اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

3+1 بازیکن بایرن در لیست فروش تابستانی

FCB_2019_20_kit_variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، بایرن فصل بعد بدنبال خرید چند بازیکن بزرگ می باشد و از این رو بدنبال فراهم کردن بودجه ی مورد نیاز می باشد.

با توجه به تعطیلی لیگ ها به سبب کرونا، باشگاه های بزرگ نظیر بایرن متضرر خواهند شد که این موضوع برای باواریایی ها که نظام مالی خاصی دارند بیشتر اثر گذار خواهد بود.

هاورتز، سانه، دست ، اوپامکانو گزینه های احتمالی بایرن برای فصل بعد است و احتمال دائمی کردن قرارداد پریشیچ هم بسیار بالاست.

باشگاه برای فراهم کردن بخشی از بودجه مورد نیازش بدنبال فروش چند بازیکن است که در این بین احتمال خروج 3 بازیکن بیشتر از بقیه می باشد:

کورنتین تولیسو. هافبک فرانسوی که تا پیش از خرید هرناندز گرانترین خرید تاریخ بایرن محسوب می شد اگرجه در ابتدا نمایش خوبی داشت اما با وجود مصدومیت های متوالی و همچنین تغییر پست کیمیش کمتر به بازی گرفته می شود و در فرصت هایی که بدست می آورد نیز عملکرد خوبی نشان نداده. تولیسو باتوجه به وضعیت سنی اش مشتریان دست به نقد خوبی از سری آ دارد و گفته می شود یووه، اینتر و ناپولی بدنبال او هستند. 35 میلیون یورو مبلغیست که احتمالا بایرن با دریافت آن راضی به فروش ملی پوش فرانسوی خواهد شد.

خاوی مارتینز: هافبک دوست داشتنی اسپانیایی بایرن تقریبا به آخر خط خود در مونیخ رسیده است. مارتینز که جزء بازیکنان اصلی فصل سه گانه محسوب می شد به سبب افزایش سن و همچنین مصدومیت های شدید و طولانی از فرم خود دور شده است و عملکردش فراز و نشیب های فراوانی داشته است به گونه ای که دیگر یک مهره قابل اتکا نیست. این بازیکن نیز  باشگاه سابق خود یعنی بیلبائو را خواهان خود می بیند و ارزش مبلغی بین 10 تا 15 میلیون یورو می باشد.

ژرومه بواتنگ: مدافع سابق تیم ملی آلمان اگرچه با توجه به کمبود بازیکن در پست دفاعی توسط فلیک بعنوان یار اصلی به میدان فرستاده می شود اما بحث خروجش یکی دوسالی‌ست که مطرح است. آنچه باشگاه های اروپایی را از جذب بواتنگ منصرف می کند، دستمزد بالای درخواستی اوست که باعث شده این بازیکن فعلا در بایرن ماندگار شود. با این حال در صورت جذب یک مدافع وسط، بواتنگ حتی برای حضور بیشتر در زمین ممکن‌ست خود بدنبال خروج از بایرن بیفتد.

دیوید آلابا: آلابا اگرچه رشد یافته باشگاه بایرن است و بارها از علاقه و راحتی اش در مونیخ صحبت کرده است، اما جدیدا پینی زوهاوی در قامت مدیربرنامه هاش در کنار پدرش فعالیت می کند و با توجه به سابقه زوهاوی در مورد لوا، گفته می شود این ایجنت اسرائیلی بدنبال مذاکره با سران رئال و بارسلونا برای انتقال آلابا می باشد. ستاره اتریشی که تا سال 2021 با بایرن قرارداد دارد بحث خروجش از مونیخ را رد نکرد اما از حضورش در بایرن ابراز خوشحالی و راحتی نمود.

نظرات  

SaeedEminem2
+1 #1 SaeedEminem2 1399-01-04 02:44
خروج تولیسو و گورتزکا خیلی خوبه. شانس منتظر بودیم عملکرد پاوارد و هرناندز رو تو بازی‌های سنگین آخر فصل ببینیم که اونم کلا مالید.

اما یه سئوال که چند وقته تو ذهنمه. به نظرتون کیمیچ سمت راست موثرتر نبود؟ پارسال اینا نفر اول پاس گل اروپا بود ولی الان زیاد و به اندازه توانش تاثیر گذار دیده نمی‌شه. خیلی اوقات اصلا تو بازی دیده نمی‌شه!
ما چیزی که زیاد داریم هافبکه. چیزی که بیشترین نیاز رو بهش داریم و کلی مصدوم داشته خط دفاعه. بعد یک بازیکن انرژیک که توان رفت و آمد زیاد و تاثیر گذاری هم در حمله و هم در دفاع رو داره، از دفاع بردیم گذاشتیم جایی که بیشترین ترافیک هست!
white
+1 #2 white 1399-01-05 11:39
به نقل از SaeedEminem2:
خروج تولیسو و گورتزکا خیلی خوبه. شانس منتظر بودیم عملکرد پاوارد و هرناندز رو تو بازی‌های سنگین آخر فصل ببینیم که اونم کلا مالید.

اما یه سئوال که چند وقته تو ذهنمه. به نظرتون کیمیچ سمت راست موثرتر نبود؟ پارسال اینا نفر اول پاس گل اروپا بود ولی الان زیاد و به اندازه توانش تاثیر گذار دیده نمی‌شه. خیلی اوقات اصلا تو بازی دیده نمی‌شه!
ما چیزی که زیاد داریم هافبکه. چیزی که بیشترین نیاز رو بهش داریم و کلی مصدوم داشته خط دفاعه. بعد یک بازیکن انرژیک که توان رفت و آمد زیاد و تاثیر گذاری هم در حمله و هم در دفاع رو داره، از دفاع بردیم گذاشتیم جایی که بیشترین ترافیک هست!

سعید سال پیش میخواستن رودری رو جذب کنن از اتلتیکو که رفت سیتی...
متأسفانه از دستش دادیم
الان بهترین هافبک دفاعی دنیاس!
با ۲۳ سال سن جنگجو و مستحکم حتی بهتر از جوونیای خاوی
و چون هافبک دفاعی خوب نداریم کیمیچ رو آوردن وسط و این یکی از خسرت های بزرگ منه که ای کاش حای هرناندز که عملا به دردمون نخورد این فصل رودری رو داشتیم و کیمیچ راست بازی میکرد
اینی ک میگی کمتر روی گل اثر داره کاملا منطقیه چون وظیفه ش ایجاب میکنه عقب وایسه
ولی واقعا توپ رو وسط زمین جمع میکنه!
بازیکن باهوشیه درسته قدش زیاد بلند نیست ولی هوش زیادی داره که جبران میکندش
منم به نظرم سمت راست مناسب تره واسش
ولی گزینه هافبک دفاعی نداره تیم واقعا!
بعد اینکه فروش آلابا جدیه!؟؟؟
اصلا دوست ندارم بره...با اینکه دیویس عالیه سمت چپ ولی میتونیم به جای چپ وینگر بازیش بدیم! پست اصلیش وینگره
آلابا الان ۲۷ سالشه و اوج فوتبالشه!
اینکه میخوان بفروشنش اصلا باب میل خییییلی از طرفدارا نیست مخصوصا اینکه آخرین بازیکن آکادمی که راه پیدا کرده به تیم اصلی
و اصلا دوست ندارم اوج فوتبالشو ی جای دیگه ارائه بده... بعضاً جلو ما
چون مشتریان اصلیش بارسا رئال چلسی و آرسنال!
ارین روبن
+2 #3 ارین روبن 1399-01-05 19:54
فقط باید کولیبالی رو بخرن برای وسط


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10898
  • ما 443 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29752010

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده