!
شاید بحث این شامپو و لباس زیر و کلا تبلیغات و زد و بند پشت پرده به نظر یه عده زیاد مهم نباشه اما بد نیست بدونید که از این راه تبلیغات فقط سالی بیش از 100 میلیون یورو به خودش می دن ! البته این عدد وقتی 100 میلیون بود که دستمزد سالانه ی مسی فقط 14 میلیون بود ! یعنی 7 برابر بیشترین دستمزد سالانه تو دنیای فوتبال !
حالا فرض کن این بازیکن برنده جایزه بهترین فوتبالیست سال اروپا بشه، به صورت رایگان تو تمام رسانه های دنیا مطرح می شه و بعدش تبلیغ شامپو بسیار گیراتر می شه و فروشش چند برابر می شه ! خرج زیادی هم نداره ها، مثلا خود مقامات فیفا و بلاتر با ارقامی در حدود یک میلیون یورو خودشون رو فروخته بودن، مسئولین آسیایی و افریقایی با ارقامی در حدود 400 هزار دلار رایشون رو فروختن ! اعدادی که تو فوتبال واقعا پول خورده
درکل حتی اگه یک ریال رشوه و زد و بند هم تو دنیای فوتبال نبوده باشه بازهم به نظرم این فرد جایی در بین 100 فوتبالیست برتر دنیا هم نداره ! زیاد گل زده؟ جایزه برترین گلزن کفش طلاست نه توپ طلا !

داداش منم ۲۴ساعت به تو میخندم
خیلیم زیاد
کسی که توی دوران فوتبالش بالای ۵۰۰تا گل زده
نزدیک به دویست پاسه گله زده
اقای گله تاریخ تیم ملیش و رعاله
اقای گله تاریخه clهست
توی تمام بازیای مهم زندگیش نقش موثر داشته
یک ضربه ازاد زن و پنالتی زنه درجه یکه
نبرد یک به یک باهاش خیلی سخته
با استارتاش راحت زنجیره دفاعی تیم حریفو به فنا میده
ساله۲۰۰۸تکنیکتی ترین بازیکن جهان معرفی شد(محض اطلاع)
کسی که از دفاع تا پخشه توپه و گل زنی شرکت میکنه
استقامت و دوندگیش بینظیره (حداقل الان در بازی های مهم)
بیشترین تاثییرو توی هر تیمی که بوده گذاشته
تاریخ فراموش نخواهد کرد تو فوق لیسانس چرندیات فوتبال داری
i.g-b.p
-10 #9 i.g-b.p 1396-05-25 11:15
به نقل از arash_kashan21:
رونالدو خب فلسفه اي داره برا خودش !
اوايل ك تازه داشت اسمش جا ميوفتاد بين مردم ، تو منچستر و تيم ملي ، گلهايي ميزد از دووووور خيلي دور
كاشته هاي خيلي دور
من كه ١٠سالم بود و علاقه اي ب اسم بازيكن ها نداشتم و حتي ٢تا از بازيكناي خود تيم ملي مون هم بلد نبودم ، از بس ك درخشش اين اغا رو ميديدم ، اسمش نقش بست براي من
تازه شوت هايي هم ك گل نميكرد يا گلر دفع ميكرد يت با فاصله ميكروني اوت ميشد
دريبل زني هم داشت ك شگرفت اش فقط چرخونندن پاش دور و بر توب بود

١٠٠البته اين اغا دريبل هايي داشته ك توي يوتيوب موجوده وليكن چندسال اخير قبول دارم دريبل و ... اصلا نداشته
و مبناي سبك خودش رو فقط روي تمرين گذاشته
پرش هاي باور نكردني
استارت هاي سريع
جايگيري هاي هوشمندانه
و فوق العاده شام گلزني و دقت گل بالايي داره

نميشه گفت ك بي استعداده و اين حرفا وگرنه خيلي از بازيكتا كشور خودمون به تقليد از اون تمرين ميكنن
روزي سه وعده، با بدنسازي هاي تقليدي و انفرادي و اين حرفا ولي بيشتر از ليگ دسته سه نروژ نصيب شون نشده

نبايد ناحق گفت ! بازيكن خوبي ايست وليكن اين جايگاهي كه الان داره توي رعال و توپ هاي طلا و ....
اصلا مختص خودش نيست
و مديون تغذيه كننده هاي قدر و باهوشي مثه مارسلو و كارواخال و مودريچ هست
به خصوص كارواخال

الهی بگردم نکه مسی تغذیه کننده نداشت
در نظر داشته باشین مسی تا ۲۰۱۳مهاجم مرکزی بوده
رونالدینیو،هانر ی،ویا،پدرو ،فابرگاس،اینیست ا،ژاوی،توره
بعدها الوز تغذیه کننده های مسی بودن
خودشم تغذیه کننده اتوو،زلاتان و سوارز بوده
که درصد گل شدن پاسایی که بهشون میداده خیلی بیشتر از پاسایی هست که رونالدو به بنزما،هیگواین و.... میداد
تغذیه کننده های رونالدو اوزیل ،کروس،مودریچ،خا مس،دیماریا بودن که همه پر فرازو نشیب بودن مارسلو هم ۳ساله اینقد خوب شده
اصلا شرایط تغذیه ،رونالدو و مسی و شرایط بازیشون چه ملی چه باشگاهی قابل مقایسه نیست
مسی خیلی بهتر بود
حتی وقتی رونالدو به رعال رفت اوضاع بارسلون تا ۴سال خیلی بهتر بود
SaeedEminem2
+7 #10 SaeedEminem2 1396-05-25 12:23
به نقل از محمد کریمی:
اولین بار این لحن از سعید میبینم، یه جورایی سعید و ابولفضل تنها کسایی بودن اینجا که کنترلشونو از دست نمیدادن

کنترلم کاملا سرجاشه و در نهایت خونسردی اون کامنت رو نوشتم. واقعا نمی دونم چرا همچین فکری کردی
این موضوع آیندگان چند ماهه تو ذهنمه و فرصت نشده بود بنویسمش. چیزی نیست که دیشب یهو و با عصبانیت نوشته باشم. در مورد این ادعا هم گفتم بهترین راه، مقایسه و مسابقه تک به تک با اون نفراتیه که ذکر کردم. این نهایت برخورد احساسی و از روی علاقه شخصیه که رونالدو رو از یکی مثل ریبری فوتبالیست بهتری ببینی !
آیندگان دیگه تعصب بی منطق روی این نفرات ندارن و با منطق و بدور از احساست شخصی این افراد رو مقایسه می کنن. فقط تصور کن نظرشون در این مورد چه خواهد بود که رونالدو رو در فصلی که تیمش در تمام رقابت ها شکست خورد و تیمش هیچ جامی نیاورد و حتی مربیش التماس کرد که ولش کنن تا فرار کنه بره، بالاتر از ریبری بدونی که در درخشان ترین سال فوتبالش بود و 5 گانه گرفت ! یادمون نرفته که اون سال می گفتن نتایج تیمی مهم نیست و الان 2 ساله که نتایج تیمی شده مهم ترین ملاک همون افراد ! اصلا آبرو ریزی تاریخی !
Naghavi
+6 #11 Naghavi 1396-05-25 14:02
جالب نیست این جور مقایسه ها ولی رونالدو سالها بهترین وینگ دنیا بوده و الان هم جز برترین فورواردهای دنیاست بعضی از نظرات تعصبی داده میشن همین قضیه شامپو و پول و پرز و اینا فقط مختص عقیده ایرانی هاست در سطح اول دنیا کسی نمیتونه با پول داور رو بخره بازی با رئال اشتباه داوری وجود داشت خیلی هم داشت به ضرر بایرن هم بود ولی این شواهد دال بر این نیستند که داور خریداری شده یا به ضرر تیمی به تعمد سوت زد خود بایرن با گل سالم مووراتا که توی آرنا زدند معلوم نبود کارش به کجا میرسید و شاید اصلا صعود نمیکرد ولی خب یووه حذف شد تنها دو مصاحبه از اشتباه داوری کردند و رومینگه گفت جزیی از فوتباله. خود ما بارها دورتموند شده به ضررش اشتباه داوری رخ داد ضرباتی که ریبری به بازیکنان دورتموند میزنه از روی تعصب و.. نیست از عدم کنترل درون بازی نشات میگیره اگر داور دقت کنه هر ضربه میتونه کارت قرمز بهمراه داشته باشه یعنی ما داور رو بخاطر اسپانسرینگ خودمون خریدیم ؟! اشتباه داوری جزیی از بازیه و این توهم توطئه که متاسفانه توی کشور اپیدمی شده اصلا جالب نیست. در ضمن رونالدو بازیکن فوق العاده ایه. رون الان سالهاست داره توی سطح یک بازی میکنه وقتی خیلی جوون بود در اسپورتینگ بعدش هم یونایتد و یکی از هفت های افسانه ای یونایتد بوده و هست بعدش هم به رئال میره و قطعا کار راحتی نیست بهترین گلزن شدن در باشگاهی که دی استفانو و پوشکاش و .. فورواردش بودن همونطور که دوستمون اشاره کرد آمار هاش مشخصه در تمامی زمینه ها آمارهای قابل احترام و بی نظیری داره به شخصه رئال مادرید رو دوست ندارم برام باشگاه جالبی نیست ولی رونالدو رو نمیشه دست کم گرفت موقعی که وینگ بود هم دریبلینگ و هم شوت زنی و هم سرزنی اش در لول بسیار بالایی قرار داشت و بهترین بود الان که به سالهای افتش رسیده بجای اینکه بیاد ندای بازنشستگی در آخر فصل سر بده تمرین هاش رو بیشتر و اختصاصی تر کرده و سبک بازیش رو عوض کرده رونالدو اصلا نیازی نیست یک به یک ها رو رد کنه چون دیگه دورانش گذشته با هوشمندی سعی میکنه و توپ رو نگه داره تا مارسلو اینکار رو انجام بده و در ضمن الان رون دیگه وینگ نیست کاملا یه فوروارد شده. نه لوا نه سوارز نه بنزما هیچکدوم دریبل زن های قهاری نیستند. اما رونالدو چیزی داره که هیچکدوم از اینا ندارند رون عین یه شکارچی عمل میکنه دقیقا میدونه کدوم منطقه محوطه جریمه بایسته و چه زاویه ای به بدنش بده و به کدوم طرف دروازه توپ رو شلیک کنه گل اولش به یووه شاهکار هنری بود دوباره ببینید وقتی میبینه که دفاع یووه یه خط عقب تر رفته و بازیکنان مشغولشون کردند بجای اضافه شدن روی یه خط باکس میاسته منتظر توپ بمونه در حالیکه انتخاب کرده به کدوم سمت ضربه اش رو بزنه خیلی شیک توپ رو جوری میزنه که نه گلر نه مدافعین بتونن دورش کنن گل اول رئال به بایرن در آلیانز به همین شکل از گوشه باکس سوییچ میکنه و فرار میکنه به مرکز باکس جایی که بواتنگ اصلا حواسش نیست اونم با یه ضربه خیلی دقیق کار رو تموم میکنه گل دومش به بایرن در آرنا متوجه این میشه که مارتینز یا هوملز ازش غافل شدن هجوم میبره به مرکز باکس و این رو هم در نظر داره که آسونسیو چپ پاست و نمیتونه توپ رو کات بده تا با سر بزنه پس کار رو برای نگه دارنده توپ راحت میکنه و چارج میکنه به داخل هولمز هم بهش نمیرسه با کف پا استادانه توپ رو از بین پاهای بهترین گلر دنیا عبور میده هممون میدونیم گل زدن به نویر اصلا آسون نیست و خیلی خیلی کارکشته و بی نظیره این بشر ولی رون بارها دروازه رو باز کرد. گل به دورتموند رو ببینید توپ رو رها میکنه برای خامس تا بتونه سمت راست جای بگیره وقتی که زاویه مناسب رو پیدا کرد بدون معطلی شوت میکنه ( بدون اینکه به عرض حرکت کنه و شوآف کنه ) روبروی اتلتیکو هتریک میکنه تیمی که ما فقط یه گل میخواستیم تا به فینال بریم شاید اگر دور رفت امسال میبردیمش کار به بازی با مادرید نمیکشید. در تمامی بازیهای مهم این فصل یا گل زده یا پاس گل داده در تمامی فصول نقش تعیین کننده داشته رئال مادرید در سه سال گذشته دوبار قهرمان لیگ قهرمانان شده یعنی سطح یک باشگاهی دنیا یعنی امکان نداره اگر بازیکن تاپی نباشی یا مربی تاپی نباشی بتونی اونجا حتی از مراحل پایینی خودت رو بالا بکشی چه برسه به فینال بیای. باز هم میگم من از مادرید خوشم نمیاد کلا ولی رون بازیکن بی نظیر و فوق العاده با کیفیتیه. حتی همین پنالتی زدن که مسخره اش میکنن اگر یه بازیکن درست بلد بود در تیم ما صعود کننده بازی با رئال شاید ما میبودیم و با اتلتی هم اون پنالتی گل میشد و میرفتیم بالا. میبینید ؟ دو تا مثال ساده که اگر یکی مثله رون در تیم ما بازی میکرد الان وضعیت این نبود. هر کس نظری داره اما نمیشه که تمامی مربیان و کاپیتان های جهان که رای میدن احمق و نادان بوده باشند. البته اینم مطمئن باشید اگر یکی مثله رون در تیم ما بازی میکرد الان دوستان روی اینکه بهترین بازیکن تاریخه و هیچ بازیکنی به گرد پاش نمیرسه داشتند اینجا بحث میکردن و خب طبیعی هم هست این آقا چه در بازی وحشتناک آلیانز که چهارگل خوردیم که بی سابقه بود و چه در بازیهای امسال نقش تعیین کننده و اساسی در حذف ما از مسابقاتی داشته که ما هر سال دوست داریم قهرمان بشیم در اون. پس مشکلی نیست که دوستان ازش متنفر باشند ولی خب عدالت و انصاف هم رعایت کنید رون اصلا با امثال دیبالا و نیمار و.. قابل قیاس نیستند اونا به سن رون برسند و خونه نشستند و یا دارند کارشناسی تلویزیون میکنند و در حالیکه به نظرم رون قصد داره تا چهل سالگی بازی کنه و افتخار آفرینی کنه که با این تمرینات سخت و دقیق و بدن آماده ای که داره اصلا دور از انتظار نیست. حتی مصدومیتش رو نگااه کنید آخرین دفعه ای که مصدوم شد سه ماه نبود کی بود ؟ اینا همه اش از تمرینات و عطش این آقا نشات میگیره اتفاقی نیست. به کلیپ زیر هم نگاه کنید و تک تک حرکات و قدم هاش رو مو به مو بررسی کنید به حرف من میرسید و این ها برای فصل گذشته ست در حالیکه فصول قبل هم گل های زیاد و حرکات دیدنی زیادی داشته. بهتره از فوتبال و بازیکنان حال حاضر بدون تعصب روی تیم و.. لذت ببریم ما میتونیم خوشحال باشیم که بازیهای مسی و رون رو دیدیم و رقابت شون رو حس کردیم .

www.youtube.com/watch?v=mDawCxFRVHk
محمد کریمی
+4 #12 محمد کریمی 1396-05-25 14:36
در اینکه مسی در سطح بینظیری از تکنیک فردی بوده شکی نیست، به جرات میتونم بگم از این نظر بهترین بازیکنی بوده که دیم، من می خوام یه سوال طرح کنم که جوابش به روشن شدن این مسئله کمک میکنه، اوج تقابل تفکرات متفاوت فوتبالی رو 12 13 سال پیش دیدم وقتی که توپ طلا باید به یکی از این بازیکنا میرسید، رونالدینیو، جرارد یا لمپارد؟؟؟ واقعا کدومشون شاسته تر بودن؟؟؟ رونالدینیو که شاعر فوتبال بود و فوتبال فانتزی بینظیری بازی میکرد طوری که طرفدارای رئال از دیدن گلی که به رئال زد اینقدر احساساتی میشن که سرپا براش دست میزنن فارق از تعصبشون؟ جرارد که یه رهبر بی نظیر بود تیم خط میانی لیورپول و کسی که تیمی که واقعا نمیشد گفت جز تیمهای درجه 1 اروپا بوده با یه بازی عجیب به قهرمانی اروپا رسوند یا لمپارد که یه هافبک کامل بود که شاید هر 10 سال یکی از این بازیکنا تو فوتبال ظهور کنن؟؟؟
قبل از اینکه بخوام نظرمو بگم یه مقایسه دیگه میکنم، بهترین تیم ملی دنیا چه تیمیه؟؟؟ برزیل با جوگابونیتو و افتخاراتش؟؟؟ المان با دیسیپلین عجیب و روحیه فوق العادش؟؟؟ ایتالیا با کاتاناچو و نظم باور نکردنیش تو دفاع؟؟؟ ارژانتین با ستاره هایی که بهترین های تاریخ بودن؟ یا شایدم هلند با توتال فوتبال چشم نوازش؟؟؟
جواب من مشخصه، آلمان، چرا؟؟؟ چون یه سیستم منظمه یه روح واحد داره و هر کسی داره نقش خودشو در نهایت بازده انجام میده و قطعا همه بازیکن تیم تو بالاترین سطح خودشون هستن، منم مثه همه از دیدن فوتبال زیبا و تکنیکی لذت میبرم ولی فاکتوری که بهش بیش از همه اهمیت میدم کار گروهی و نظم تیمیه که المان بی نظیره تو این شاخصه.
برگردیم سر سوال اصلی، مسی بهتره یا رونالدو؟ هیچ جواب قطعی براش نمیشه پیدا کرد، افتخارات فردی و تیمی؟؟؟ تکنیک؟؟؟ توانایی فردی؟؟؟ حرفه ای گری؟؟؟ کدوم اینا شاخص اصلی شماس؟؟؟
در مجموع اینا هیچ تفاوت خاصی نمیشه بین رونالدو و مسی قائل شد، مسی از وسط زمین توپ میگیره به صورت مهار ناپذیری دریبل میزنه و یه گل بی نقص میزنه، رونالدو توپ میگیری با یه پاس و یه حرمت سریع به 18 قدم میرسه و با یه پرش که برای توجیهش از فیزیک دان ها کمک میگیرن میاد و به منچستر گل میزنه، مسی کاشته های بی نظیری میزنه، رونالدو هم شوت های بی نقصی میزنه، کدومش بهتره؟؟؟ میشه گفت؟؟؟
تمام ادم های حرفه ای که بین این 2 تا انتخاب میکنن میگن نظرمن اینه یا من این شخص ترجیه میدم، هیچکدوم نگفتن طرف مقابل هیچی نیست پس بهتره ما هم ازین عبارت استفاده نکنیم.
i.g-b.p
+1 #13 i.g-b.p 1396-05-25 15:26
به نقل از SaeedEminem2:
کنترلم کاملا سرجاشه و در نهایت خونسردی اون کامنت رو نوشتم. واقعا نمی دونم چرا همچین فکری کردی
این موضوع آیندگان چند ماهه تو ذهنمه و فرصت نشده بود بنویسمش. چیزی نیست که دیشب یهو و با عصبانیت نوشته باشم. در مورد این ادعا هم گفتم بهترین راه، مقایسه و مسابقه تک به تک با اون نفراتیه که ذکر کردم. این نهایت برخورد احساسی و از روی علاقه شخصیه که رونالدو رو از یکی مثل ریبری فوتبالیست بهتری ببینی !
آیندگان دیگه تعصب بی منطق روی این نفرات ندارن و با منطق و بدور از احساست شخصی این افراد رو مقایسه می کنن. فقط تصور کن نظرشون در این مورد چه خواهد بود که رونالدو رو در فصلی که تیمش در تمام رقابت ها شکست خورد و تیمش هیچ جامی نیاورد و حتی مربیش التماس کرد که ولش کنن تا فرار کنه بره، بالاتر از ریبری بدونی که در درخشان ترین سال فوتبالش بود و 5 گانه گرفت ! یادمون نرفته که اون سال می گفتن نتایج تیمی مهم نیست و الان 2 ساله که نتایج تیمی شده مهم ترین ملاک همون افراد ! اصلا آبرو ریزی تاریخی !

این حرفت که میگی اون سال حقش نبوده قبول دارم
**** کاری فیفا رو که خیلی قبول دارم
ولی کوچیک شمردن رونالدو !
اینی که میگی یکی چون فوتبالش ذاتیه پس بهتره خنده داره
اونی که خودشو جرداده رسیده بالا و خیلیم تاثییر گذاره چی؟



یه نکته دیگه !چرا کامنتم پاک شد !
سایت مشکل داره
گوشیه من
یا جای دیگه؟
i.g-b.p
0 #14 i.g-b.p 1396-05-25 15:46
به نقل از Abolfazl Naghavi:
جالب نیست این جور مقایسه ها ولی رونالدو سالها بهترین وینگ دنیا بوده و الان هم جز برترین فورواردهای دنیاست بعضی از نظرات تعصبی داده میشن همین قضیه شامپو و پول و پرز و اینا فقط مختص عقیده ایرانی هاست در سطح اول دنیا کسی نمیتونه با پول داور رو بخره بازی با رئال اشتباه داوری وجود داشت خیلی هم داشت به ضرر بایرن هم بود ولی این شواهد دال بر این نیستند که داور خریداری شده یا به ضرر تیمی به تعمد سوت زد خود بایرن با گل سالم مووراتا که توی آرنا زدند معلوم نبود کارش به کجا میرسید و شاید اصلا صعود نمیکرد ولی خب یووه حذف شد تنها دو مصاحبه از اشتباه داوری کردند و رومینگه گفت جزیی از فوتباله. خود ما بارها دورتموند شده به ضررش اشتباه داوری رخ داد ضرباتی که ریبری به بازیکنان دورتموند میزنه از روی تعصب و.. نیست از عدم کنترل درون بازی نشات میگیره اگر داور دقت کنه هر ضربه میتونه کارت قرمز بهمراه داشته باشه یعنی ما داور رو بخاطر اسپانسرینگ خودمون خریدیم ؟! اشتباه داوری جزیی از بازیه و این توهم توطئه که متاسفانه توی کشور اپیدمی شده اصلا جالب نیست. در ضمن رونالدو بازیکن فوق العاده ایه. رون الان سالهاست داره توی سطح یک بازی میکنه وقتی خیلی جوون بود در اسپورتینگ بعدش هم یونایتد و یکی از هفت های افسانه ای یونایتد بوده و هست بعدش هم به رئال میره و قطعا کار راحتی نیست بهترین گلزن شدن در باشگاهی که دی استفانو و پوشکاش و .. فورواردش بودن همونطور که دوستمون اشاره کرد آمار هاش مشخصه در تمامی زمینه ها آمارهای قابل احترام و بی نظیری داره به شخصه رئال مادرید رو دوست ندارم برام باشگاه جالبی نیست ولی رونالدو رو نمیشه دست کم گرفت موقعی که وینگ بود هم دریبلینگ و هم شوت زنی و هم سرزنی اش در لول بسیار بالایی قرار داشت و بهترین بود الان که به سالهای افتش رسیده بجای اینکه بیاد ندای بازنشستگی در آخر فصل سر بده تمرین هاش رو بیشتر و اختصاصی تر کرده و سبک بازیش رو عوض کرده رونالدو اصلا نیازی نیست یک به یک ها رو رد کنه چون دیگه دورانش گذشته با هوشمندی سعی میکنه و توپ رو نگه داره تا مارسلو اینکار رو انجام بده و در ضمن الان رون دیگه وینگ نیست کاملا یه فوروارد شده. نه لوا نه سوارز نه بنزما هیچکدوم دریبل زن های قهاری نیستند. اما رونالدو چیزی داره که هیچکدوم از اینا ندارند رون عین یه شکارچی عمل میکنه دقیقا میدونه کدوم منطقه محوطه جریمه بایسته و چه زاویه ای به بدنش بده و به کدوم طرف دروازه توپ رو شلیک کنه گل اولش به یووه شاهکار هنری بود دوباره ببینید وقتی میبینه که دفاع یووه یه خط عقب تر رفته و بازیکنان مشغولشون کردند بجای اضافه شدن روی یه خط باکس میاسته منتظر توپ بمونه در حالیکه انتخاب کرده به کدوم سمت ضربه اش رو بزنه خیلی شیک توپ رو جوری میزنه که نه گلر نه مدافعین بتونن دورش کنن گل اول رئال به بایرن در آلیانز به همین شکل از گوشه باکس سوییچ میکنه و فرار میکنه به مرکز باکس جایی که بواتنگ اصلا حواسش نیست اونم با یه ضربه خیلی دقیق کار رو تموم میکنه گل دومش به بایرن در آرنا متوجه این میشه که مارتینز یا هوملز ازش غافل شدن هجوم میبره به مرکز باکس و این رو هم در نظر داره که آسونسیو چپ پاست و نمیتونه توپ رو کات بده تا با سر بزنه پس کار رو برای نگه دارنده توپ راحت میکنه و چارج میکنه به داخل هولمز هم بهش نمیرسه با کف پا استادانه توپ رو از بین پاهای بهترین گلر دنیا عبور میده هممون میدونیم گل زدن به نویر اصلا آسون نیست و خیلی خیلی کارکشته و بی نظیره این بشر ولی رون بارها دروازه رو باز کرد. گل به دورتموند رو ببینید توپ رو رها میکنه برای خامس تا بتونه سمت راست جای بگیره وقتی که زاویه مناسب رو پیدا کرد بدون معطلی شوت میکنه ( بدون اینکه به عرض حرکت کنه و شوآف کنه ) روبروی اتلتیکو هتریک میکنه تیمی که ما فقط یه گل میخواستیم تا به فینال بریم شاید اگر دور رفت امسال میبردیمش کار به بازی با مادرید نمیکشید. در تمامی بازیهای مهم این فصل یا گل زده یا پاس گل داده در تمامی فصول نقش تعیین کننده داشته رئال مادرید در سه سال گذشته دوبار قهرمان لیگ قهرمانان شده یعنی سطح یک باشگاهی دنیا یعنی امکان نداره اگر بازیکن تاپی نباشی یا مربی تاپی نباشی بتونی اونجا حتی از مراحل پایینی خودت رو بالا بکشی چه برسه به فینال بیای. باز هم میگم من از مادرید خوشم نمیاد کلا ولی رون بازیکن بی نظیر و فوق العاده با کیفیتیه. حتی همین پنالتی زدن که مسخره اش میکنن اگر یه بازیکن درست بلد بود در تیم ما صعود کننده بازی با رئال شاید ما میبودیم و با اتلتی هم اون پنالتی گل میشد و میرفتیم بالا. میبینید ؟ دو تا مثال ساده که اگر یکی مثله رون در تیم ما بازی میکرد الان وضعیت این نبود. هر کس نظری داره اما نمیشه که تمامی مربیان و کاپیتان های جهان که رای میدن احمق و نادان بوده باشند. البته اینم مطمئن باشید اگر یکی مثله رون در تیم ما بازی میکرد الان دوستان روی اینکه بهترین بازیکن تاریخه و هیچ بازیکنی به گرد پاش نمیرسه داشتند اینجا بحث میکردن و خب طبیعی هم هست این آقا چه در بازی وحشتناک آلیانز که چهارگل خوردیم که بی سابقه بود و چه در بازیهای امسال نقش تعیین کننده و اساسی در حذف ما از مسابقاتی داشته که ما هر سال دوست داریم قهرمان بشیم در اون. پس مشکلی نیست که دوستان ازش متنفر باشند ولی خب عدالت و انصاف هم رعایت کنید رون اصلا با امثال دیبالا و نیمار و.. قابل قیاس نیستند اونا به سن رون برسند و خونه نشستند و یا دارند کارشناسی تلویزیون میکنند و در حالیکه به نظرم رون قصد داره تا چهل سالگی بازی کنه و افتخار آفرینی کنه که با این تمرینات سخت و دقیق و بدن آماده ای که داره اصلا دور از انتظار نیست. حتی مصدومیتش رو نگااه کنید آخرین دفعه ای که مصدوم شد سه ماه نبود کی بود ؟ اینا همه اش از تمرینات و عطش این آقا نشات میگیره اتفاقی نیست. به کلیپ زیر هم نگاه کنید و تک تک حرکات و قدم هاش رو مو به مو بررسی کنید به حرف من میرسید و این ها برای فصل گذشته ست در حالیکه فصول قبل هم گل های زیاد و حرکات دیدنی زیادی داشته. بهتره از فوتبال و بازیکنان حال حاضر بدون تعصب روی تیم و.. لذت ببریم ما میتونیم خوشحال باشیم که بازیهای مسی و رون رو دیدیم و رقابت شون رو حس کردیم .

www.youtube.com/watch?v=mDawCxFRVHk

به نقل از محمد کریمی:
در اینکه مسی در سطح بینظیری از تکنیک فردی بوده شکی نیست، به جرات میتونم بگم از این نظر بهترین بازیکنی بوده که دیم، من می خوام یه سوال طرح کنم که جوابش به روشن شدن این مسئله کمک میکنه، اوج تقابل تفکرات متفاوت فوتبالی رو 12 13 سال پیش دیدم وقتی که توپ طلا باید به یکی از این بازیکنا میرسید، رونالدینیو، جرارد یا لمپارد؟؟؟ واقعا کدومشون شاسته تر بودن؟؟؟ رونالدینیو که شاعر فوتبال بود و فوتبال فانتزی بینظیری بازی میکرد طوری که طرفدارای رئال از دیدن گلی که به رئال زد اینقدر احساساتی میشن که سرپا براش دست میزنن فارق از تعصبشون؟ جرارد که یه رهبر بی نظیر بود تیم خط میانی لیورپول و کسی که تیمی که واقعا نمیشد گفت جز تیمهای درجه 1 اروپا بوده با یه بازی عجیب به قهرمانی اروپا رسوند یا لمپارد که یه هافبک کامل بود که شاید هر 10 سال یکی از این بازیکنا تو فوتبال ظهور کنن؟؟؟
قبل از اینکه بخوام نظرمو بگم یه مقایسه دیگه میکنم، بهترین تیم ملی دنیا چه تیمیه؟؟؟ برزیل با جوگابونیتو و افتخاراتش؟؟؟ المان با دیسیپلین عجیب و روحیه فوق العادش؟؟؟ ایتالیا با کاتاناچو و نظم باور نکردنیش تو دفاع؟؟؟ ارژانتین با ستاره هایی که بهترین های تاریخ بودن؟ یا شایدم هلند با توتال فوتبال چشم نوازش؟؟؟
جواب من مشخصه، آلمان، چرا؟؟؟ چون یه سیستم منظمه یه روح واحد داره و هر کسی داره نقش خودشو در نهایت بازده انجام میده و قطعا همه بازیکن تیم تو بالاترین سطح خودشون هستن، منم مثه همه از دیدن فوتبال زیبا و تکنیکی لذت میبرم ولی فاکتوری که بهش بیش از همه اهمیت میدم کار گروهی و نظم تیمیه که المان بی نظیره تو این شاخصه.
برگردیم سر سوال اصلی، مسی بهتره یا رونالدو؟ هیچ جواب قطعی براش نمیشه پیدا کرد، افتخارات فردی و تیمی؟؟؟ تکنیک؟؟؟ توانایی فردی؟؟؟ حرفه ای گری؟؟؟ کدوم اینا شاخص اصلی شماس؟؟؟
در مجموع اینا هیچ تفاوت خاصی نمیشه بین رونالدو و مسی قائل شد، مسی از وسط زمین توپ میگیره به صورت مهار ناپذیری دریبل میزنه و یه گل بی نقص میزنه، رونالدو توپ میگیری با یه پاس و یه حرمت سریع به 18 قدم میرسه و با یه پرش که برای توجیهش از فیزیک دان ها کمک میگیرن میاد و به منچستر گل میزنه، مسی کاشته های بی نظیری میزنه، رونالدو هم شوت های بی نقصی میزنه، کدومش بهتره؟؟؟ میشه گفت؟؟؟
تمام ادم های حرفه ای که بین این 2 تا انتخاب میکنن میگن نظرمن اینه یا من این شخص ترجیه میدم، هیچکدوم نگفتن طرف مقابل هیچی نیست پس بهتره ما هم ازین عبارت استفاده نکنیم.


این دوتا کامنت داشتنم به گریه مینداختنم :)
جدا از شوخی زیبا بودن

بنظره ملاک برتری بازیکن تاثییر گذاری توی تیمش نسبت به شرایطه !
اما خب متاسفانه فیفا کاری کرده همه چیز معطوف به افتخارات بشه
در ماقبل مسی رونالدو چنین چیزی نبود !
مثلا ۲۰۰۱بایرن ترکوند
ولی ندود و مایکل اوون توپ طلا رو فتح کردن!
۲۰۰۳میلان یووه فینال clبودن
اما زیدان در کنار شفچنکو برنده شدن !
و .....
رونالدو توی تیمی اقای گله کله تاریخه باشگاهه
که امثال:پوشکاش،دی استفانو و راعول گونزالس و هوگو سانچیز سالها توش توپ زدن و بالغ بر ۳۰۰گل دارن!!!
هرچند معتقدم شرایط رونالدو نسبت به کلیت فوتبال در مقایسه با موارد نامبرده بهتره اما اختلاف ۱۰۰گل به دی استفانو اونم دقیقا با یک تعداد بازی اتفاقیه؟
نویر جان
+1 #15 نویر جان 1396-05-25 16:56
2014 انصافا حق اون رونالدو نبود مثلا چی کار کرده بود واقعا باید نویر توپ طلا رو می گرفت
یه کاری داشتن می کردن که اون کار این بود که فوتبال رو در بارسا و رئال خلاصه می کردند اگه تیم هایی مث یووه پی اس جی یا من یو نبودن قطعا این اتفاقات می افتاد یعنی وقتی فهمیدم تو کاندیدای مرد سال فوتبال کسایی مث لام ، ریبری ،روبن و مخصوصا نویر نیستا میخواصتم هر چی مسی و رونالدو تو دنیا هست نابود کنم
نه واقعا بوفن ،آخه بوفن چیش به مرد سال فوتبال می خوره دروازه بانیش ، سنش یا مثلا قدش
یعنی سیوای نویر تو بازی رفت بایرن رئال می ارزید به کل سیو های بوفون تو این 38 سال زندگیش .


جدا از این ماجرای بوفون و نویر ، با این نقل و انتقالاتی که بارسا و رئال کردن احتمالا فیفا بارسا و رئال رو ول می کنه میره طرف لیگ جزیره
یعنی واقعا به نظر من به مسی و رونالدو و مخصوصا بوفون به جای توپ طلا باید توپ پلاستیکی له و لورده ی بچه های آفریقایی رو بدن اگه براشون زیاد نباشه.
امسال که توپ طلا رو خوردن ولی سال بعد اگه بایرن clرو بگیره تیم ملی آلمانم قهرمان شه میخوام بینم بازم روشون میشه برن طرف رونالدو و مسی و این بوفون
ولی واقعا حاضرم بمیرم ولی 2 تا فوتبالیست توپ طلا نگیرن
1- بوفون
2- کومن
نویر جان
+2 #16 نویر جان 1396-05-25 17:08
کارشناسان وبسایت ESPN دست به طرح چنین بازیکنی زده اند و این ترکیبی از قدرت های یازیکنان است
ذهن: فیلیپ لام – ذخیره: خوان ماتا
پپ گواردیولا که ستارگان بزرگی را در بایرن و بارسا رهبری کرده، در توصیف فیلیپ لام، وی را باهوش ترین بازیکنی که تا به حال تمرین داده است خطاب کرد. اگرچه این مدافع آلمانی تمامی خصایص یک فوتبالیست مدرن را به همراه داشت، اما صفت بارز لام را باید قدرت ذهنی او دانست.فیلیپ لام حداقل در 4 پست خط دفاعی و میانی به میدان رفت و قادر به درک تمام وظایف تاکتیکی این مناطق بود. برخی ستارگان دنیای فوتبال از قدرت درک تاکتیکی بالایی برخوردارند که فیلیپ لام قطعا یکی از آنها بوده است.

قدرت سرزنی: سرخیو راموس – ذخیره: رابرت لواندوفسکی
چه در بخش هجومی و چه در فاز دفاعی، سرخیو راموس بارها قدرت سرزنی خود را به اثبات رسانده و با تکیه بر همین ویژگی آمار خیره کننده 81 گل را در دوران حرفه ای به ثبت رسانده است؛ گلزنی در فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید، گلزنی در فینال سوپرکاپ برابر سویا و باز کردن دروازه بارسا در ال کلاسیکوی فصل قبل همگی در ثانیه های پایانی.
راموس با قدرت پرش باورنکردنی، چشمان باز در هنگام زدن ضربه سر و شجاعت در سرزنی، توانایی فوق العاده ای در این زمینه نشان داده است.

دید باز: مسوت اوزیل – ذخیره: کوین دی بروین
به نظر می رسد اوزیل با نگاه متفاوت خود، قادر به دیدن چیزهایی در درون زمین مسابقه است که دیگران از آن عاجز هستند.
توانایی ارسال در فضاهای کوچک، فرستادن پاس های بلند و تغییر جریان بازی، استفاده از ضربات آزاد و کرنر و فرستادن توپ به جایی که دیگران قادر به دیدن آن نیستند، اوزیل را در بین بازیکنان فعلی دنیای فوتبال متمایز کرده است.

سرعت: گرت بیل – ذخیره: هکتور بیرین
لحظه کلیدی فینال کوپا دل ری در سال 2014، هنگامیکه بود که گرت بیل با سرعت خیره کننده خود موفق شد مارک بارترا را جا گذاشته و گل پیروزی بخش کهکشانی ها را وارد دروازه بارسا کند.
اگرچه شاید بیل سرعت استارت بازیکنانی مانند بیرین یا اوبامیانگ را نداشته باشد، اما قادر به پوشش مقادیر بیشتری از زمین در مدت زمان کمتر است و فراموش نکنیم رکورد او تنها 2 مایل با یوسین بولت فاصله دارد.

استقامت: الکسیس سانچس – ذخیره: انگولو کانته
الکسیس سانچس را باید تعریف کاملی از مفهوم پرس از زمین حریف دانست زیرا او به خوبی بازیکنان بخش دفاعی تیم مقابل را تحت فشار قرار می دهد و در یک چشم به هم زدن قادر به باز کردن دروازه حریف است.
سرعت و 90 دقیقه دویدن در لیگی مانند جزیره 2 مقوله متفاوت است. به قول چمبرلین، سانچس یک باتری دوراسل است که هرگز تسلیم نمی شود.

پای چپ: لیونل مسی – ذخیره: آرین روبن
اگرچه نمی توان توانایی های مسی را در یک صفت خلاصه کرد، اما چوب جادوی فوق ستاره آرژانتینی پای چپ اوست. مسی طوری در میدان حاضر می شود که انگار توپ به پای چپ جادویی او چسبیده است.
اگرچه شاید دیگو مارادونا با این تفکر موافق نباشد، اما نمی تواند توانایی های لیونل مسی را تنها مختص به دوران فوتبال مدرن دانست زیرا این فوق ستاره در قلب تاریخ رخنه کرده است.

پای راست: کریستیانو رونالدو – ذخیره: لوییس سوارز
اگر خوش شانس باشید، در هنگام پا به توپ بودن رونالدو قادر به تشخیص پای راست او خواهد بود زیرا این فوق ستاره که احتمالا سریع ترین پاها را میان ستاره ها دارد، به قدری با سرعت پاهای خود را عوض می کند که گاهی تشخیص آن دشوار می شود.

البته به جز سرعت، قدرت پاهای CR7 نیز شگفت انگیز است و شاید به همین دلیل مجسمه پای راست او در موزه شخصی رونالدو دیده می شود.

قدرت تکل زنی: خاویر ماسکرانو – ذخیره: سرخیو بوسکتس
بعضی وقت ها شما نیاز به کسی دارید که برای پیروز شدن همه کار بکند. فوتبال یک جنگ است و در این جنگ هیچکس به اندازه ماسکرانو خودش را در برابر توپ قرار نمی دهد.

علیرغم فیزیک نه چندان قوی، شجاعت، زمانبندی و سرعت ماسکرانو باعث شده تا شاهد زدن بهترین تکل ها از سوی او در میدان باشیم.

هوش و استعداد: پل پوگبا – ذخیره: نیمار
این بار قصد نداریم تنها فعالیت های توئیتری و تغییرات مدل موی پل پوگبا، ستاره اصیل و غیرقابل پیش بینی شیاطین سرخ در میانه میدان را بررسی کنیم.

ترکیبی از توانایی و مهارت های مختلف از جمله قابلیت تغییر جریان بازی باعث شده تا شیاطین سرخ مبلغ هنگفتی را برای یکی از بارزترین ترکیب های استعداد و ظرفیت دنیای فوتبال پرداخت کنند.

تکنیک: آندرس اینیستا – ذخیره: لوکا مودریچ
تکنیک یک ویژگی ذاتی است و از همان ابتدا معلوم است که کدام بازیکن تبدیل به یک هافبک خلاق می شود و کدام بازیکن یک مدافع مرکزی سخت کوش.

اینیستا نیز از همان 12 سالگی و با تکیه بر رشد در آکادمی لاماسیا، به خوبی از استعداد بالقوه خود استفاده کرد و با قابلیت فراوان کنترل توپ، انگار همیشه از سرنوشت توپ باخبر است.

قدرت بدنی: زلاتان – ذخیره: یحیی توره
195 سانتیمتر بلندای قامت، 80 کیلوگرم وزن و عضلات قدرتمند باعث شد تا در 35 سالگی هم زلاتان در تست های پزشکی یونایتد همگان را شگفت زده کند.

مدافعان حریف همیشه از قدرت بدنی او گله مند هستند و این توانایی حتی در سن 36 سالگی و حتی در لیگ برتر نیز تحلیل نرفته است.

سنگربان:
برای خلق یک سنگربان بزرگ، شاید لازم است تلفیقی از بهترین های امروز جهان فوتبال را با هم آمیخته تا به گلر دلخواه دست یابیم.
این سنگربان را می توان آمیزه ای از دستان قدرتمند و ایمن تیبو کورتوا، ذهن درخشان و سریع مانوئل نویر، واکنش های سریع و بی مانند داوید دخیا، چابکی و قدرت تصمیم گیری سریع هوگو لوریس، توانایی بی بدیل بازی با پای مارک آندره تراشتگن و البته ثبات و پایداری جان لوییجی بوفون دانست.

.............................................................................................................................
تو این قسمت آخر یه سوال ثبات بوفون ؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده ی خدا دستش دیگه داره می لرزه کدوم ثبات؟
این همه کاندید چرا مسی رونالدو و بوفون
Mike
+3 #17 Mike 1396-05-25 18:17
مسی و رونالدو بزرگترین ستارهای تاریخ فوتبال هستند و اگر ما یکی از این دو بازیکن رو داشتیم حداقل تو این پنج سال دو یا سه بار قهرمان اروپا بودیم ولی در حال حاضر جز روبن و نویر بقیه بازیکنها نمی تونن یک تنه سرنوشت بازی رو عوض کنن.
Mike
+3 #18 Mike 1396-05-25 18:21
ولی به نظرم همونطور که حق روبن و نویر بوده که حداقل یک بار برنده توپ طلا باشن بوفون هم بازیکنی هست که این لیاقت رو داشته و قطعا نامش در تاریخ فوتبال جاودانه هست.
Mike
+2 #19 Mike 1396-05-25 18:38
به نقل از نویر جان:
کارشناسان وبسایت ESPN دست به طرح چنین بازیکنی زده اند و این ترکیبی از قدرت های یازیکنان است

وقتی می خوای از جای دیگه مقاله کپی پیست می کنی اینو به صورت مقاله برای مدیر سایت بفرست و تو بخش نظرات اسپم نذار و بقیتون هم لطف کنید وقتی یک نظر طولانی رو نقل قول می کنید فقط یک قسمت رو انتخاب کنید و سایت رو با تکرار نظرات بقیه شلوغ نکنید.
. Amin R
-2 #20 . Amin R 1396-05-25 18:55
سخن دوستان متین ولی ما طرفدارای بایرنیم و اینجا کانون هواداران بایرن. چیکار داریم به مسی و رونادو و ر ئال و بارسا؟!
Mike
+2 #21 Mike 1396-05-25 19:01
به نقل از . Amin R:
سخن دوستان متین ولی ما طرفدارای بایرنیم و اینجا کانون هواداران بایرن. چیکار داریم به مسی و رونادو و ر ئال و بارسا؟!

بایرن زیر مجموعه ای از ورزش فوتبال هست و مسی و رونالدو و رئال و بارسا بخش مهمی از فوتبال اروپا هست پس این بحثها اصلا بی ربط نیست.
. Amin R
-2 #22 . Amin R 1396-05-25 20:32
به نقل از Mike:
بایرن زیر مجموعه ای از ورزش فوتبال هست و مسی و رونالدو و رئال و بارسا بخش مهمی از فوتبال اروپا هست پس این بحثها اصلا بی ربط نیست.

یعنی چه؟ کی گفته؟ اونا ۲باشگاه اروپایی اند،بایرن هم هست. مسی و رونالدو ۲تا بازیکن بزرگ هستند، بازیکنان بایرن هم همین‌طور. حالا میگی جام بیشتر بردند، افتخاراتشون بیشتره قبول. تا حد زیادی حقشون هم بوده. ولی این حرفا کدومه؟ زیر مجموعه و اینا چیه؟ :30:
نویر جان
+2 #23 نویر جان 1396-05-25 22:03
به نقل از Mike:
وقتی می خوای از جای دیگه مقاله کپی پیست می کنی اینو به صورت مقاله برای مدیر سایت بفرست و تو بخش نظرات اسپم نذار و بقیتون هم لطف کنید وقتی یک نظر طولانی رو نقل قول می کنید فقط یک قسمت رو انتخاب کنید و سایت رو با تکرار نظرات بقیه شلوغ نکنید.

در قوانین سایت نوشته نباید کپی پیست باشه (در بیانیه های سایت)
ممنون از تذکر از این به بعد لینک سایت رو میدم
Mike
+1 #24 Mike 1396-05-25 23:01
به نقل از . Amin R:
یعنی چه؟ کی گفته؟ اونا ۲باشگاه اروپایی اند،بایرن هم هست. مسی و رونالدو ۲تا بازیکن بزرگ هستند، بازیکنان بایرن هم همین‌طور. حالا میگی جام بیشتر بردند، افتخاراتشون بیشتره قبول. تا حد زیادی حقشون هم بوده. ولی این حرفا کدومه؟ زیر مجموعه و اینا چیه؟ :30:

حرفت مثل این می مونه که بگیم روزنامه پرسپولیس نباید هیچ مطلبی درباره باشگاه های دیگه چاپ کنه و اگر مثلا خبری درباره استقلال باشه به پرسپولیسیها ربطی نداره برات مثال داخلی گفتم که عقلت بکشه و اگر باز نفهمیدی که دیگه کاری نمی شه برات کرد.
. Amin R
+2 #25 . Amin R 1396-05-26 02:06
١_من توهین به کسی نکردم. پس کسی هم حق نداره ب من توهین کنه برادر. بگذریم... حرف من این بود :دقت کردید خبر درباره بازیکن ما بود،کیمیچ؟ چند نفر در مورد نظر سامر و خود کیمیچ صحبت کردند؟! همه ش حرف شامپو بود و رونالدو و مسی و بوفون و...
محمد کریمی
+4 #26 محمد کریمی 1396-05-26 02:16
بدون تعارف اگه اتفاق خاصی نیوفته رئال امسال هم قهرمان اروپا میشه، بدون کاسمیرو رونالدو و بیل بارسا کرده تو گونی، کلا سبک گواردیولا جاشو به سبک زیدان میده.
arash_kashan21
+3 #27 arash_kashan21 1396-05-26 02:37
به نقل از محمد کریمی:
بدون تعارف اگه اتفاق خاصی نیوفته رئال امسال هم قهرمان اروپا میشه، بدون کاسمیرو رونالدو و بیل بارسا کرده تو گونی، کلا سبک گواردیولا جاشو به سبک زیدان میده.


پیشگویی برای 9 ماه آینده تو فوتبال الان ؟
نه برادر
واسه 9 دقیقه بعد تو فوتبال هم چیزی نمیشه گفت :1:
قیصر
+7 #28 قیصر 1396-05-26 04:03
به نقل از محمد کریمی:
بدون تعارف اگه اتفاق خاصی نیوفته رئال امسال هم قهرمان اروپا میشه، بدون کاسمیرو رونالدو و بیل بارسا کرده تو گونی، کلا سبک گواردیولا جاشو به سبک زیدان میده.

گو اینکه از رئال اصلا خوشم نمیاد ولی نمیشه منکر این شد که امسال هم شانس اول قهرمانی اروپا هستند . خیلی حرفه ای و قدرتمند هستند
The Miz
+13 #29 The Miz 1396-05-26 10:44
بدون هیچ شک و شبهه ای رئال با اختلاف نسبت ب سایر تیم ها شانس اول قهرمانی اروپاست حتی شانس ۳ گانه گرفتنشونم به شدت بالاست تو ۱۰ دقیقه بارسلونا رونابود کردن تا به حال تو عمرم یه همچین پرس از جلویی ندیده بودم نیمه اول هافبک های رئال بی نظیر عمل میکردن تازه ایسکو کاسمیرو بیل و رونالدو رو هم نداشتن باورم نمیشه این همون تیم بنیتزه !!!!!؟؟؟
بارسلونا هم کم کم میره که به تاریخ بپیونده با تموم شدن مسی به یه تیم معمولی تبدیل میشن همین حالاشم توان رقابت با مادرید رو از دست دادن.
من هنوز به بایرن امیدوارم تنها تیمی که میتونه ترمز این رئال رو بکشه بایرنه خودشونم میدونن پارسال یادم هست چه وحشتی داشتن از رویارویی با بایرن. فقط یه شرط داره اونم اینکه که با تیم کامل و بدون مصدوم جلوشون قرار بگیریم.
i.g-b.p
+2 #30 i.g-b.p 1396-05-26 13:30
به نقل از Mike:
مسی و رونالدو بزرگترین ستارهای تاریخ فوتبال هستند و اگر ما یکی از این دو بازیکن رو داشتیم حداقل تو این پنج سال دو یا سه بار قهرمان اروپا بودیم ولی در حال حاضر جز روبن و نویر بقیه بازیکنها نمی تونن یک تنه سرنوشت بازی رو عوض کنن.

ینی میگی رتبه یکو دو تاریخ اینان؟
منکه اصلا قبول ندارم
یادمه توی یک نظر سنجی توی ۱۳پسته مختلف گفتن بهترین بازیکن تاریخو انتخاب کنین
رای من این بود
گلر:کان
دفاع چپ:مالدینی
دفاع وسط :بکن بایر
دفاع راست :زانتی
هافبک دفاعی :ماتیوس
هافبک میانی :زیزو
هافبک راست:کرایوف
هافبک چپ:رونالدینیو
هافبک هجومی:مارادونا
مهاجم کاذب :پله
مهاجم چپ:کریس
مهاجم راست:مسی
مهاجم نوک :رونالدو نازاریو
توی این لیست بنظر شما کدوم بهترینه!
پلاتینی و دی استفانو بزرگترین غایبان هستن!
نویر جان
+3 #31 نویر جان 1396-05-26 14:04
این لیستی که دادی از پست های مختلف اند و نمی شه مقایسه کرد ولی به نظر من بی رقیب ترین اونا کان بزرگه
papa
+5 #32 papa 1396-05-26 15:04
به نقل از i.g-b.p:
ینی میگی رتبه یکو دو تاریخ اینان؟
منکه اصلا قبول ندارم
یادمه توی یک نظر سنجی توی ۱۳پسته مختلف گفتن بهترین بازیکن تاریخو انتخاب کنین
رای من این بود
گلر:کان
دفاع چپ:مالدینی
دفاع وسط :بکن بایر
دفاع راست :زانتی
هافبک دفاعی :ماتیوس
هافبک میانی :زیزو
هافبک راست:کرایوف
هافبک چپ:رونالدینیو
هافبک هجومی:مارادونا
مهاجم کاذب :پله
مهاجم چپ:کریس
مهاجم راست:مسی
مهاجم نوک :رونالدو نازاریو
توی این لیست بنظر شما کدوم بهترینه!
پلاتینی و دی استفانو بزرگترین غایبان هستن!

جای گرد مولر هم خالیه به نظرم
مولر نابغه مهاجم ها بوده
Hamid real
-6 #33 Hamid real 1396-05-26 15:18
به نقل از SaeedEminem2:
آیندگان به ما می خندن که آخه کدوم احمقی در حضور فوق ستاره هایی مثل مسی روبن ریبری اینیستا دیبالا سوارز بیل کوتینیو لام مارسلو دمبله هازارد نیمار و حتی نویر و بوفان که استعداد ذاتی و غیر عادی دارن به بازیکنی که کلا تو عمرش یک دریبل ساده هم نزده و حتی در کنترل ساده توپ هم مشکل داره و پاس کمی محکم رو هم نمی تونه استپ کنه 4 بار توپ طلا داده !!!
و باز آیندگان به ما می خندن که وقتی کتافت کاری هایی بلاتر و پلاتینی و پرز و راسل و شامپو به این وضوح دیده می شه، چرا خود مردم هیچ وقت هیچ اعتراضی نمی کنن و عملا نقش سیب زمینی و گلابی دارن !
با یک دروازه این نفرات رو بذاری دو به دو با شامپو بازی کنن، به نظرتون نتیجه چی می شه؟! از کدوم یکیشون می تونه برنده شه؟!
شاید بحث این شامپو و لباس زیر و کلا تبلیغات و زد و بند پشت پرده به نظر یه عده زیاد مهم نباشه اما بد نیست بدونید که از این راه تبلیغات فقط سالی بیش از 100 میلیون یورو به خودش می دن ! البته این عدد وقتی 100 میلیون بود که دستمزد سالانه ی مسی فقط 14 میلیون بود ! یعنی 7 برابر بیشترین دستمزد سالانه تو دنیای فوتبال !
حالا فرض کن این بازیکن برنده جایزه بهترین فوتبالیست سال اروپا بشه، به صورت رایگان تو تمام رسانه های دنیا مطرح می شه و بعدش تبلیغ شامپو بسیار گیراتر می شه و فروشش چند برابر می شه ! خرج زیادی هم نداره ها، مثلا خود مقامات فیفا و بلاتر با ارقامی در حدود یک میلیون یورو خودشون رو فروخته بودن، مسئولین آسیایی و افریقایی با ارقامی در حدود 400 هزار دلار رایشون رو فروختن ! اعدادی که تو فوتبال واقعا پول خورده
درکل حتی اگه یک ریال رشوه و زد و بند هم تو دنیای فوتبال نبوده باشه بازهم به نظرم این فرد جایی در بین 100 فوتبالیست برتر دنیا هم نداره ! زیاد گل زده؟ جایزه برترین گلزن کفش طلاست نه توپ طلا !

ان دیگه تهش بود.....بازی کنی که دریبل بلد نیست بزنه....!!!!!.. .اجبا...میدونم که خیلی سوختید ازش...ولی این دلیل نمیشه..این طوری نقدش ****...جزو ۱۰۰ تا بازی**** نیست...انجاش دیگه خیلی خنده دار بود.....به هر حال هر چیزی که هس...واسه تیم های دیگه خواب و خوراک نذاشته
نویر جان
0 #34 نویر جان 1396-05-26 15:22
نویر جان
+1 #35 نویر جان 1396-05-26 15:24
امکان داره ترکیبمون این باشه
Hamid real
-4 #36 Hamid real 1396-05-26 15:50
به نقل از محمد کریمی:
بدون تعارف اگه اتفاق خاصی نیوفته رئال امسال هم قهرمان اروپا میشه، بدون کاسمیرو رونالدو و بیل بارسا کرده تو گونی، کلا سبک گواردیولا جاشو به سبک زیدان میده.

دمت گرم...که واقع بینی
i.g-b.p
0 #37 i.g-b.p 1396-05-26 16:19
به نقل از papa:
جای گرد مولر هم خالیه به نظرم
مولر نابغه مهاجم ها بوده

اووه زیلر و گرد هارد مولر تنها بازیکنان تاریخ المان هستن که بالغ بر ۵۰۰گل در دوران فوتبالشون زدن
خیلیا خارج المان وقتی اسم مهاجم المانی میاد فقط از گرد مولر حرف میزنن
اما اووه زیلر نه از نظر اماری نه از نظر شهرت و هوادار توی خوده المان به مولر باج نمیده
شاید تنها المانی فوق بزرگی باشه که پیشنهاد بایرنو رد کرد و به تیمش(هامبورگ )وفادار موند
همینکه در همابورگ موند بهش اجازه نداد توپه طلارو ببره و شهرتی مثه مولر دستو پا کنه !
پست مهاجم نوک از پستای پر ستاره هست
و انتخاب توش سخته که کی بهترینشه !
نظر من رونالدو نازارایو بود
ولی این پست بزرگایی مثل همون دو المانی نامبرده
پوشکاش،کنی دالگلیش،اوزه بیو،روماریو،جور ج بست ،ژار پیرپاپن ،الن شیرر رو داره
و بازیکنای قابل احترامه دیگه ای که شاید نتونستن به هردلیلی مثل این موارد اسطوره ای کنن خودشون ولی فوق العاده بودن
مثل باتیستوتا،سامر، دلپیرو،مایکل اوون،برکمپ ،راعول گونزالس(اوایل وینگ بود)،دنیس لا،کلایورت،هوگو سانچیز

من رونالدو نازاریو رو انتخاب کردم
چون چ اماری
چه افتخاری
چه زیبایی بازی
چ هوش
چ توانایی و استعداد
چ شخصیتی
چه تاثییر گذاری
و چ سالهای توی اوج بودنش خیلی خوب بود
و بینظیر بود
هرچند ما سره اینکه توپ طلای کان رو دادن بهش زیاد باش حال نمیکنیم ولی در بینظیر بودنش شکی نیست
در ستایش ازش دوتا نقله قول بکنم
زیدان گفته بود وقتی با پسرم فوتبال بازی میکنم دوتامون میخوایم مثل بهترین بازیکنی که دیدیم و دوسش داریم بازی کنیم
پسرم مثله زین الدین زیدان
و من مثل رونالدو نازاریو


پله:گاهی که بازیشو میبینم میگم واقعا من بهترین مهاجم تاریخه برزیلم یااون!
Hamid real
-9 #38 Hamid real 1396-05-26 17:23
بهترین بازیکن های تاریخ از نطر من.....دروازه بان..اشمایکل... .دفاعها...ربرتو کرلوس...مالدینی ...راموس...الوز ....هافبکها.... .ماکلله....زاوی ...مودریچ.....م هاجم...کریس.... رونالدو نازاریو....رونا لدینیو....این تیم رویای من
Hamid real
-4 #39 Hamid real 1396-05-26 17:27
اوه .......داویدز رو یادم رفت....داویدزو هم خیلی دوس دارم
i.g-b.p
+4 #40 i.g-b.p 1396-05-26 17:36
راموس
ینی از بکن بایر ،بابی مور،کاناورو، بهتره!
بشخصه میتونم ۲۰تا یا بیشتر مدافع وسط بهتر از راموس داشتیم نام‌ببرم!
توی خوده تاریخ اسپانیا فرناندو هیرو ،پویول توی اون پست بهتر بودن!

مودریچ!ینی تو مودریچ رو از زیدان بهتر میدونی !
دسته پایین همون ۲۰نفرو توی پسته مودریچ معرفی میکنم که بهتر بودن!
بنظرم این سیستم بازیکنای مورد علاقت بود تا بهترینای تاریخ
چون به هر زاویه ای بنگریم مودریچ یک پنجم زیدانه
مثاله رعالی زدم که قال نکنی وگرنه تا دلت بخواد هست
البته نکه مودریچ‌یا راموس یاالوز و اشمایکل و ژاوی و ماکلله رو قبول نداشته باشم
همشون درجه یک هستن ولی بنظرم راموس و مودریچ که توی بهترینای تاریخ توی ترکیب ۶ هم قرار نمیگیرن
با بقیه ولی میشه عقلی کنار اومد
البته نظرت محترم
Hamid real
-1 #41 Hamid real 1396-05-26 18:48
به نقل از i.g-b.p:
راموس
ینی از بکن بایر ،بابی مور،کاناورو، بهتره!
بشخصه میتونم ۲۰تا یا بیشتر مدافع وسط بهتر از راموس داشتیم نام‌ببرم!
توی خوده تاریخ اسپانیا فرناندو هیرو ،پویول توی اون پست بهتر بودن!

مودریچ!ینی تو مودریچ رو از زیدان بهتر میدونی !
دسته پایین همون ۲۰نفرو توی پسته مودریچ معرفی میکنم که بهتر بودن!
بنظرم این سیستم بازیکنای مورد علاقت بود تا بهترینای تاریخ
چون به هر زاویه ای بنگریم مودریچ یک پنجم زیدانه
مثاله رعالی زدم که قال نکنی وگرنه تا دلت بخواد هست
البته نکه مودریچ‌یا راموس یاالوز و اشمایکل و ژاوی و ماکلله رو قبول نداشته باشم
همشون درجه یک هستن ولی بنظرم راموس و مودریچ که توی بهترینای تاریخ توی ترکیب ۶ هم قرار نمیگیرن
با بقیه ولی میشه عقلی کنار اومد
البته نظرت محترم

به نقل از i.g-b.p:
راموس
ینی از بکن بایر ،بابی مور،کاناورو، بهتره!
بشخصه میتونم ۲۰تا یا بیشتر مدافع وسط بهتر از راموس داشتیم نام‌ببرم!
توی خوده تاریخ اسپانیا فرناندو هیرو ،پویول توی اون پست بهتر بودن!

مودریچ!ینی تو مودریچ رو از زیدان بهتر میدونی !
دسته پایین همون ۲۰نفرو توی پسته مودریچ معرفی میکنم که بهتر بودن!
بنظرم این سیستم بازیکنای مورد علاقت بود تا بهترینای تاریخ
چون به هر زاویه ای بنگریم مودریچ یک پنجم زیدانه
مثاله رعالی زدم که قال نکنی وگرنه تا دلت بخواد هست
البته نکه مودریچ‌یا راموس یاالوز و اشمایکل و ژاوی و ماکلله رو قبول نداشته باشم
همشون درجه یک هستن ولی بنظرم راموس و مودریچ که توی بهترینای تاریخ توی ترکیب ۶ هم قرار نمیگیرن
با بقیه ولی میشه عقلی کنار اومد
البته نظرت محترم

اره..دیگه دادش...گفتم از نظر من...هر کسی میتونه نظر خودشو داشته باشه....ولی به نکته رو راجب راموس بزا بگم....هیرو واقعا بازی کن خوبی بود..و میشه گفت..از لحاظ خاصیت دفاعی از راموس سر تر بود..یا حتا پویول و کاناوارو...ولی کدوم یک از اینا به اندازه ی راموس..گل های حساس زده...معجزه ی دسیما با راموس شروع شد....۹۳:۴۳.... گل توی اوندسیما....گل های حساس..مقابل بایرن...و کلی گل حساس دقیقه ۹۰ تو لالیگا....پس یکم بهم حق بده که به عنوان ی رعالی تو ترکیبم باشه...مودریچم که به شخصه..عاشق سبک بازیشم..دیوانه ی بیرون پاهاشم...دیگه سلیقه ای دیگه...البته..ز یدانم میتونست تو ترکیبم باشه...به جای ژاوی...ولی خب..خدا وکیلی ژاوی یم خیلی خوب بود
i.g-b.p
0 #42 i.g-b.p 1396-05-26 21:11
گفتم این لیستت بیشتر از اینکه منطقی و اماری نگاه کنی
به علاقه چیندیش

بهت حق میدم
Amir.R
+6 #43 Amir.R 1396-05-26 21:47
هوینس جون مادرت درکسلرو بخر :41:


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

کدام مربی را مناسب بایرن می دانید؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

20-04-2024 20:00 - هفته سی ام
یونیون برلین 1 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 30 25 0 80
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 30 21 6 66
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 30 20 7 63
4
لایپزیک
لایپزیک 30 18 7 59
5
دورتموند
دورتموند 30 16 5 57
6
فرانکفورت
فرانکفورت 30 11 7 45
7
فرایبورگ
فرایبورگ 30 11 12 40

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1275
مطالب
11003
  • ما 216 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

30251702

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده