اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

ماتئوس یا رونالدو؛آیا نویر به کیفیت سابقش میرسد؟

02_FCAFCB_191121_DON.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، در سن 36 سالگی، برترین گلر سابق فوتبال دنیا بار دیگر دچار مصدومیتی شدید شد تا حداقل نیمی از سال را برای بازگشت به چمن از دست بدهد.

نویر تقریبا یک دهه اول دوران حرفه ای خود را بدون مشکل و مصدومت گذراند. اما برای اولین بار او در سال 2018 دچار شکستگی استخوان پا شد و حدود یک فصل را برای ریکاوری دور از میادین بود. شماره یک باواریایی ها با این حال با بازگشتش به ترکیب همان درخشش سابق را نشان داد و عضو مهمی از تیم فلیکی بود که توانست 6 گانه را در سال 2020 کسب کند و نویر نیز بار دیگر بهترین گلر دنیا شد.

اما در سال منتهی به جام جهانی شرایط برای کاپیتان بایرن خوب پیش نرفت. او به دلیل مشکلات کتف چندین هفته آخر نیم فصل را از دست داد و هرطور که بود خود را به ترکیب مانشافت در قطر رساند. با وجود سیو های درخشان، نویر اشتباهاتی نیز در جام جهانی داشت و انتقادات مختلفی را هم متوجه خود دید. و در حالی که بسیاری بر این عقیده بودند که تیم ملی آلمان باید پس از بیش از یک دهه یک گلر جدید در ترکیب خود داشته باشد، نویر به سبب حضور در پیست اسکی بار دیگر دچار شکستگی پا شد تا شرایط را برای خود و بایرن پیچیده کند.

از همان روزهای اول مصدومیت، بایرن و کادرفنی آلمان حمایت تام را از نویر نشان داد. باواریایی ها اگرچه بدنبال یک گلر هستند اما قصد ندارند برای فصل جدید روی کسی غیر از نویر حساب باز کنند. همچنین گزارش ها از تیم ملی هم حاکی از این است که نویر همچنان گزینه اول فلیک برای یورو 2024 است. اما با وجود این حمایت ها، نویر پس از این مصدومیت می تواند همان نویر سابق باشد؟

از نزدیکان نویر خبر می رسد که این بازیکن روحیه خوبی دارد. نویر در واقع بعنوان انگیزه به سرنوشت لوتار ماتئوس نگاه می کند. ماتئوس در سن 34 سالگی دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه تاندون آشیل شد اما پس از بازگشت توانست برای نیم دهه در خط میانی بایرن حضور مثمر ثمر داشته باشد و حتی به فینال لیگ قهرمانان هم برسد.

اما مصدومیت چه در این سن و چه در سن پایین نسخه بازیکنان بسیاری را پیچیده است. سباستین دایسلر بعنوان یک پدیده در اوایل قرن 21 اسیر آسیب دیدگی های متوالی شد و با ترک فوتبال کارش به بیمارستان روانی نیز کشید. در همان ایام رونالدوی برزیلی نیز به سبب مصدومیت های متوالی نتوانست ریتم لازم خود را حفظ کند و با رسیدن به کمتر از آنچه استحقاقش را داشت، کفش هایش را آویخت.

نشریه کیکر نیز با همین ایده یک نظر سنجی برگزار کره تا نظر فوتبال دوستان را در مورد آینده نویر بداند. بیش از 100 هزار شرکت کننده در این نظرسنجی به دو سوال پاسخ دادند: آیا نویر جایگاه شماره یک خود را در بایرن حفظ خواهد کرد؟ که تنها 35 درصد پاسخ ه امثبت بود.

و آیا نویر جایگاه شماره یک خود را در تیم ملی حفظ خواهد کرد؟ که این بار تنها 16 درصد پاسخ دهندگان نویر را گلر بعدی مانشافت می دانستند.

در حال حاضر بایرن همچنان پشت گلرش را خالی نمی کند و راضی به دادن تضمین به نوبل برای دریافت پیراهن شماره یک برای فصل بعد نیست. درخشش دوباره در ترکیب بایرن در فصل بعد با توجه به علاقه شخصی فلیک به نویر می تواند این گلر را بار دیگر در چارچوب دروازه مانشافت قرار ددهد. اما هرچه که پیش بیاید، نویر در 36 سالگی چالشی عظیم برای بازگشت مناسب از شکستگی ساق پا دارد؛ چالشی که بسیار بسیار سخت تر از کار مدیران بایرن برای پیدا کردن یک گلر برای نیم فصل دوم است.

نظرات  

املت
+4 #1 املت 1401-09-26 13:41
یه نویر می ارزه به کل هیکل نوبل و بقیه
MohammadBayerni
+4 #2 MohammadBayerni 1401-09-26 14:13
خب قطعا نویر دیگه اونقدر جوان نیست که در بهترین فرم ممکن خودش برگرده.
از طرفی همونطور که دوستان قبلا گفتن، نویر به همه عناوین فردی و تیمی رسیده( به جز یورو) و برای همین طبیعیه خیلی جدی و با انگیزه بازی نکنه مثل سابق یا دست کم بگیره. برای همینم مدتیه که گل زاویه بسته زیاد میخوره یا گاهی توپای نزدیک رو خیلی خوب جمع نمیکنه و از دستش در میره.
با این حال فقط گل زاویه بسته و شوت نزدیک شده نقطه ضعف نویر و ۲ نقطعه ضعف برای یه دروازه‌بان ۳۶ ساله فکر نکنم خیلی هم بد باشه!
همین جام جهانی باوجود اینکه بازم یه شکست بزرگ بود برامون، ولی نویر از نظر انگیزه خیلی عالی بود و رفلکس‌های سریعی هم داشت.
بازی با پا هم که همچنان بهترین گلر جهانه در این زمینه.
درباره ضربات پشت محوطه هم که هنوز مثل یه دستاورد بزرگ میمونه برای بازیکنی که به نویر از پشت محوطه گل بزنه چون یه کار خیلی خیلی سخته حتی باوجود اینکه مدافعین مقابل نویر، کلی فضا میدن به مهاجم حریف!
تو زمینه سوئیپری هم که نویر کسی بود این پست رو به تکامل رسوند پس الانم باتجربه ترین هست تو این مورد.
در زمینه تک به تک هم که هنوز شگردهای خودش رو داره و حتی ابهتش باعث بهم ریختن تمرکز بازیکن حریف میشه.
دیگه برای اینکه خیلی به عقب نریم، به همین هایلایت‌های نویر در لیگ ملت های این فصل و عملکردش در درکلاسیکرهای فصل پیش در مقابل هالند اشاره میکنم.( چون هالند آخرین نوک کلاس جهانی بود که نویر جلوش بازی کرد و برای همین مثال زدمش)
قبلا هم راجع به مصدومیت های وحشتناک دیگه‌ای که نویر داشته ولی به خوبی برگشته حرف زدم، اما بازم جا داره یادآوری کنم که از نظر ذهنیت، نویر رو هیچ وقت نباید دست کم گرفت.
بقول خودش یه ذهنیت فولادین داره و اجازه نمیده که این حرفا باعث از بین رفتن انگیزه‌اش بشه.
حالا بعضیا هم خیلی دوست دارن به ذخیره های نویر بازی برسه، مشکلی نیست ببینیم که امثال تراشتگن/ ترپ میتونن نصف عملکرد نویر رو داشته باشن تو بازی‌های مهم با این دفاع سوراخ آلمان!؟
با این حال من خودم میگم باید به نوبل فرصت داد.
حالا خودش پیشنهاد بایرنو قبول نمیکنه، کاش حداقل توی تیم ملی بهش بازی بدن تو این مدت.
هرچند که همونم کارش خیلی سخته و انتظار میره که سوتی بده اما چون جوان هست باید بهش مهلت داد.
ولی به شخصه حوصله ندارم بازیای آلمانو با حضور تراشتگن/ ترپ ببینم!
چون هیچ سودی برامون نداره.
بازی بزرگ هم که بعیده انجام بدیم تا شروع یورو و تراشتگن/ ترپ اصلا محک جدی نمیخورن با بازی جلوی امثال جزایر فارو یا لیتوانی.
پس حداقل به نوبل بازی بدن تا ببینیم چیکاره هست و چقدر پتانسیل داره…
در آخر اینکه چیزی که واضحه اینه که نویر هنوزم بهترین گلر آلمان و چه بسا دنیا هست.( این فصل که فعلا گلر محشری نداشتیم که یکه تازی کنه توی بالاترین سطح فوتبال دنیا)
ولی اگه برای تیم ملی گلر جوانی پیدا بشه که بهتر از نویر باشه، به شخصه ازش استقبال میکنم ولی بعیده حالا حالا ها پیدا بشه مگه اینکه سال ۲۰۲۶ همچین موردی ببینیم!
وگرنه فعلا که گلرای جوانمون لیاقت جانشینی نویر رو ندارن. نوبل با ۲۶ سال سن، درحد نویر ۲۶ ساله هم نبوده پس چطور واقعا میشه به اینا تکیه کرد در آینده!؟
به شخصه امیدم به آکادمی ها و تیم زیر ۲۱ سال آلمان هست تا شاید از بینشون یکی برای جام جهانی ۲۰۲۶ پیدا بشه.
ژنرال
+4 #3 ژنرال 1401-09-26 14:55
قطعا نویر جام ملت های آینده که هیچی،به احتمال بالای 90 درصد جام جهانی 2026 هم گلر اصلی آلمان هست و احتمالا بعد همون جام خداحافظی باشکوهی خواهد داشت از تیم ملی،،به چند دلیل
یک اینکه نویر درسته اون نویر 28 ساله نیست،ولی هنوزم یه سر و گردن از بقیه گلرهای آلمانی بالاتر هست بدون شک،اگر الان فوتبال آلمان یه استعداد مثلا 22 ساله مثل 22سالگی خود نویر یا حتی لمن،یا خیلی های دیگه داشت خودم هم میگفتم که به اون فرصت داده بشه،ولی آخه کی الان باید جایگزین بشه!ترشتگن که هر وقت بوده تیمو شوهر داده و اونهم موقع بازنشستگیش هست!تراپ هم همینطور
همین نوبل حتی اونقدر کیفیت نداره تو ۲۶ سالگی گلر سوم باشه،بعد یه عده ساده لوح با دیدن چهارتا کلیپ و در آوردن ادای نویر به این نتیجه رسیدن که داره حروم میشه!!!

بزار در حد دعوت به تیم ملی بشه،بعد اینجوری جو بدید!

دیگه اینکه تاثیر نویر صرفا به شیرجه های پلاستیکی که بعدش هم خودش رو ول کنه رو زمین مثل خیلی گلرای دیگه خلاصه نمیشه،که ملت بگن ،وای چه واکنشی!
همون تاثیر رو با یه جایگیری درست و یه شیرجه ساده،و یه خروج مطمئن و دفع توپ داره،،و‌ کلی مورد دیگه مثل وزنه روحی بودن و...

قطعا فلیک و مربی و مدیرای بایرن به قول یه عده نوستالژی پرست نیستن!!!!(چیزای ی گفته میشه!)و اگه خدا قبول کنه یه چیزای کوچیکی از شما و یه سری طرفدار معمولا بچه سال تو دنیا که فوتبال رو مثل بازی فیفا میبینن،بیشتر حالیشونه

در مجموع نویر و با ۲۸ سالگی خودش مقایسه میکنن و میگن از گلرای دیگه بهتر نیست!!
اون نویر بهترین تاریخ گلری بود،این نویر طبیعتا افت داشته،ولی هنوزم قاطعانه بهترین گلر آلمانی و از نظر شخصی بهترین دنیاست،
گلرهایی که فکر میکنین الان خیلی خوبن رو یه بازی بزارید جلو سوله و شلوترتر و... ببینید یه توپ ساده رو میتونن جمع کنن!
کان مقدس
+3 #4 کان مقدس 1401-09-26 15:33
بخایم منطقی نظر بدیم، طبیعتا کسی اگه بهتر بود قدمش رو چشم
بیاذ شماره یکو بگیره. ولی کسی بهتر از نویر نیست.
هنوز 4 ماه از سیوهای بینظیرش جلو بارسلونا تو مونیخ نگذشته.
نویر 36 ساله بنظرم بهتر از کان و لمن 36 سالع ست.
حالا این مصدومیت بهونه ای میشه تا تراپ و تراشتنگنم 4 تا بازی
کنن، و میبینیم ک چکاره حسنن
Amir Mia San mia
+2 #5 Amir Mia San mia 1401-09-26 22:17
زمان کان هم ما همین قضیه رو داشتیم
کلا گلری که سالیان زیادی یک باشگاه و کشور میمونه بقیه گلر ها میخوان کلش کنن
تازه واقعا لمن و وایندفلر از ترشدگن،ترپ،نوبل و لنو بهتر بودن و کان رقیب های قوی تری داشت
بقول یکی از دوستان احتمالا نویر چشم اندازش اینه که تا جام جهانی2026فیکس بایرن و مانشافت بمونه و بعدش هم با یک خداحافظی باشکوه از میادین بره
نویر احتمالا سال2025جام جهانی باشگاه ها که32تیمه هست هم حضور داره
در حال حاضر واقعا بهترین گزینه هم هست
و خدایی انتقادات بی مورده جز بد زاویه بستنش روی گل دوم ژاپن هیچ انتقادی بهش وارد نیست
اونم بالاخره انسانه و اشتباه میکنه
درسته افت داره ولی به جرعت میگم کنار کورتووا،مانییان ،آلیسون و ادرسون جزو 5گلر برتر حال حاضره جهانه
Amir Mia San mia
+2 #6 Amir Mia San mia 1401-09-26 23:08
ساب 2025جام جهانی باشگاه ها باعث تیم در تابستون به مدت یک ماه برگزار میشه
باید برای اون هم برنامه ریزی کرد
سال2024هم فرمت لیگ قهرمانان عوض میشه و گروه ها6تیمه میشه ولی بازی ها تک بازی میشه !!
احتمالا سال 2024جام برندگان جام هم دوباره راه بیفته جامی که فقط برندگان جام حذفی هر کشور در اروپا در اون حضور دارن و رقابت هم مثل جام حذفی ها بدون گروهی و بصورت تک بازی برگزار میشه (دوباره)
جام باشگاه های جهان(جام بین قاره ای)که به نوعی همون کنفدراسیون توی باشگاهیه هم به حیاتش ادامه میده
سوپرکاپ اروپا هم الان صحبتش هست که با دو بازی انجام بشه
قهرمان لیگ قهرمانان ،قهرمان یوفا کاپ،قهرمان کنفرانس اروپا و قهرمان جام بندگان جام
ولی هنوز باگ داره چون مشخص نشده اگه یک تیم دوتا جام بگیره قراره چیکار کنن

در کل همه این هارو گفتم تا بگم از یک یا نهایتا دو فصل دیگه مسابقات بشدت فشرده تر میشه
تیم با توی بوندس لیگا حضور داره که همواره جزو 5لیگ برتر اروپاست
جام حذفی آلمان همراه اف ای کاپ معتبرترین و سخت ترین جام های حذفی جهانن
در سوپر کاپ المانم که همواره حضور داریم
با تغییر فرمت چمپیونزلیگ با اینکه یک بازی کمتر میشه برای رسیدن به فینال ولی گروهی سختر میشه
جام برندگان جام هم در صورت قهرمانی جام حذفی داریم که اونجا هم دست کم 9تا بازی تا قهرمانی راه داری!
در صورت قهرمانی در چمپیونزلیگ هم باید سوپرکاپ اروپا که احتمالا دو مرحله ای میشه و البته جام باشگاه های جهان رو حضور پیدا کنی
کار جایی بد میشه که هر4سال یه بار باشگاه یدونه جام جهانی هم داره !
یعنی ممکنه تیمیت توی یک فصل برای 8تا جام بجنگه!! تازه بعضی لیگ ها مثل فرانسه و انگلیس که دوتا جام حذفی دارن میشه9تا جام !!!
Nintendo
+2 #7 Nintendo 1401-09-27 00:30
زمانی که تیم گلر بزرگ داره طبیعتا این مشکل جانشینی براش پیش می یاد مثل اواخر دوران اولیور کان که افتش دربازی حس می شد ولی نه جانشینی در حد نامش بود و همينطور علاقه ای که هوادارا بهش داشتن نمی ذاشت افتش دیده بشه ولی خب بعد از خداحافظی هم چند سال درگیر پیدا کردن گلر خوب بودیم نویر هم اگر یک جانشین در حد خودش پیدا باشه به نظرم باید خداحافظی کنه البته در تیم ملی به نظرم این تغییر باید زودتر اتفاق بی افته حداقل یکجا باید به جوانتر ها فرصت دیده شدن بدن.
احمد
+3 #8 احمد 1401-09-27 00:52
به نقل از ژنرال:
قطعا نویر جام ملت های آینده که هیچی،به احتمال بالای 90 درصد جام جهانی 2026 هم گلر اصلی آلمان هست و احتمالا بعد همون جام خداحافظی باشکوهی خواهد داشت از تیم ملی،،به چند دلیل
یک اینکه نویر درسته اون نویر 28 ساله نیست،ولی هنوزم یه سر و گردن از بقیه گلرهای آلمانی بالاتر هست بدون شک،اگر الان فوتبال آلمان یه استعداد مثلا 22 ساله مثل 22سالگی خود نویر یا حتی لمن،یا خیلی های دیگه داشت خودم هم میگفتم که به اون فرصت داده بشه،ولی آخه کی الان باید جایگزین بشه!ترشتگن که هر وقت بوده تیمو شوهر داده و اونهم موقع بازنشستگیش هست!تراپ هم همینطور
همین نوبل حتی اونقدر کیفیت نداره تو ۲۶ سالگی گلر سوم باشه،بعد یه عده ساده لوح با دیدن چهارتا کلیپ و در آوردن ادای نویر به این نتیجه رسیدن که داره حروم میشه!!!

بزار در حد دعوت به تیم ملی بشه،بعد اینجوری جو بدید!

دیگه اینکه تاثیر نویر صرفا به شیرجه های پلاستیکی که بعدش هم خودش رو ول کنه رو زمین مثل خیلی گلرای دیگه خلاصه نمیشه،که ملت بگن ،وای چه واکنشی!
همون تاثیر رو با یه جایگیری درست و یه شیرجه ساده،و یه خروج مطمئن و دفع توپ داره،،و‌ کلی مورد دیگه مثل وزنه روحی بودن و...

قطعا فلیک و مربی و مدیرای بایرن به قول یه عده نوستالژی پرست نیستن!!!!(چیزایی گفته میشه!)و اگه خدا قبول کنه یه چیزای کوچیکی از شما و یه سری طرفدار معمولا بچه سال تو دنیا که فوتبال رو مثل بازی فیفا میبینن،بیشتر حالیشونه

در مجموع نویر و با ۲۸ سالگی خودش مقایسه میکنن و میگن از گلرای دیگه بهتر نیست!!
اون نویر بهترین تاریخ گلری بود،این نویر طبیعتا افت داشته،ولی هنوزم قاطعانه بهترین گلر آلمانی و از نظر شخصی بهترین دنیاست،
گلرهایی که فکر میکنین الان خیلی خوبن رو یه بازی بزارید جلو سوله و شلوترتر و... ببینید یه توپ ساده رو میتونن جمع کنن!

داداش دمت گرم! هرچی می خواستم بگم ُ گفتی.
نویر قطعا باید تو یورو ۲۰۲۴ که فرصت خیلی بزرگیه تو دروازه آلمان باشه
اولا این تیم با وجود حذف از گروهش، نشانه هایی از یه تیم بزرگ و داشت، الان تیم و کادر فنی انگیزه بسیار بالایی برای جبران ناکامی این چند سال دارند، میزبان بودن و حضور طرفدارها هم باعث بشه تیم با تمام وجود و انگیزه بازی کنه و فرصت بی انگیزه شدن نداشته باشه، فرصت ایده آلیه که یک یورو به افتخارات خیلی از این بازیکنا اضافه بشه
امیدوارم به طور جدی تو همین یکسال و خرده ای رو تیمهای زیر ۲۱ سال کار کنن تا شاید یکی دوتا جوون زیر ۲۰ سال خوب تو پستهایی که ضعف داریم پیدا بشه
به نظرم قهرمانی دور از دسترس نیست
ایمان
0 #9 ایمان 1401-09-27 08:26
به نفع همه ماست که نویر و مولر این فصل خداحافظی کنن تا ما زودتر یه جانشین خوب و به حق برای جفتش پیدا کنیم که البته نظر شخصی من اینه که جانشین خوب و حق برای نویر پیدا میشه یکی دوفصل بگردیم ولی مولر هیچ جایگزینی نداره.
اصرار من بر رفتن این دو غول عزیز بخاطر اینه که ما چندتا بازیکن خیلی خوب داریم که اگر این دوتا هم جاشون بازیکن بیاد پنج سال طلایی رقم خواهد خورد.
اگر این دو بمونن قطعا یک فصل دیگه مربی ها مجبور به نشوندنشون روی نیمکت میکنن.از رونالدو بزرگتر داریم؟رو نیمکت بود
همین الان یه تیم خوب ببندیم که سال دیگه که هیچ از سال بعد سلطه مجدد بر اروپا داشته باشیم با سانه و قنبری و کیمیچ و کورتزکا و چوپو و سلطان جمال(شاید بتونه نصف جای خالی مولر رو در اینده پر کنه)
اینده درخشانی در پیش رو هست و‌میتونه درخشان تر هم بشه اگر تصمیم عاقلانه و دور از اخساسات بگیرن کادر فنی.
اینم بگم که با افول رونالدو و مسی یه رکود در فوق ستاره خواهیم داشت در جهان و بزودی بیشترین فالوور در اینستا بالاترین قیمت در تاریخ و شکسته شدن تمام رکوردهای حضرات با جمال رقم میخوره و طرفداران بایرن بخاطر جمال زیاد میشن و دعوای ریال و بارسا و سیتی و پی اس جی برای خریدنش شروع میشه.
I hope so
ایمان
-5 #10 ایمان 1401-09-27 08:30
نویرم تموم شدست.
وقتی گلری در دروازه هست که خیال شما راحت نیست همین یعنی تمام شدن نویر
همچنان خوبه ولی نویر سابق نیست.
این نویر اون نویر هست که از شالکه اومد؟
نویر دروازه بان بزرگی هست ولی کان چیز دیگه بود و منی که بخاطر کان طرفدار بایرن شدم هیچ وقت نویر رو در حد کان ندیدم.
مادر دهر نزاییده و نمیزاد رو دست کان.
تنها دروازه بان که بهترین بازیکن جام شد.۲۰۰۲.
الان جانشین پیدا نکنیم بعدا ضربشو میخوریم.
ایمان
+1 #11 ایمان 1401-09-27 08:38
امشبم فرانسه میزنه ارژانتین رو و انشاالله با یاری ملائک شاهد اشکهای مسی خواهیم بود.
حیفه رونالدو گریه کنه مسی نکنه.
خداوندا هم اکنون باخت سنگین ارژانتین و مصدومیت امباپه را رقم بزن تا شادی ما فزون شود عیش دو چندان بشود کام دو فصل تلخ ما چنین شود چنان شود....... :61: :a00124:
املت املتی
-1 #12 املت املتی 1401-09-27 12:34
مراکش
املت املتی
+1 #13 املت املتی 1401-09-27 12:36
به نقل از ایمان:
نویرم تموم شدست.
وقتی گلری در دروازه هست که خیال شما راحت نیست همین یعنی تمام شدن نویر
همچنان خوبه ولی نویر سابق نیست.
این نویر اون نویر هست که از شالکه اومد؟
نویر دروازه بان بزرگی هست ولی کان چیز دیگه بود و منی که بخاطر کان طرفدار بایرن شدم هیچ وقت نویر رو در حد کان ندیدم.
مادر دهر نزاییده و نمیزاد رو دست کان.
تنها دروازه بان که بهترین بازیکن جام شد.۲۰۰۲.
الان جانشین پیدا نکنیم بعدا ضربشو میخوریم.

تموم شده؟؟؟؟
خخخخخخخخ
برو عامو. هیچ آلمانی ای در حد نویر نیس
اصن نویر الانم جز ۳ تای برتر دنیاست
hamed tbz
+1 #14 hamed tbz 1401-09-27 14:21
[quote name="ایمان"]نو یرم تموم شدست.
وقتی گلری در دروازه هست که خیال شما راحت نیست همین یعنی تمام شدن نویر
همچنان خوبه ولی نویر سابق نیست.
این نویر اون نویر هست که از شالکه اومد؟
نویر دروازه بان بزرگی هست ولی کان چیز دیگه بود و منی که بخاطر کان طرفدار بایرن شدم هیچ وقت نویر رو در حد کان ندیدم.
سلام
ایمان جان یکمی منطقی باشیم بهتره. وقتی کان در وصف نویر میگه کارایی میکنه که من نمیتونستم دیگه جای بحث نیست. همه ما عاشق کان هستیم خیلیا بخاطر کان بایرنی و آلمانی شدن. (بعد خداحافظی کان 6 ماه فوتبال ندیدم.هنوزم وقتی میرم فوتبال قبلش کلیپ های کان رو میبینم تا آماده بشم واسه دروازه بانی) . شاید نویر اون شخصیت کاریزماتیک کان رو نداشته باشه ولی در مورد دروازه بانی واقعا برتر از کان هست
ایمان
+2 #15 ایمان 1401-09-27 17:54
به نقل از hamed tbz:
[quote name="ایمان"]نویرم تموم شدست.
وقتی گلری در دروازه هست که خیال شما راحت نیست همین یعنی تمام شدن نویر
همچنان خوبه ولی نویر سابق نیست.
این نویر اون نویر هست که از شالکه اومد؟
نویر دروازه بان بزرگی هست ولی کان چیز دیگه بود و منی که بخاطر کان طرفدار بایرن شدم هیچ وقت نویر رو در حد کان ندیدم.
سلام
ایمان جان یکمی منطقی باشیم بهتره. وقتی کان در وصف نویر میگه کارایی میکنه که من نمیتونستم دیگه جای بحث نیست. همه ما عاشق کان هستیم خیلیا بخاطر کان بایرنی و آلمانی شدن. (بعد خداحافظی کان 6 ماه فوتبال ندیدم.هنوزم وقتی میرم فوتبال قبلش کلیپ های کان رو میبینم تا آماده بشم واسه دروازه بانی) . شاید نویر اون شخصیت کاریزماتیک کان رو نداشته باشه ولی در مورد دروازه بانی واقعا برتر از کان هست


کان سنش زیاد شده افتاده شده شکست نفسی کرده :4:
عشق است کان کبیر.
من کلا خیلی با دیوار حال نمیکنم!


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10903
  • ما 330 مهمان و 3 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29768010

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده