بازی های دوستانه

ورود به سایت

  • ثبت نام

بایرن 2 - 0 برمن. قهرمانی در تلکام کاپ 2017

fcbayern-telekom-2017-final-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، تیم های فوتبال وردربرمن و بایرن مونیخ فینال 45 دقیقه ای تلکام کاپ 2017 را برگزار کردند که این دیدار با برتری 2 - 0 باواریایی ها به پایان رسید تا بایرن برای چهارمین بار قهرمان این جام دوستانه شود.

توماس مولر: "13 (رافینیا)
خوان برنات: "34 (توماس مولر)

فروچتل - رافینیا - هوملز - آلابا - برنات - مارتینز - تولیسو - پانتوویچ - خامس - مولر - کومن - اوینا

/11
رتبه بندی: /5 ( امتیاز)
:دیده شده

نظرات  

lln
+8 #1 lln 1396-04-24 21:35
راضیم از جیمز اون هم نافرم :68:
نویر جان
+4 #2 نویر جان 1396-04-24 21:50
بیا یه روز قهرمان شدیم
احمد
+7 #3 احمد 1396-04-24 22:02
چند تا نکته:
اول اینکه بازی و ندیدم،خوندم که مولر خوب بود. البته الان و تو این مقطع نه سبک بازی و نه نتیجه و نه هیچ چیز دیگه مهم نیست، فقط مصدوم ندی و برای سرگرمی بازی و ببینی بد نیست، چون فعلا ترکیب همه آزمایشیه و مونده تا هم ترکیب و هم ارنج امسال به دست بیاد.
دوم اینکه مثل اینکه مولری که عالی بود باز تو این بازی هم پنالتی خراب کرد، نمی دونم چی باید گفت. البته اول باید پنالتی و ببینیم بعد
سوم اینکه آقا سعید از نژادپرستی تو بایرن تو خبر قبلی انتقاد کردن،یعنی این دیگه آخرش بود. شما این همه خبر از نژادپرستی تو لیگ ایتالیا و انگلیس و... شنیدین و خوندین یکی از نژادپرستی توآلمان اونم بخاطر بازوبند صحبت کنه، اینا هنوز اسم آلمان میاد فکر میکنن هیتلر و گوبلز و... الان تو آلمان حکومت میکنن،حوصله ندارم دلیل بیارم وگرنه می تونم برای رد این ادعا اینجا حداقل ۲۰خط تایپ کنم.
مطلب آخر اینکه با همین فرمونی که آقا سعید داره میره و از صغیر و کبیر و سیاست و همه چی بایرن انتقاد میکنه به شما قول میدم چند روز دیگه اینجا مقاله میده در مورد بی نظمی وحشتناک در فوتبال و کل زندگی آلمانها و اینکه از نظر بی نظمی و ترافیک و... فقط ایران و میشه باآلمان مقایسه کرد و...، رنگ زشت پیراهن بایرن که بهتره راه راه سیاه و سفید یا سبز یا نارنجی بپوشن. و احتمالا اسم کاملا مسخره بایرن مونیخ که بهتره بذاریم رئال مونیخ یا مونیخ یونایتد یا مونیخ سیتی، مطلب بعدی هم احتمالا ۱۷ دلیل اینکه چرا مالکان نفتی و چینی بیشتر از قهرمانان جهان و اروپا از فوتبال سر در میارن.
مدیران خسیس و غیر فوتبالی،ترکیب ناقص،خریدهای اشتباه،سرمربی اشتباه، ارنج اشتباه الانم که تیم کاملا نژادپرست و... آقا جمع کنیم بریم این تیم هیچی نمیشه کسی پیشنهاد تیم جدیدی داره من استقبال میکنم فقط لطفا مورد تایید این قبیل دوستان باشه هرتیم بی ریشه ای هم بود قبوله، از بایرن که دیگه بدتر نیست.
Naghavi
+8 #4 Naghavi 1396-04-24 22:31
بحث ریشیست و نژاد پرستی برای کاپیتانی مولر رد میشه دلیل کاپیتانی مولر در حضور روبری بخاطر نمادگرایی بایرن هست و حضور طولانی مدت مولر در تیم های پایه و تیم اصلی هست البته که خود روبری هم بارها گفتن که روی این مسئله حساس نیستند که چه کسی بازوبند رو ببنده اما بطور کلی قضیه ی نژاد پرستی در بایرن مطرح نیست و گرنه دوستان آریایی اصیل و نئونازی با رنگین پوستان هم مشکلات دارند که الان میبینید آلابا و تولیسو و رناتو بازیکنان رنگین پوست تیم رو تشکیل میدن که واقعا از سطح بالای بازی در اروپا برخوردارند اما متاسفانه در کشور خودمون طرفداران بایرن باشگاه رو با اف سی هیتلر و دوستان اشتباه گرفتن و فکر میکنن بایرن باشگاه آریایی هاست و فقط آلمانی های اصیل باید درش بازی کنن و رنگین پوستان و یهودیان کلا هیچ حقی ندارند که پر واضح ست که غلطه و ناشی از یک سری مشکلات اجتماعیه اما طرفداران بایرن در سر تا سر جهان اصلا به چنین چیزی فکر هم نمیکنن. به طور کلی حتی همین تفکر اف سی دوچلند قبلا توضیح دادم بخاطر قدرتمند بودن مانشافت و زوم کردن روی استعداد های آلمانی هست که این سیستم توی باشگاه های دیگه ی اروپا علی الخصوص ایتالیا برای یووه و میلان حساب پس داده و اسطوره های این دوباشگاه مثله بوفون و مالدینی و فرانکو بارسی و.. ایتالیایی بودن و به سبب عادت به زبان ایتالیایی و سخت بودن زندگی در سایر نقاط جهان براشون و صد البته عشق به باشگاه بازیهای درخشانی به اجرا گذاشتن و اسطوره شدند همین بایرن هم لام و کان و بکن بائر و اشتایگر و.. از این ویژگی بهره مند هستند برای باشگاه ارزشمند هستند اما این دلیلی بر این نیست که زحمات امثال کاکا شوچنکو ندود برای میلان و یووه و امثال آلبر و سانیول و روبری ندید گرفته بشه. تفکرات نژادی خیلی وقته از باشگاه ها رفته به عیر از باشگاهی مثله اس اس لاتزیو و.. که هنوز رگه هایی از اون تفکرات رو دارند و اسطوره های باشگاه مثله پائلو دی کانیو در عین حال که بازیکن بزرگی بود فاشیست محبوبی هم بود.
بگذریم اما در مورد بازی به نظرم تولیسو خیلی از دروازه دوره و اگر نیاز به بازیکن برای اون نقش داره اون بازیکن رودی هست نه تولیسو چون اینطوری با دور شدن از دروازه فقط از نصف پتانسیلش که شامل شوت زنی و دریبلینگ پاسهای ریسکی و.. هست استفاده نمیشه و این هم بگم که خیلی خیلی مضطرب هست چه در تمرینات و چه در بازی امروز طبیعی هم هست چون داره برای باشگاه مورد علاقه اش بازی میکنه و به رویاش رسیده یه خرده طول میکشه با شرایط آداپته بشه بازیکنان جوان مثله فیلیکس گوتزه و.. هم خوب نشون دادند رافینیا و برنات هم در سطح ثابت خودشون بودند یعنی نه خوب بودند و نه بد متوسط بودند مولر اما تغییرات اساسی داشته در سبک بازیش بجای به داخل باکس رفتن روی خط میمونه تا از توپ های برگشتی استفاده کنه که دقیقا ویژگی منحصر به فردش هست که خوشبختانه کارلتو متوجه شده خیلی خوب بود این بازی و میشه ازش انتظار همین رو هم داشت که در سال ورد کاپ باید خوب بازی کنه تا لوو با این همه استعداد مجاب بشه بهش بازی بده رودریگز هم بسیار عالی بازی کرد برای بازی اول واقعا اثر بخش بود و در گل ها تاثیر مناسب خودش رو گذاشت و این نشون میده مشکلی با این وجود نداره که رودریگز و مولر با هم در ترکیب باشند. از خط دفاع هوملز خیلی عالی و سطح بالا نشون داده مثله همیشه که جای حسرت داره که چرا زودتر اضافه نشد به تیم ! مارتینز از سطح عالی خودش فاصله داره و باید خیلی سریع به خودش بیاد چون زوله بازیکن سطح پایینی نیست قطعا. البته زمزه های فروشش برای فصل بعد هست که اشتباهه میتونه در خط هافبک در صورت مصدومیت به درد تیم بخوره و در کل بازیکن بی اثری نیست و سطح بالایی داره و فروشش اشتباهه. فروختل هم دروازه بان جوان و خوش آتیه آکادمی به آینده امیدوارمون کرده واقعا بهتره که روش برای دروازه بان دومی حساب باز شه چون همین الان با این سن از اولریش بهتره. در کل این بازی ها فقط برای پیدا کردن فورمیشن و شناخت بیشتر از بازیکنان به خصوص بازیکنان جوان و آکادمی هست و ارزش آنچنانی هم نداره پس نباید سخت گرفت بهتره کارلتو به فکر سیستم پنج مهاجمه ی مخصوص پپ هم باشه که در صورتی که کار گره خورد با این مهره ها اجراش میتونه برای تیم های حریف وحشتناک باشه مخصوصا در بوندس لیگا که دیگه خبری از بردهای پر گل نیست و فصل گذشته با اختلاف یه گل و شکنندده حتی در بوندس پیروز میشدیم که خبر خوبی نیست و یه پسرفت از دوران پپ به حساب میاد باید فورمیشن های مختلف برای بازی داشته باشه و پلن های مختلف برای حمله واقعا سانترهای بی حاصل سال پیش و سبک توپ های بلند چیزی نبود که از کارلتو انتظار میرفت باید بهتر از این ها کار کنه و امیدوارم امسال به حداکثر تعداد جام برسیم.
SaeedEminem2
+4 #5 SaeedEminem2 1396-04-24 22:57
تو این چند سال بعد از لام کاپیتان دوم بایرن نویر بوده ! مولر قدیمیه نویر چی؟! خود مولر تا قبل از فصل پیش همیشه فیکس بوده ولی با تعویض لام همیشه بازوبند رو بردن دادن به نویر. این اتفاق بارها در حالی رخ داده که هم روبن و هم ریبری تو زمین بودن و گاها دوربین هم بلافاصله رفته رو صورتشون که ببینه واکنششون به این ضایع شدن حق عرفی و طبیعیشون چیه !

آدم خودشو بذاره جای ریبری، 6 7 سال از طرف بزرگ تری، چند سال قبل از اون وارد تیم شده باشی بعد جلوی تو ببر بازوبند رو بدن به اون ! حتی از نظر تعصب روی تیم هم به نظرم هیچ بازیکنی به اندازه ریبری رو بایرن غیرت و تعصب نداره. از نظر فنی و توان فردی هم در بالاترین سطحه، تو همین بازی امروز واقعا بهترین بازیکن زمین بود. ریبری وقتی سن الان مولر بود انقدر شل و بی انگیزه و غیر مفید بازی می کرد؟ تو اون سن که بود از تمام تیم های بزرگ دنیا پیشنهاد جدی و مصرانه داشت ولی خودش انتخاب کرد که تو بایرن بمونه ! شاید بشه گفت تنها بازیکنیه که پیشنهاد بازی تو بارسای پپ رو رد کرده. واقعا دیگه چی باید داشته باشه که بازوبند رو بهش بدن؟ اصلا واقعا کی همچین تصمیمی گرفته که به خارجی ها مطلقا بازوبند داده نشه؟ شناختی که من از لام و نویر و حتی خود مولر دارم می دونم که خیلی با شعور تر از این حرفان و امکان نداره خودشون همچین تصمیمی گرفته باشن
The Miz
+9 #6 The Miz 1396-04-24 23:17
خامس بااولین لمس توپش کلاسش رو به رخ همه کشید همونطور که قبلا گفتم بهترین شماره ۱۰ دنیا رو خواهیم داشت. مولر امیدوارم همینطوری باشه همیشه اما واقعا دیگه نباید پنالتی بزنه
به نظر میرسه فصل آینده تغییر سیستم میدیم. تولیسو هنوز نمیشه چیزی در موردش گفت نیاز به زمان داره
papa
+4 #7 papa 1396-04-24 23:28
این بحث بازوبند به نطرم الکی داره بالا میگیره برعکس تو ایران تو اروپا یکی از فاکتورای بستن بازوبند اینه که اون بازیکن علاوه بر سابقه فیکس ترکیب باشه شاید به همین خاطره که بازوبند مثلا بعد لام به نویر میرسیده ولی در کل تو بایرن بحث بازوبند مثل خیلی از تیمای دیگه خیلی بحث مهمی نیست مثلا ریبری براش بازی تو بایرن مهمه و براش افتخاره و تمام تلاششو تو بازی میکنه
Naghavi
+3 #8 Naghavi 1396-04-24 23:57
مولر پنالتی ها رو بد میزنه. میخواد مثل لوی بزنه اما نمیتونه دلیلی برای مکث نداره همه ش این مکث رو داره که بجای اینکه دست گلر رو بخونه گلر دست مولر رو میخونه و توپ رو میگیره بازی با اتلتیکو هم همین کار رو انجام داد اوبلاک فهمید توپ رو گرفت روش مکث کردن یه روش خیلی خیلی خاصه و به تمرکز احتیاج داره یه دونه لوا اینطور پنالتی میزنه یه دونه ده روسی بازیکنان دیگه غلط اجرا میکنن و پنالتی رو هدر میدن نباید یه قدم مونده به توپ مکث کرد چون ضرب از توپ گرفته میشه. مکث باید با پای غیر تخصصی کنار توپ انجام بگیره و پای تخصصی تا جایی که ممکنه از توپ فاصله بگیره اما تکنیک کارایی اش برای وقتیه که میشه هم دست گلر رو خوند با مکث انجام گرفته که پای تکیه گاهش چه زاویه ای به خودش گرفته هم اینکه میشه توپ رو به یه نقطه ی غیر قابل دسترس در گوشه ی دروازه فرستاد که خودش بحث خیلی مهمی هستش در هر حال پنالتی ها باید به لوا رودریگز ویدال آلکانتارا ریبری سپرده بشه تا به مولر و روبن چون تحت فشار قرار میگیرند و توپ ها رو از دست میدن متاسفانه.
javati
+10 #9 javati 1396-04-25 00:00
خلاصه بازی(در واقع خاصه 2گل و پنالتیه :4: )
tarafdari.com/.../...
مولر تحت هیچ شرایطی نباس پشت توپ پنالتی وایسه!!دقیقا مثه پرتغالیا پنالتی میزد بدون قدرت و کاملا با جهت مشخص!!
امیدوارم کارلو همین روش رو تو لیگ دنبال کنه و بازیکنا گردشی باشن یهو تیم بی مهاجم نشه سر بازی قهرمانان!! :41:
بایرن بالاتر از همه
+2 #10 بایرن بالاتر از همه 1396-04-25 02:09
دوست عزیز، سعید خان. آلمان سیستم کاپیتانیش مثل اسپانیا نیست که بازیکنی که سابقه بیشتری داره، حتما کاپیتان میشه. تو آلمان کاپیتان رو از روی چند فاکتور، مثل سابقه، شخصیت، قدرت رهبری، آرامش ذهنی و ... اتنخاب میکنن. هر جوری در نظر بگیریم، توماس مولر کاپیتان بهتریه تا ریبری. ریبری جوشی و عصبیه و قدرت رهبر تیمو نداره. الان کاپیتان اول نویر و بعدش مولره که کاملا انتخاب های درستی هست.
ایمان
-2 #11 ایمان 1396-04-25 11:42
در یک تیم المانی باید یک المانی کاپیتان باشه.کی بهتر از مولر.خوشحالم که درخشیده.
یکی از خامس بگه.چه کرد.بازیش به چشم میومد.خطر ایجاد کرد.
این بحث راشیسم و مسخره رو تموم کنید.
یه زمانی فن بومل کاپیتان بود من اتیش میگرفتم بازوبندو رو دستش میدیدم.
مولر تو بایرن بزرگ شده و الان باتجربه ترین المانی تیمه.باید کاپیتان باشه
هوادار پپ
+5 #12 هوادار پپ 1396-04-25 12:00
در حال حاضر تعصب ریبری از بقیه بیشتر هست و بازیکنی هم هست که هواداران ذهنیت منفی ازش ندارن و به نظرم قطعا لیاقت کاپیتانی تیم رو داره .
SaeedEminem2
+5 #13 SaeedEminem2 1396-04-25 13:11
این مواردی که دوستان می گن در مورد انتخاب کاپیتان اوله ! الانم که ظاهرا قراره کاپیتان اول نویر باشه، بحث من در مورد کاپیتان دوم یا همون موقته، یعنی ریبری حتی در حد ماهی نیم ساعت هم لیاقت کاپیتانی تیم رو نداره؟!
هیچ دلیل و منطقی نمی تونه این رفتار نژاد پرستانه رو توجیه کنه !

درضمن فقط اسپانیا نیست، همه جای دنیا همینه غیر از آلمان ! شما هم از نظر خودتون می گید که واسه اون بازیکن مهم نیست، در حالی که واسه خود اون بازیکن هست !
نویر جان
+2 #14 نویر جان 1396-04-25 15:18
مرسی خامس خیلی خوبی
به نقل از ایمان:
در یک تیم المانی باید یک المانی کاپیتان باشه.کی بهتر از مولر.خوشحالم که درخشیده.
یکی از خامس بگه.چه کرد.بازیش به چشم میومد.خطر ایجاد کرد.
این بحث راشیسم و مسخره رو تموم کنید.
یه زمانی فن بومل کاپیتان بود من اتیش میگرفتم بازوبندو رو دستش میدیدم.
مولر تو بایرن بزرگ شده و الان باتجربه ترین المانی تیمه.باید کاپیتان باشه

موقعیت گل اول اون درست کرد
arash_kashan21
0 #15 arash_kashan21 1396-04-25 17:39
الان در بارسا ، رعال كاپتان دوم كريس و مسي بودن به شخصه ديدم
در تيما انگليسي هم كاپتان اول هم اصلا انگليسي نيست ديگه دوم سوم بماند

بله سعيد جان درست ميگن
نویر جان
+2 #16 نویر جان 1396-04-25 18:07
video.varzesh3.com/.../...
برای مشاهده خلاصه بازی بایرن با برمن و عملکرد خامس به این آدرس برید
نویر جان
+1 #17 نویر جان 1396-04-25 18:23
به نظر من اصلا بازوبند باید به هوملز می رسید کاپیتان قبلی دورتموند ولی مهم بازو بند نیست مهم چیز های دیگری است که یکی از آنان اتحاد و یکی دیگر برد تیم ، مولر هم در آن بازی یک گل و پاس گل زد و داد .

به نقل از SaeedEminem2:
تو این چند سال بعد از لام کاپیتان دوم بایرن نویر بوده ! مولر قدیمیه نویر چی؟! خود مولر تا قبل از فصل پیش همیشه فیکس بوده ولی با تعویض لام همیشه بازوبند رو بردن دادن به نویر. این اتفاق بارها در حالی رخ داده که هم روبن و هم ریبری تو زمین بودن و گاها دوربین هم بلافاصله رفته رو صورتشون که ببینه واکنششون به این ضایع شدن حق عرفی و طبیعیشون چیه !

آدم خودشو بذاره جای ریبری، 6 7 سال از طرف بزرگ تری، چند سال قبل از اون وارد تیم شده باشی بعد جلوی تو ببر بازوبند رو بدن به اون ! حتی از نظر تعصب روی تیم هم به نظرم هیچ بازیکنی به اندازه ریبری رو بایرن غیرت و تعصب نداره. از نظر فنی و توان فردی هم در بالاترین سطحه، تو همین بازی امروز واقعا بهترین بازیکن زمین بود. ریبری وقتی سن الان مولر بود انقدر شل و بی انگیزه و غیر مفید بازی می کرد؟ تو اون سن که بود از تمام تیم های بزرگ دنیا پیشنهاد جدی و مصرانه داشت ولی خودش انتخاب کرد که تو بایرن بمونه ! شاید بشه گفت تنها بازیکنیه که پیشنهاد بازی تو بارسای پپ رو رد کرده. واقعا دیگه چی باید داشته باشه که بازوبند رو بهش بدن؟ اصلا واقعا کی همچین تصمیمی گرفته که به خارجی ها مطلقا بازوبند داده نشه؟ شناختی که من از لام و نویر و حتی خود مولر دارم می دونم که خیلی با شعور تر از این حرفان و امکان نداره خودشون همچین تصمیمی گرفته باشن

و در مورد نویر
کاپیتان باید آدمی باشه که
1- جدی و بدون شوخی
2 - حرفش در زمین برو داشته باشه
3- تیم را بشناسه
4- صابقه کاپیتانی در تیم های بزرگ را داشته باشه
و...
مهم ترین لیل سن نیست ایناست 1-همه که می دانید نویر چقدر جدیه 2- به دلیل جدیتش حرفش برو داره 3- نویر سالهاست که با بایرنه و تو ترکیب اصلی یه4- تیم ملی آلمان بار ها بعد از لام کاپیتانی کرده و واقعا موفق بوه. در مورد سن نیز نویر آدم بی تجربه ای نیست
SaeedEminem2
+4 #18 SaeedEminem2 1396-04-25 18:28
الان تو بارسلونا عملا مسی شده کاپیتان اول، مثلا اینیستا کاپیتانه ولی فصل پیش که همش نیمکت بود و بازوبند دست مسی بود. تو رئال هم تا چند سال دیگه بازوبند می رسه به مارسلو، کاپیتان آرسنال آلمانیه، کاپیتان سیتی بلژیکیه، کاپیتان بعدی چلسی هم احتمالا غیر انگلیسی باشه

به همین روال باشه، 4 سال دیگه هم در حضور آلابا و تیاگو با بیش از 10 سال سابقه بازی تو بایرن باید ببینیم که بازوبند دست کیمیچه !
مطمئن باشید شماها بیشتر از من عاشق بایرن و آلمان نیستید، اما امثال ریبری واسه این تیم از جونشون مایه گذاشتن، با باخت این تیم اشک ریختن، این انصاف نیست که اینجوری غریبه حساب بشن !
نویر جان
0 #19 نویر جان 1396-04-25 18:34
به نقل از SaeedEminem2:
الان تو بارسلونا عملا مسی شده کاپیتان اول، مثلا اینیستا کاپیتانه ولی فصل پیش که همش نیمکت بود و بازوبند دست مسی بود. تو رئال هم تا چند سال دیگه بازوبند می رسه به مارسلو، کاپیتان آرسنال آلمانیه، کاپیتان سیتی بلژیکیه، کاپیتان بعدی چلسی هم احتمالا غیر انگلیسی باشه

به همین روال باشه، 4 سال دیگه هم در حضور آلابا و تیاگو با بیش از 10 سال سابقه بازی تو بایرن باید ببینیم که بازوبند دست کیمیچه !
مطمئن باشید شماها بیشتر از من عاشق بایرن و آلمان نیستید، اما امثال ریبری واسه این تیم از جونشون مایه گذاشتن، با باخت این تیم اشک ریختن، این انصاف نیست که اینجوری غریبه حساب بشن !

اصلا تیم بایرن تقریبا ترکیب آلمانه اصلا این یکی از سیاست های بایرنه به دلایل که گفتم تویر عالییه (از نظر کاپیتانو...)این هم که کاپیتان آلمانیه چون تیم همون آلمانه
نویر بواتنگ کیمیچ هوملز و...
Eminent_21
+6 #20 Eminent_21 1396-04-25 19:56
admin اگه صدامو میشنوی اینباکست رو چک کن
i.g-b.p
+3 #21 i.g-b.p 1396-04-25 20:47
در مورد همینقهرمانی کوچیک تبریک
وهمچنین درخشش بازیکنامون در این سری رقابت ها
باید بردار گوتزه و گلراکادمیو به تیم اول بیاریم

در موردپنالتی زن اپل بی شک لواباید بزنه ،ولی باید یه پنالتیزنه دومه خوبم پیدا کنیم ،برای خامس میشه فرصتشو داد

در مورد کاپیتانی به چند فاکتور بستگی داره در بایرن
ثابقه و تجربه
محبوبیت و اعتبار و احترام درمیون باشگاه،بازیکنا وهوادارا
شخصیت قوی در بحران ها
غیرت و عشق روی تیم
تمرکز بالا
همچنین درتیمی که قراره با اومدن هوینس روز به روز المانی تر بشه طبیعیه کاپیتانم المانی باشه !
حالا باجمع بندیه فتکتورهای بالا بر حسب اتفاق سه المانی به ترتیب بیشتر شخصیت کاپیتانی دارن !(نویر،هوملس،مولر)
روبری هم به سبب خدماتشون حقشونه البته جزو سه کاپیتان باشن که ظاهرا سرانبایرن مثل دیکر تیمها به این قضیه معتقدنیستن
که البته نژادپرستی نیست،بایرن یک خانوادست و مطمعنا این قضیا دربینشون حل شده
نه مثه سعید شورش کنید نه مثه یه گروه دیگه تلخ
امیر هاشمی
+3 #22 امیر هاشمی 1396-04-25 21:35
الآن رو کاپیتانی نویر بزورگ شکیه ؟
چه عجیب یعنی کی می تونه جای ویر رویایی رو بگیره
bayermü..
+3 #23 bayermü.. 1396-04-25 21:57
کاپیتانی و نژاد پرستی رو بزارید کنار :43:
یکی بگه فروتخل چطور بود؟؟
اون جوون سیاهپوسته که پنالتی گرفت کی بود و پستش چیه؟؟ بازیکن خوبیه؟؟


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

از عملکرد باشگاه در پنجره زمستانی رضایت دارید؟

بله - 37.9%
خیر - 62.1%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

23-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
فرانسه 0 : 2 آلمان

نتیجه دیدار قبلی بایرن

16-03-2024 18:00 - هفته بیست و ششم
دارمشتات 2 : 5 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 26 22 0 70
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 26 19 4 60
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 26 18 6 56
4
دورتموند
دورتموند 26 14 4 50
5
لایپزیک
لایپزیک 26 15 7 49
6
فرانکفورت
فرانکفورت 26 10 6 40
7
آگزبورگ
آگزبورگ 26 9 9 35

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1268
مطالب
10900
  • ما 172 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

29763674

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده