اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

نیاز باشد بازهم خرید 100 میلیونی خواهیم داشت

Screenshot 2024-03-02 at 19-01-27 Max Eberl Board member for sport FC Bayern München AG.png

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن, 

ابرل در مورد برنامه بایرن پس از رنگنیک

 ما به گفتگو با نامزدها ادامه خواهیم داد. با بسته شدن یک در، ناگهان درهای دیگری که ممکن است چند روز یا چند هفته پیش غیرقابل تصور بوده باشند، باز می شوند. ما مطمئن هستیم که مربی مناسب بایرن را پیدا خواهیم کرد.

ایبرل در مورد امکان جذب مربی موقت برای یک سال:

من گفتم ما به دنبال مربی ای هستیم که بتوانیم در دراز مدت با او کار کنیم.

ایبرل در مورد یافتن مربی:

من شایعات را درک می کنم، گمانه زنی ها را درک می کنم، می دانم که کل کشور کم و بیش به این موضوع علاقه مند است، حتی بیشتر از حضور دو تیم آلمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا. من هرگز علنی صحبت نکرده ام. من در مورد اسامی اظهار نظر نکردم زیرا از روی تجربه می دانم که همیشه ممکن است اتفاقی غیر قابل پیش بینی بیفتد. زمانی که رالف پیشنهاد ما را رد کند برای ما غافلگیرکننده بود، اما زندگی چنین است. در بسته می شود، درهای دیگر باز می شوند. فوتبال یک تجارت سریع در حال رشد است."

 ایبرل در مورد سخت شدن فرایند جستجوی مربی:

«اولین تصمیم همیشه به نتیجه نمی رسد. این طبیعی است. مربیانی هستند که تصمیمات متفاوتی می گیرند. ما ایده های خودمان را داشتیم، بحث کردیم، مطالعه کردیم - هنوز به نتیجه نرسیدیم، اما داریم کار می کنیم. ما در پایان موفق خواهیم شد."

 ایبرل در مورد آینده کیمیچ و مذاکره با بازیکنان و تاثیر انتخاب مربی برآن :

شرایط این است که همه به جز موتینگ و بونا صار تا سال آینده قرارداد دارند. بنابراین برنامه ریزی به هم نمی خورد و قرارداد نه 5، 6 یا 7 بازیکن تمام نمی شود، بلکه قرارداد فقط دو بازیکن به پایان می رسد. بقیه اعضای تیم هستند. و البته ما با بازیکنان صحبت می کنیم. انتخاب مربی مهم است. اگرچه همانطور که قبلاً گفتم بایرن مونیخ‌ یک باشگاه بزرگ است. اگر بازیکنی بگوید: من می‌خواهم در بایرن مونیخ بمانم و در انتخاب مربی به شما اعتماد دارم، این می‌تواند یک راه ممکن باشد. در نهایت، ما می خواهیم مربی مناسب را پیدا کرده و با همکاری او با بازیکنان صحبت کنیم. این هدف ماست. حتی بدون مربی هم بازار را زیر نظر داریم. اینطور نیست که فقط دور هم بشینیم و بدون انجام کاری منتظر مربی باشیم. از هم اکنون به تمدید یا عدم تمدید قرارداد برخی بازیکنان فکر می کنیم.

ابرل درباره جاناتان تاه:

پاسخ ممکن است برای شما خسته کننده به نظر برسد، اما من نمی توانم چیز زیادی بگویم. ما در حال بررسی گزینه های خود هستیم. ما چهار مدافع میانی عالی داریم و روز چهارشنبه بازی بسیار مهمی را مقابل رئال مادرید انجام می دهیم. با مربی جدید هم بازیکنانی را پیدا خواهیم کرد که امیدوارم بخواهند برای ما بازی کنند."

 ابرل در مورد فلوریان ویرتس و خرید بازیکنی به ارزش بیش از 100 میلیون یورو

تابستان گذشته بایرن با جذب هری کین، نشان دادیم که باشگاه می تواند چنین پولی را خرج کند، اما نه هر سال. وقتی بازیکنی با کالیبر فلوریان ویرتس، هری کین یا دیگران در بازار موجود باشد، باید این را در نظر بگیریم. اما این امکان نیز وجود دارد که بازیکن نخواهد این انتقال را انجام دهد."

نظرات  

javati
+6 #1 javati 1403-02-17 17:52
با دارو دسته ی پیرمردا هماهنگ نیستیا
از ترسم گفته نه هرسال :4:
همین فردا هوینس میاد قبل بازی دوتا فحش به توخل میده، ابرل هم میشوره رو بند پهن میکنه :4:
دهنتون سرویس یه 100 خرج کردین(اونم کمتر بوده) طرف فصل اولش نزدیک شکستن رکورد لوا شده باز زبونتون درازه! هم هافبک بازی ساز نداشتتونه هم وینگر میره، پاس گل میده، گلم ک میزنه چی میخواین؟


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

موافق ماندن توخل در بایرن هستید؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

18-05-2024 17:00 - هفته سی و چهارم
هوفنهایم 4 : 2 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 33 27 0 87
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 34 23 8 72
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 33 22 7 70
4
لایپزیک
لایپزیک 33 19 7 64
5
دورتموند
دورتموند 33 17 7 60
6
فرانکفورت
فرانکفورت 33 11 9 46
7
هوفنهایم
هوفنهایم 34 13 14 46

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1295
مطالب
11091
  • ما 175 مهمان و 1 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

31081313

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده