اخبار بایرن

ورود به سایت

  • ثبت نام

بیانه رسمی باشگاه در مورد اخبار منتشره در مورد نویر

fcb-logo_variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، بر اساس خبری که صبح امروز در رسانه ها مبنی بر عدم استفاده از مانوئل نویر در فصل جاری منتشر شد، باشگاه بایرن به نقل از سرمربی خود بیانه ای صادر کرد. یوپ هاینکس سرمربی باواریایی ها با رد این خبر گفت: "حقیقت این است که مانوئل نویر در لیست بازیکنان برای انجام آخرین دیدار لیگ برابر اشتوتگارت حضور نخواهد داشت. اما برای دیدار فینال جام حذفی هنوز تصمیمی گرفته نشده."

نظرات  

MOHAMMAD 13
+7 #1 MOHAMMAD 13 1397-02-19 21:20
ای بابا :22:
این دیگه چه مصدومیتی بود که از یک سالم بیشتر طول کشید؟
بادشتوبرم اینجوری مصدوم نمیشد
تو جام جهانی خیلی به کاپیتان نیاز داریم
SaeedEminem2
+6 #2 SaeedEminem2 1397-02-19 21:24
به نظرم یکی از دلایل تشدید مصدومیت ها و پایین بودن توان جسمی بازیکن ها، این بازی های تبلیغاتی تابستونه که چند ساله راه افتاده. تیم به جای اینکه با تمرین سبک شروع کنه، دوران بدن سازی و تمرین رو داره صرف بازی با تیم های سطح بالا مثل چلسی و لیورپول و دورتموند و ناپولی و میلان و رئال می کنه. اونم با سفرهای طولانی از شرق آسیا تا امریکا
بله این تورنومنت ها سود مالی داره و به افزایش هوادار کمک می کنه اما واسه تیمی خوبه که از این درآمد در راه تقویت تیم استفاده کنه. نه واسه ما که اعتقادی به جذب ستاره نداریم و با این اردوها تیم ناقص فعلی رو هم بیشتر تضعیف می کنیم
mohammad bayerni
+9 #3 mohammad bayerni 1397-02-19 21:36
اگه جام حذفی روهم بازی نکنه به نفع تیم ملی هس. برا من که دیگه فرقی نمیکنه، چون که با اولرایشم تو فینال قهرمانیم.
به امید اینکه با امادگی کامل تو جام جهانی حاضر شه و بدرخشه :a0087 :0093
محمد کریمی
+6 #4 محمد کریمی 1397-02-19 23:03
نمیرسه به جام جهانی؟؟؟
نرسه جام جهانی نمیبینم، تنها فوق ستاره فوتبال که تو ترکیب المان میتونه باشه.
The Miz
+11 #5 The Miz 1397-02-19 23:32
متاسفانه نویر جام جهانی رو از دست داده.
اصلا جدا از اینکه پاش خوب شده یا نه باید در نظر گرفت ۱ ساله بازی نکرده چطور یه مربی میتونه بیاد نویری رو که ۱ سال از شرایط مسابقه دور بوده رو تو مهمترین تورنومنت فوتبال بازی بده؟!
نویر براش بهتره به خودش فشار نیاره جام جهانی رو از دست بده بهتره تا کل کریرش نابود بشه‌.
تیم پزشکی بایرن رو با یه لپ لپ تاق بزنی سود کردی کجای دنیا حتی تو لیگ محلات تو مهمترین مقطع فصل ۷ بازیکن اصلی تیم مصدوم هستن؟!
احمد
+12 #6 احمد 1397-02-20 01:24
اولین بازیکن خارجی که طرفدارش بودم آندریاس بره مه بود.بازیکنی که دفاع چپ بازی می کرد ولی تو ۲ تا بازی نیمه نهایی جام جهانی(۸۶ ، ۹۰) گل زد، تک گل فینال۹۰ و مقابل آرژانتین در دقایق پایانی زد و تو مرحله حذفی گل دوم به هلند زد، با اینکه چپ پا بود با هر۲ پا خوب شوت می زد و جالبه که پنالتی و با پای راست می زد. ماتیوس و کلینزمان و هم خیلی دوست داشتم و وقتی این مثلث رویایی آلمان رفتن به اینتر باعث شد تا مدتها طرفدار اینتر باشم. همین طور رودی فولر که بخاطرش از رم و بعد مارسی خوشم میومد، هر تیمی که آلمانیها توش بازی می کردن،یووه هم آلمانی زیاد به خودش دید، اندی مولر،هسلر،رویتر ،کوهلر و... خلاصه که آلمان اون سالها بازیکن بزرگ زیاد داشت ولی معتبرترین لیگ ایتالیا بود و بازیکنای بزرگ کشورها عمدتا تو ایتالیا بازی می کردن. دربی میلان یه جورایی حکم الکلاسیکو این سالها رو داشت‌.
بعد از اون نسل طلایی، افول فوتبال آلمان شروع شد و رسید به جایی که شاید بشه گفت بعد از یورو۹۶ تا جام جهانی۲۰۰۶ بدترین سالهای آلمان از نظر داشتن بازیکنای سطح اول جهان بود. قبل ۲۰۰۲ یادمه که آلمان تو یه بازی دوستانه ۴-۱ اسپانیا رو برد و این اولین برد آلمان مقابل تیمهای بزرگ بعد از ۴ یا ۵ سال بود. تو ویکی پدیا در این دوران به دوران کان و بالاک مشهوره، تو اون دوران افول یه بازیکن پیدا شد که وحشتناک دوسش داشتم اونم یه گلر،اولی کان، عاشق تموم حرکاتش بودم ، تمام بداخلافیها و هر چی که بقیه شاید دوست نداشتن ولی برای من و امثال من معرکه بود، چند تا کلیپ ازش دارم که بالای ۱۰۰بار دیدم، به لطف درخشش فوق العاده ش به فینال ۲۰۰۲ رسیدیم،توپی که بازی با کره جنوبی گرفت یا پاراگوئه ؛آمریکا،کامرون و ایرلند و... همش معرکه بود و بعد اون فینال و ۳ تا انگشت شکسته اولی کان و...
شد بهترین بازیکن جام(تنها دروازه بانی که بهترین بازیکن جام جهانی شده) و...
خلاصه کنم، شد سال ۲۰۰۵ و نزدیک به جام جهانی کان همچنان تو اوج و آلمانی که دیگه اون تیم پیر ۴ سال پیش نبود و امیدهایی داشت(حداقل بابت میزبانی)
یه دفعه یه شایعه شنیدم، ینس لمان( دروازه بان خوب اون سالها) شانس این و داره که گلر اول آلمان تو جام جهانی باشه، کلی خندم گرفت که رسانه ها هر مزخرفی و می نویسن، کدوم احمقی وقتی کان هست میره سراغ گلر دیگه، سرمربی می خواد گلر دوم و هم آماده نگه داره و این حرفها رو می زنه و...کلینزمان شروع کرد به بازی دادن چرخشی و ... کم کم شایعه پررنگتر شد، از شانس بد ما ۲ تا بازی دوستانه که آلمان بد باخت کان تو دروازه بود، بازی با کره و رومانی، دیگه لبخند نزدم بلکه ته دلم خالی شد که نکنه واقعا... ولی بعد گفتم نه، کلینزمان اینقدر که احمق نیست ، تا اینکه زمزمه ها شروع شد و اونی که نبایست اتفاق بیفته، اتفاق افتاد،لمان شد دروازه بان اول،سپ مایر و خیلیها گفتن کان حاضر نمیشه نفر دوم باشه و خداحافظی میکنه ولی کان شماره ۱۲ و انتخاب کرد و با تیم رفت، کلی صحنه لذت بخش ازش تو همون جام بیاد دارم، اولین بازی لمان ۲ تا گل خورد که کلی ازش انتقاد شد ولی کان ازش دفاع کرد که مقصر نبوده، یا صحنه ای که قبل پنالتی رفت بالای سر لمان و بهش روحیه داد تو بازی آرژانتین و ..‌. ، بازی رده بندی با پرتغال به عنوان بازی خداحافظی از تیم ملی رفت دروازه و به نظرم از کل بازیهای لمان تو اون جام بیشتر توپ گرفت و به قول مزدک که گفته بود که به مراتب آماده تر از لمانه و اینکه چه جوری نیمکت نشین لمان بوده،بازی و۳-۱ بردیم و گلی خورد که نمیشد بگیریش، به قول فردوسی پور تو ۲۰۰۲ که توپی و که کان نتونه بگیره حتما نمیشد گرفتش.
همه چی ابتدا که شروع شد خنده دار و مضحک به نظر می رسید ولی تبدیل شد به یه کابوس،اونم نیمکت نشینی محبوبترین بازیکن خارجی که می شناختم. بعد از کان تا یه مدت زیاد پیگیر بازیها نشدم، تا ۳ یا۴ سال یادم نمیاد بایرن چه نتایجی گرفت و...
گذشت تا نوبت رسید به یه دروازه بان دیگه، مانوئل نویر، اول اصلا در حد و اندازه های کان نمی دونستمش تا اینکه رفته رفته خودش و ثابت کرد و اینقدر خوب بود که ۴ بار پیاپی بهترین گلر جهان شد اونم درحالیکه یکی دوبار دیگه هم حقش بود، خوش استیل،خوش قیافه، خوش اخلاق ، دوست داشتنی، با اعتماد به نفس بالا، بازی با پای فوق العاده و ابداع کننده یه سبک جدید تو بازی به عنوان یه سوئیپر، با بازیهای درخشانش بعد از ۲۴ سال دوباره آلمان قهرمان جهان شد و... به شدت دوسش دارم و واقعا لذت می برم از بازیهاش، یه دروازه بان همه چی تمام. به راحتی می تونست و هنوزم می تونه رکورددار دستکش طلا بشه و...
تا اینکه یه مصدومیت مسخره اومد سراغش، اولین بار که چند ماه قبل گفتن شاید برای جام جهانی آماده نباشه ، به نظرم خیلی مسخره اومد ولی اینبار بجای اینکه بخندم، وحشت کردم، چون قبلا یه بار ۱۲ سال پیش همچین بلایی سرم اومده بود، یه خورده ترسیدم ولی گفتن نهایت نیم فصل می رسه، بعد شد بازیهای حذفی سی ال و بعد نیمه نهایی و بعد اگه بریم فینال، بعد بازی آخر با اشتوتگارت و... و در تمام این مدت یه کابوس از ذهنم رد میشد که نکنه جدی جدی به جام جهانی نرسه، ولی به خودم دلداری می دادم که به این دلیل بازیش نمیدن که پشتیبانی فوق العاده ای که آلمان داره باعث شد تا نویر بدون هیچ ریسکی با آمادگی صد در صد برگرده واقعا فکر نمی کردم حتی نتونه تو جام جهانی بازی کنه تا اینکه دیروز یعنی ۱۹ اردیبهشت یه خبر خوندم که نویر به بازی با اشتوتگارت و احتمالا فینال حذفی نمی رسه، یعنی بدبختی و بدشانسی از این بزرگتر؟؟؟؟؟ نیمار مهره کمرش شکست، در عرض چند ماه برگشت، حالا بازیکنای ما؟؟؟؟ نویر به راحتی امسال دستکش طلای پنجم و می گرفت و احتمالا بایرن ششمین سی ال و ولی ...
به راحتی این مرد می تونه ۲ یا۳ تا دستکش طلای دیگه و شاید یه جام جهانی دیگه و بالای سر ببره و تبدیل به بهترین و پر افتخارترین دروازه بان تاریخ بشه، ولی بخاطر یه مصدومیت مسخره و اشتباه کادر پزشکی یا هر کس دیگه ای داره همه اینا رو با هم از دست میده.
واقعا از صمیم قلب آرزو میکنم این دفعه دیگه دوران بدشانسیهای ما تموم شده باشه و فوتبال روی خوبش و به ما نشون بده. واقعا خیلی سخته جام جهانی بدون نویر، خدا خودش رحم کنه. یعنی از زمین و آسمون داره برامون می باره، واقعا چرا آخه؟؟؟
مطلب آخر هم اینکه من یکی هنوز باور نمی کنم نویر تو جام جهانی نباشه، ته دلم میگم ۲ یا ۳ بازی دوستانه قبل جام داریم که نویر میره دروازه و شرایط مسابقه و پیدا میکنه و دروازه بان فیکس جام جهانی میشه.به غیر این نمی تونه باشه.
Amir.R
+3 #7 Amir.R 1397-02-20 09:40
هنوز ۳۵ روز تا جام جهانی مونده و نویرم ۲هفتس داره سالم تمرین میکنه ؛ گلری در حد نویر نیاز نداره حتما بازی کنه تا خودشو پیدا کنه ؛ پارسال مگه جلو رعال تازه پاشو عمل نکرده بود؟ اصن جدا از اینا شما تصور کن ترشتگن بیاد فیکس بازی کنه کاپیتان آلمان که سالمم هس بشینه رو نیمکت ؛ حالا لمن بحثش فرق میکرد تو ۲۰۰۶ ؛ آرسنال با شایستگی رفته بود فینال چمپیونزلیگ ؛ تو اون برهه واقعا از کان آماده تر و سریع تر بود ؛ حتی یادمه کار به نظرسنجی رسید که ۱۶ درصد مردم آلمان لمنو انتخاب کردن و کانو ۹ درصد و در کل لمن سیو خورده ای سن داشتو البته سوتیم نداد در کل ؛ با این که با کانم کله بود اما کان بزرگی کرد جلو ایتالیا رفت باهاش دست داد ؛ آخرشم بعد بوفن بهترین گلر جام شد ؛ اما برسیم به امسال؛ یوگی چنبار تاکید کرده درهر صورت نویر انتخاب اول منه ؛ چون تنها پستیه که اعتماد به نفس مهمتر از آمادگی و تمریناته چون خودمم دروازبان بودم و به خاطر عدم اعتماد به نفس سوتی زیاد دادم به شدت درک میکنم ؛ اینجور وقتا که بازیکن مهم تیم بعد مدتی برمیگرده تیم از نظر روانی زمین تا آسمون فرق میکنه و قطعا یواخیم که ی تیم کامل روانشناس داره خوب میدونه نقش نویرو ؛ نکته مهمتر اینه که نه مولر نه خدیرا نه بواتنگ در حد کاپیتانی آلمان نیستن و گروه چندان ساده ایم نداریم که خیالمون کاملا راحت باشه بابت برد ؛ خلاصه کنم که نویر حتی با ۹۰ دیقه بازی دوستانم آمادس واسه جام جهانی و اگه ۱درصد ترشتگن فیکس شد نه آلمانو مدعی میدونم نه برام لذتی داره تماشای بازیاش.
hamed tbz
+8 #8 hamed tbz 1397-02-20 12:39
ممنون از دوست خوبمون کل خاطرات رو مرور کردیم اولی کان بینظیر بود و هست با اینکه نویر عالی هست ولی برای ما الیور کان چیز دیگری بود.
رهگذر
+3 #9 رهگذر 1397-02-20 13:08
به نقل از hamed tbz:
ممنون از دوست خوبمون کل خاطرات رو مرور کردیم اولی کان بینظیر بود و هست با اینکه نویر عالی هست ولی برای ما الیور کان چیز دیگری بود.


سلام به حامد خان عزیز میشه لطف کنی به خاطر بچه های سایتم که شده عکس پروفیلت و عوض کنی بازی با رئال تموم شده و در استانه جام جهانی هستیم عکس بازیکنهای المانی یا بایرن و بزار یه کم حال و هوامون عوض بشه ممنون میشیم ازت
Mostafa1378
+3 #10 Mostafa1378 1397-02-20 13:40
به نقل از Amir.R:
هنوز ۳۵ روز تا جام جهانی مونده و نویرم ۲هفتس داره سالم تمرین میکنه ؛ گلری در حد نویر نیاز نداره حتما بازی کنه تا خودشو پیدا کنه ؛ پارسال مگه جلو رعال تازه پاشو عمل نکرده بود؟ اصن جدا از اینا شما تصور کن ترشتگن بیاد فیکس بازی کنه کاپیتان آلمان که سالمم هس بشینه رو نیمکت ؛ حالا لمن بحثش فرق میکرد تو ۲۰۰۶ ؛ آرسنال با شایستگی رفته بود فینال چمپیونزلیگ ؛ تو اون برهه واقعا از کان آماده تر و سریع تر بود ؛ حتی یادمه کار به نظرسنجی رسید که ۱۶ درصد مردم آلمان لمنو انتخاب کردن و کانو ۹ درصد و در کل لمن سیو خورده ای سن داشتو البته سوتیم نداد در کل ؛ با این که با کانم کله بود اما کان بزرگی کرد جلو ایتالیا رفت باهاش دست داد ؛ آخرشم بعد بوفن بهترین گلر جام شد ؛ اما برسیم به امسال؛ یوگی چنبار تاکید کرده درهر صورت نویر انتخاب اول منه ؛ چون تنها پستیه که اعتماد به نفس مهمتر از آمادگی و تمریناته چون خودمم دروازبان بودم و به خاطر عدم اعتماد به نفس سوتی زیاد دادم به شدت درک میکنم ؛ اینجور وقتا که بازیکن مهم تیم بعد مدتی برمیگرده تیم از نظر روانی زمین تا آسمون فرق میکنه و قطعا یواخیم که ی تیم کامل روانشناس داره خوب میدونه نقش نویرو ؛ نکته مهمتر اینه که نه مولر نه خدیرا نه بواتنگ در حد کاپیتانی آلمان نیستن و گروه چندان ساده ایم نداریم که خیالمون کاملا راحت باشه بابت برد ؛ خلاصه کنم که نویر حتی با ۹۰ دیقه بازی دوستانم آمادس واسه جام جهانی و اگه ۱درصد ترشتگن فیکس شد نه آلمانو مدعی میدونم نه برام لذتی داره تماشای بازیاش.

تر اشتگن هم دروازبان خیلی خوبیه. کم نقص داره و اعتماد به نفس کافی رو هم داره. درسته که نویر نمیشه ولی حداقلش اینه که یه فصل کامل بازی کرده.
نویر اگه میخواد فیکس بشه حتما باید چندتا بازی قبل جام جهانی انجام بده.
محمد کریمی
+5 #11 محمد کریمی 1397-02-20 14:02
به نقل از احمد:
اولین بازیکن خارجی که طرفدارش بودم آندریاس بره مه بود.بازیکنی که دفاع چپ بازی می کرد ولی تو ۲ تا بازی نیمه نهایی جام جهانی(۸۶ ، ۹۰) گل زد، تک گل فینال۹۰ و مقابل آرژانتین در دقایق پایانی زد و تو مرحله حذفی گل دوم به هلند زد، با اینکه چپ پا بود با هر۲ پا خوب شوت می زد و جالبه که پنالتی و با پای راست می زد. ماتیوس و کلینزمان و هم خیلی دوست داشتم و وقتی این مثلث رویایی آلمان رفتن به اینتر باعث شد تا مدتها طرفدار اینتر باشم. همین طور رودی فولر که بخاطرش از رم و بعد مارسی خوشم میومد، هر تیمی که آلمانیها توش بازی می کردن،یووه هم آلمانی زیاد به خودش دید، اندی مولر،هسلر،رویتر،کوهلر و... خلاصه که آلمان اون سالها بازیکن بزرگ زیاد داشت ولی معتبرترین لیگ ایتالیا بود و بازیکنای بزرگ کشورها عمدتا تو ایتالیا بازی می کردن. دربی میلان یه جورایی حکم الکلاسیکو این سالها رو داشت‌.
بعد از اون نسل طلایی، افول فوتبال آلمان شروع شد و رسید به جایی که شاید بشه گفت بعد از یورو۹۶ تا جام جهانی۲۰۰۶ بدترین سالهای آلمان از نظر داشتن بازیکنای سطح اول جهان بود. قبل ۲۰۰۲ یادمه که آلمان تو یه بازی دوستانه ۴-۱ اسپانیا رو برد و این اولین برد آلمان مقابل تیمهای بزرگ بعد از ۴ یا ۵ سال بود. تو ویکی پدیا در این دوران به دوران کان و بالاک مشهوره، تو اون دوران افول یه بازیکن پیدا شد که وحشتناک دوسش داشتم اونم یه گلر،اولی کان، عاشق تموم حرکاتش بودم ، تمام بداخلافیها و هر چی که بقیه شاید دوست نداشتن ولی برای من و امثال من معرکه بود، چند تا کلیپ ازش دارم که بالای ۱۰۰بار دیدم، به لطف درخشش فوق العاده ش به فینال ۲۰۰۲ رسیدیم،توپی که بازی با کره جنوبی گرفت یا پاراگوئه ؛آمریکا،کامرون و ایرلند و... همش معرکه بود و بعد اون فینال و ۳ تا انگشت شکسته اولی کان و...
شد بهترین بازیکن جام(تنها دروازه بانی که بهترین بازیکن جام جهانی شده) و...
خلاصه کنم، شد سال ۲۰۰۵ و نزدیک به جام جهانی کان همچنان تو اوج و آلمانی که دیگه اون تیم پیر ۴ سال پیش نبود و امیدهایی داشت(حداقل بابت میزبانی)
یه دفعه یه شایعه شنیدم، ینس لمان( دروازه بان خوب اون سالها) شانس این و داره که گلر اول آلمان تو جام جهانی باشه، کلی خندم گرفت که رسانه ها هر مزخرفی و می نویسن، کدوم احمقی وقتی کان هست میره سراغ گلر دیگه، سرمربی می خواد گلر دوم و هم آماده نگه داره و این حرفها رو می زنه و...کلینزمان شروع کرد به بازی دادن چرخشی و ... کم کم شایعه پررنگتر شد، از شانس بد ما ۲ تا بازی دوستانه که آلمان بد باخت کان تو دروازه بود، بازی با کره و رومانی، دیگه لبخند نزدم بلکه ته دلم خالی شد که نکنه واقعا... ولی بعد گفتم نه، کلینزمان اینقدر که احمق نیست ، تا اینکه زمزمه ها شروع شد و اونی که نبایست اتفاق بیفته، اتفاق افتاد،لمان شد دروازه بان اول،سپ مایر و خیلیها گفتن کان حاضر نمیشه نفر دوم باشه و خداحافظی میکنه ولی کان شماره ۱۲ و انتخاب کرد و با تیم رفت، کلی صحنه لذت بخش ازش تو همون جام بیاد دارم، اولین بازی لمان ۲ تا گل خورد که کلی ازش انتقاد شد ولی کان ازش دفاع کرد که مقصر نبوده، یا صحنه ای که قبل پنالتی رفت بالای سر لمان و بهش روحیه داد تو بازی آرژانتین و ..‌. ، بازی رده بندی با پرتغال به عنوان بازی خداحافظی از تیم ملی رفت دروازه و به نظرم از کل بازیهای لمان تو اون جام بیشتر توپ گرفت و به قول مزدک که گفته بود که به مراتب آماده تر از لمانه و اینکه چه جوری نیمکت نشین لمان بوده،بازی و۳-۱ بردیم و گلی خورد که نمیشد بگیریش، به قول فردوسی پور تو ۲۰۰۲ که توپی و که کان نتونه بگیره حتما نمیشد گرفتش.
همه چی ابتدا که شروع شد خنده دار و مضحک به نظر می رسید ولی تبدیل شد به یه کابوس،اونم نیمکت نشینی محبوبترین بازیکن خارجی که می شناختم. بعد از کان تا یه مدت زیاد پیگیر بازیها نشدم، تا ۳ یا۴ سال یادم نمیاد بایرن چه نتایجی گرفت و...
گذشت تا نوبت رسید به یه دروازه بان دیگه، مانوئل نویر، اول اصلا در حد و اندازه های کان نمی دونستمش تا اینکه رفته رفته خودش و ثابت کرد و اینقدر خوب بود که ۴ بار پیاپی بهترین گلر جهان شد اونم درحالیکه یکی دوبار دیگه هم حقش بود، خوش استیل،خوش قیافه، خوش اخلاق ، دوست داشتنی، با اعتماد به نفس بالا، بازی با پای فوق العاده و ابداع کننده یه سبک جدید تو بازی به عنوان یه سوئیپر، با بازیهای درخشانش بعد از ۲۴ سال دوباره آلمان قهرمان جهان شد و... به شدت دوسش دارم و واقعا لذت می برم از بازیهاش، یه دروازه بان همه چی تمام. به راحتی می تونست و هنوزم می تونه رکورددار دستکش طلا بشه و...
تا اینکه یه مصدومیت مسخره اومد سراغش، اولین بار که چند ماه قبل گفتن شاید برای جام جهانی آماده نباشه ، به نظرم خیلی مسخره اومد ولی اینبار بجای اینکه بخندم، وحشت کردم، چون قبلا یه بار ۱۲ سال پیش همچین بلایی سرم اومده بود، یه خورده ترسیدم ولی گفتن نهایت نیم فصل می رسه، بعد شد بازیهای حذفی سی ال و بعد نیمه نهایی و بعد اگه بریم فینال، بعد بازی آخر با اشتوتگارت و... و در تمام این مدت یه کابوس از ذهنم رد میشد که نکنه جدی جدی به جام جهانی نرسه، ولی به خودم دلداری می دادم که به این دلیل بازیش نمیدن که پشتیبانی فوق العاده ای که آلمان داره باعث شد تا نویر بدون هیچ ریسکی با آمادگی صد در صد برگرده واقعا فکر نمی کردم حتی نتونه تو جام جهانی بازی کنه تا اینکه دیروز یعنی ۱۹ اردیبهشت یه خبر خوندم که نویر به بازی با اشتوتگارت و احتمالا فینال حذفی نمی رسه، یعنی بدبختی و بدشانسی از این بزرگتر؟؟؟؟؟ نیمار مهره کمرش شکست، در عرض چند ماه برگشت، حالا بازیکنای ما؟؟؟؟ نویر به راحتی امسال دستکش طلای پنجم و می گرفت و احتمالا بایرن ششمین سی ال و ولی ...
به راحتی این مرد می تونه ۲ یا۳ تا دستکش طلای دیگه و شاید یه جام جهانی دیگه و بالای سر ببره و تبدیل به بهترین و پر افتخارترین دروازه بان تاریخ بشه، ولی بخاطر یه مصدومیت مسخره و اشتباه کادر پزشکی یا هر کس دیگه ای داره همه اینا رو با هم از دست میده.
واقعا از صمیم قلب آرزو میکنم این دفعه دیگه دوران بدشانسیهای ما تموم شده باشه و فوتبال روی خوبش و به ما نشون بده. واقعا خیلی سخته جام جهانی بدون نویر، خدا خودش رحم کنه. یعنی از زمین و آسمون داره برامون می باره، واقعا چرا آخه؟؟؟
مطلب آخر هم اینکه من یکی هنوز باور نمی کنم نویر تو جام جهانی نباشه، ته دلم میگم ۲ یا ۳ بازی دوستانه قبل جام داریم که نویر میره دروازه و شرایط مسابقه و پیدا میکنه و دروازه بان فیکس جام جهانی میشه.به غیر این نمی تونه باشه.

احمد کل فوتبال بران مرور کردی، کل عشق و غمی که ازین ورزش مهیج بهم منتقل شده، عالی بود برادر، عااالی.
mohammadamin
+3 #12 mohammadamin 1397-02-20 14:11
نویر جام جهانی نباشه به عشق کدوم بازیکن بشینم بازی های آلمان رو نگاه کنم؟!کلا نصف جذابیت جام برا من یکی کم میشه!با تراشتگن هم قطعا آلمان نمیتونه قهرمان بشه!
papa
+8 #13 papa 1397-02-20 14:49
جناب رومنیگه با قاطعیت فرمودن لوا فصل بعد تو بایرن میمونه
نابری هم فصل بعد شماره 20 بایرن رو میپوشه
i.g-b.p
+2 #14 i.g-b.p 1397-02-20 15:46
به نقل از papa:
جناب رومنیگه با قاطعیت فرمودن لوا فصل بعد تو بایرن میمونه
نابری هم فصل بعد شماره 20 بایرن رو میپوشه

با این قاطعیت پیش بریم
روبنم تمدید میکنه
رافینیا هم همینطور
برناتم اگه بمونه که شاهکار مدیریتی تاریخو بایرن انجام داده
دیبالا یا هر ستاره ایه عمرا با این همه بازیکن مدعی پاشو توی بایرن بزاره
نهایت خریدمون میشه یه دفاع وسط !یا نهایتا یه جایگزین برای برنات
و با این ترکیبو مربی میخوایم بریم به جنگ غول هایی که فصل بعد تا خرخره خودشونو تقویت میکنن
مثله بارسلون،رعال،یو وه،منسیتی،لیورپ ول،تاتنهام،اتلت یکو و psg
اینا احتمالا تیمای خوفناک ساله بعد هستن
hamed tbz
+9 #15 hamed tbz 1397-02-20 16:46
با سلام
به خاطر گل روی ماه دوستای بایرنی عزیز چشم اگه باعث ناراحتی دوستان شدم عذر می خوام و خودم هیچ وقت توهین به شخص یا باشگاهی رو دوست ندارم ولی از روزی که فوتبال تماشا کردم و بازی کردم با همه بدبیاری هایی که برای بایرن و آلمان پیش اومده از فینال 99 تا محرومیت فرینگز مقابل ایتالیا تو 2006 باخت به اینتر و چلسی و ... نسبت به هیچ تیمی نفرت پیدا نکرده بودم ولی سه سال پیاپی باخت به گاوبازها اونم در حالی که داور بازکن اصلی بازی بود برام درد اوره و هنوز هم هضمش نکردم. وقتی لوگو یوفا اف سی تو پروفایل دوست ریالی اونم تو سایت طرفداری تیم محبوبم می بینم یه حس تنفر عجیبی بهم دست میده و اصلا تحملش رو ندارم.
hamed tbz
+2 #16 hamed tbz 1397-02-20 16:55
با تراشتگن هم قطعا آلمان نمیتونه قهرمان بشه!
مگه قراره آلمان قهرمان بشه؟ اگه با این حس که آلمان قهرمان میشه به جام جهانی نگاه کنیم با یک شکست تلخ دیگه واقعا از لحاظ روحی داغون میشیم بهتره انتظار قهرمان شدن رو از ذهنمون پاک کنیم به غیر از برزیل تو سال های 58 و 62 هیچ تیمی نتونسته قهرمانی رو تکرار کنه.
mohammadamin
+5 #17 mohammadamin 1397-02-20 20:30
بالاخره تواناییشو دارن و از مدعیای اصلی همیشه هستن برا قهرمانی جهان
ولی تراشتگن نمیتونه تو لحظات حساس و بازی های بزرگ ملی مثل نویر باشه اینم نظر منه حالا شاید اشتباه کنم!
SaeedEminem2
+9 #18 SaeedEminem2 1397-02-20 21:07
نویر چند هفته ست شرایط بازی داره ولی جدا از ریسک مصدومیت مجدد، آمادگی بازی نداره. اگه یادتون باشه 6 ماه پیش تو اون بازی عملکرد جالبی نداشت و 2 3 تا گل نسبتا بد خورد و دوباره مصدومیتش زد بالا
به نظرم منطقی تر واسه بایرن و هاینکس اینه که تو فینال حذفی به خود اولریش بازی بدن، یک نویر نا آماده می تونه قهرمانی حذفی رو از بایرن بگیره، اما واسه تیم ملی فرق داره، نمی دونم لوو نظرش چیه ولی امیدوارم به تیم ملی دعوتش کنه و تو بازی های دوستانه بهش بازی بده، منم جام جهانی رو بدون نویر نمی خوام، نویر فقط یک گلر نیست و خصوصیت های اخلاقی و شخصیتی ای داره که واقعا منحصر به فرده. الانم حدود یک ماهه که داره با تیم تمرین می کنه و از نظر بدنی شرایط خوبی داره، حتی جالبه که بدونید بیشتر از تمرین گلری، داره با بقیه مثل یک بازیکن عادی فوتبال بازی می کنه، تو بازی های دوستانه ملی همه جوره می تونه به فرم برگرده
ولی خب باید ببینیم لوو چی تو سرشه، هیچ بعید نیست که اصلا حتی دعوتش نکنه، بازی اول آلمان تو جام جهانی 2006 که دیدم کان تو دروازه نیست، تا نیم ساعت که گیج بودم، بعد به خودم امید دادم که حالا بازی اوله و حتما از بازی بعد کان فیکس می شه، ولی بازی بعدی هم خبری از کان نبود و یاس بدی تمام وجودم رو گرفت، قطعا اونا بد حس ترین بازی هایی بود که از آلمان دیدم، هرچند همیشه معتقد بودم و هنوز هستم که لمن هم گلر بی نظیری بود و عملکرد درخشانی داشت، ولی خب کان هم فقط یک گلر نبود، کان غیر عادی ترین بازیکنی بود که دیدم
به شخصه این ترس رو دارم که لوو جام جهانی 2018 رو پیش از شروع زهرمون کنه، شانس قهرمانی تیم بدون نویر و با فیکس بودن و کاپیتانی مولر هم که معلومه چقدره
Mostafa1378
+5 #19 Mostafa1378 1397-02-21 00:19
به نقل از SaeedEminem2:
نویر چند هفته ست شرایط بازی داره ولی جدا از ریسک مصدومیت مجدد، آمادگی بازی نداره. اگه یادتون باشه 6 ماه پیش تو اون بازی عملکرد جالبی نداشت و 2 3 تا گل نسبتا بد خورد و دوباره مصدومیتش زد بالا
به نظرم منطقی تر واسه بایرن و هاینکس اینه که تو فینال حذفی به خود اولریش بازی بدن، یک نویر نا آماده می تونه قهرمانی حذفی رو از بایرن بگیره، اما واسه تیم ملی فرق داره، نمی دونم لوو نظرش چیه ولی امیدوارم به تیم ملی دعوتش کنه و تو بازی های دوستانه بهش بازی بده، منم جام جهانی رو بدون نویر نمی خوام، نویر فقط یک گلر نیست و خصوصیت های اخلاقی و شخصیتی ای داره که واقعا منحصر به فرده. الانم حدود یک ماهه که داره با تیم تمرین می کنه و از نظر بدنی شرایط خوبی داره، حتی جالبه که بدونید بیشتر از تمرین گلری، داره با بقیه مثل یک بازیکن عادی فوتبال بازی می کنه، تو بازی های دوستانه ملی همه جوره می تونه به فرم برگرده
ولی خب باید ببینیم لوو چی تو سرشه، هیچ بعید نیست که اصلا حتی دعوتش نکنه، بازی اول آلمان تو جام جهانی 2006 که دیدم کان تو دروازه نیست، تا نیم ساعت که گیج بودم، بعد به خودم امید دادم که حالا بازی اوله و حتما از بازی بعد کان فیکس می شه، ولی بازی بعدی هم خبری از کان نبود و یاس بدی تمام وجودم رو گرفت، قطعا اونا بد حس ترین بازی هایی بود که از آلمان دیدم، هرچند همیشه معتقد بودم و هنوز هستم که لمن هم گلر بی نظیری بود و عملکرد درخشانی داشت، ولی خب کان هم فقط یک گلر نبود، کان غیر عادی ترین بازیکنی بود که دیدم
به شخصه این ترس رو دارم که لوو جام جهانی 2018 رو پیش از شروع زهرمون کنه، شانس قهرمانی تیم بدون نویر و با فیکس بودن و کاپیتانی مولر هم که معلومه چقدره

موافقم. آلمان به یه رهبر نیاز داره.
مولر به هیچ وجه نمیتونه تیمو کنترل کنه. غیرت داره... بازیش خوبه... ولی وزنه تیم نیست. بهتره بازیکنی کاپیتان باشه که بتونه تیمو از لحاظ روحی جمع کنه. در حال حاظر نویر این ویژگی رو داره.برای گزینه دوم هوملس مناسبه.


پ ن : شواین اشتایگر با اینکه عاشقشم ولی یورو 2016 نتونست تیم رو رهبری کنه.
hamed tbz
+6 #20 hamed tbz 1397-02-21 01:43
آلمان بعد از کان و بالاک کاپیتان مقتدری نداشته لام با اینکه خیلی باهوش بود و خوب مدیریت می کرد ولی تو بازی های حساس مثل کان یا افنبرگ نبود. مهمت شول تو خاطراتش می گفت وقتی از برمن دو هیچ تو مونیخ عقب افتادیم تو رختکن بعد صحبت های مربی بلافاصله کان پریده بود و گفت بود اگه بعد از نیمه دوم سه تا نزنید قلم پاتون رو می شکنم نه آلمان نه بایرن بعد از اونا خلا کاپیتانی داره اکثر بازیکنا از نسل سوسول مامانی هستن.
MOHAMMAD 13
+7 #21 MOHAMMAD 13 1397-02-21 09:38
به نقل از The Miz:
متاسفانه نویر جام جهانی رو از دست داده.
اصلا جدا از اینکه پاش خوب شده یا نه باید در نظر گرفت ۱ ساله بازی نکرده چطور یه مربی میتونه بیاد نویری رو که ۱ سال از شرایط مسابقه دور بوده رو تو مهمترین تورنومنت فوتبال بازی بده؟!
نویر براش بهتره به خودش فشار نیاره جام جهانی رو از دست بده بهتره تا کل کریرش نابود بشه‌.
تیم پزشکی بایرن رو با یه لپ لپ تاق بزنی سود کردی کجای دنیا حتی تو لیگ محلات تو مهمترین مقطع فصل ۷ بازیکن اصلی تیم مصدوم هستن؟!

فوتبال بازی لحظه هاست.مثل لحظه ای که میگی ای کاش نویر تو دروازه بود تا دروازه بان سر نخوره و یه گل مفت نخوریم
مطمعنا وجود نویر ما رو خیلی به جام نزدیک تر میکنه
بازیکنایی مثل نویر تفاوتا رو رقم میزنن.که امثال ترشتگن نمیتونن.ترشتگن کل فصل تو بارسا خوب بود ولی جایی که باید به داد تیمش میرسید کاری از دستش برنیومد
همین اولریش کل فصلو عالی بود سیوای خوبیم داشت ولی رفت و برگشت تیمو جلو رعال به فنا داد.
آلمان هم 2014 بدون نویر معلوم نبود ب کجا میرسید.اون بازیش جلو الجزایر یا اون سیوش جلو فرانسه تو دقیقه 90 و جاهای دیگه که تنهایی به داد تیم رسید فقط از خودش برمیومد.
فرق بین نویر و ترشتگن فرق بین بردن جام و نبردنشه
i.g-b.p
+2 #22 i.g-b.p 1397-02-21 12:22
قهرمانی در جام جهانی بستگی به چنتا چیز داره
یک بازگشت نویر!
ببینین الان ما چنتا دروازه بان درجه یک داریم
مثله ترشدگن،هنداناوی چ،چک،لوریس،اوبل اک،کورتوا،الیسو ن بکر،ادرسون
همینطور بوفون هم با افته این فصلش جزو همین درجه یک ها حساب میشه

اما در حال حاضر فقط دو دروازه بان وجود دارن که از شروع مجدد،تا خروج ها ،دفع شوت ،پنالتی گیر بودن ،قدرت کنترل توپ ،جاگیری و ....در سطح بسیار بالایی قرار دارن
اونا هم نویر و دخیا هستن
تازه دخیا نه تجربه ی نویرو داره
نه کاریزمای نویر
نه در همه ی موارد بالا به لول نویر رسیده!
و همینطور نتونسته توی فوتبال ملیشون اونطور که باید جابیفته


حضور نویر یه امر کاملا حیاتیه

حضور رویس هم همینطور
یه وینگره درجه یک
سرعتی تکنیکی ،شوت زن،خلاق،باتجربه و با انگیزه
ببینیم بالاخرخ مانشافت از این الماسش یه سودی میبره
دعوت فیلپ مکس و حضورش در جناح چپ بصورت فیکس فک نکنم فکر بدی باشه
هافبک دفاعی هم بجای خدیرا ،گوترتزکا رو ترجیح میدم
هرچند خدیرا توی بهترین فصل فوتبالیشه
Hamid real
0 #23 Hamid real 1397-02-21 13:52
بچه ها ...فقط یه نکته..تیم همه ما تو جام جهانی ایران عزیز...همه ما باید در وهله اول طرفدار اول آخر ایران باشیم....من خودم به شخصه طرفدار هلند بودم تو تیم های ملی..تا جای که فینال 2010 از هلندی ها بد تر اشک مریختم...ولی 2-3 سال بدش به این نتیجه رسیدم که طرفدار یه تیم ملی دیگه بودن به جز کشور خودت واقعا کار بیهوده و مسخره‌ای ..حالا دیگه خود دانید :a0084
mohammad bayerni
+2 #24 mohammad bayerni 1397-02-21 14:01
به نقل از Hamid real:
بچه ها ...فقط یه نکته..تیم همه ما تو جام جهانی ایران عزیز...همه ما باید در وهله اول طرفدار اول آخر ایران باشیم... :a0084

تا اینجای حرفتو قبول دارم. اما نمیشه که به علت ملیتت حتما طرفدار تیم کشورت باشی. مث این میمونه که بگی فقط باید طرفدار مثلا:استقلال، پرسپولیس و.....تیمای دیگه ایرانی باشیم. و حمایت از تیمای خارجی جالب نیس.
Hamid real
+1 #25 Hamid real 1397-02-21 14:48
به نقل از mohammad bayerni:
تا اینجای حرفتو قبول دارم. اما نمیشه که به علت ملیتت حتما طرفدار تیم کشورت باشی. مث این میمونه که بگی فقط باید طرفدار مثلا:استقلال، پرسپولیس و.....تیمای دیگه ایرانی باشیم. و حمایت از تیمای خارجی جالب نیس.

قضیه فوتبال باشگاهی فرق می‌کنه...ببین قضیه خیلی سادس..در حال حاضر کدوم تیم باشگاهی سراغ داری که فقط ممثلا فقط از بازی کن های آلمانی تشکیل شده باشه یا اسپانیا ی...البته چنتا تیم خاص هستن ولی عموما همه تیم های مطرح جهان از بازیکن های مطرح کشور های مختلف تشکیل شده ..یه زمانی حتی سلطان علی کریمی خودمونم تو بایرن بازی میکرد..خب این چیو نشون میده..نشون میده که شما مثلا به عنوان یه ایرانی میتونی طرفدار بایرن باشی..اصلا خود باشگاه ها هم سعی میکنن از کشور های مختلف بازی کن داشته باشند تا بتونن طرفدار جذب کنند..قضیه باشگاهی کاملا با ملی فرق می‌کنه..شما به عنوان یه بایرنی یا من به عنوان یه رعالی میتونیم با اقتدار بگیم بایرنی یا رعالی هستیم ...ولی خدای میتونی خودتو یه آلمانی خطاب کنی..یا من میتونم خودمو یه هلندی خطاب کنم ...نه ...نمی‌تونیم... به جاش ما ایران بزرگ داریم تو جام جهانی ...و با اقتدار هم میتونیم بگیم ایرانی هستیم...با غرور ...حالا درسته که در سطح تیم های مطرح نیستیم ولی به عنوان تیم اول آسیا پهناور وارد جام جهانی میشیم..و این افتخار بزرگی...حالا اییرااااااااان. .. :a0077
white
+4 #26 white 1397-02-21 15:04
به نقل از Hamid real:
قضیه فوتبال باشگاهی فرق می‌کنه...ببین قضیه خیلی سادس..در حال حاضر کدوم تیم باشگاهی سراغ داری که فقط ممثلا فقط از بازی کن های آلمانی تشکیل شده باشه یا اسپانیا ی...البته چنتا تیم خاص هستن ولی عموما همه تیم های مطرح جهان از بازیکن های مطرح کشور های مختلف تشکیل شده ..یه زمانی حتی سلطان علی کریمی خودمونم تو بایرن بازی میکرد..خب این چیو نشون میده..نشون میده که شما مثلا به عنوان یه ایرانی میتونی طرفدار بایرن باشی..اصلا خود باشگاه ها هم سعی میکنن از کشور های مختلف بازی کن داشته باشند تا بتونن طرفدار جذب کنند..قضیه باشگاهی کاملا با ملی فرق می‌کنه..شما به عنوان یه بایرنی یا من به عنوان یه رعالی میتونیم با اقتدار بگیم بایرنی یا رعالی هستیم ...ولی خدای میتونی خودتو یه آلمانی خطاب کنی..یا من میتونم خودمو یه هلندی خطاب کنم ...نه ...نمی‌تونیم...به جاش ما ایران بزرگ داریم تو جام جهانی ...و با اقتدار هم میتونیم بگیم ایرانی هستیم...با غرور ...حالا درسته که در سطح تیم های مطرح نیستیم ولی به عنوان تیم اول آسیا پهناور وارد جام جهانی میشیم..و این افتخار بزرگی...حالا اییرااااااااان... :a0077

حالا ایران عاااالی بود :a0074
Hamid real
+4 #27 Hamid real 1397-02-21 15:10
به نقل از white:
حالا ایران عاااالی بود :a0074

به عنوان یه ایرانی رعالی گفتم.. :a0074
white
+1 #28 white 1397-02-21 18:09
خب بچه ها خبر بد
قرارداد روبن و رافینیا هم تمدید شد
رسما امسالم فکر UCL رو از سرمون بیرون کنیم!
و سوال مهم اینه که چرا؟!
و قسمت جالب اینجاس که امروز روبن توی تمرینات باز مصدوم شده!
و این فرد تنها وینگ راستمون برای فصل بعده!
۵ دقه اول بازی رف رئال بدجوری یادمه وقتی اسم روبن میاد


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

کدام مربی را مناسب بایرن می دانید؟

هانسی فلیک - 31.4%
جولیان ناگلزمان - 23.2%
روبرتو دی زربی - 2.4%
رالف رانگنیک - 3.4%
اونای امری - 1.3%
زین الدین زیدان - 27.3%
خوزه مورینیو - 7%
آنتونیو کنته - 1.3%
سایر موارد - 2.6%

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

30-04-2024 22:30 - نیمه نهایی- دور رفت
بایرن مونیخ 2 : 2 رئال مادرید

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 31 25 0 81
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 31 22 6 69
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 31 20 7 64
4
لایپزیک
لایپزیک 31 19 7 62
5
دورتموند
دورتموند 31 16 6 57
6
فرانکفورت
فرانکفورت 31 11 8 45
7
فرایبورگ
فرایبورگ 31 11 13 40

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1278
مطالب
11046
  • ما 246 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

30611268

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده