لیگ قهرمانان

ورود به سایت

  • ثبت نام

نگاهی به پروفایل رئال، رقیب اروپایی بایرن

Screenshot 2024-04-28 at 20-09-08 Real Madrid Profiling Bayern’s Champions League semi-final opponents.png

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید می رود و لوس بلانکوس برای بازی رفت روز سه شنبه به آلیانز آرنا می آید. باواریایی‌ها هشت روز بعد راهی مادرید و سانتیاگو برنابئو می‌شوند تا مشخص کنند چه کسی در ومبلی به فینال خواهد رسید. قرار است دو بازی پر اتفاق در برابر برندگان رکورددار این رقابت ها برگزار شود .…

عملکرد: سلطان اروپا

باشگاه پایتخت نشین اسپانیا 14 بار قهرمان اروپا شده است. برای درک این موضوع، باید گفت در رده بعد بهترین تیم‌ها آث میلان با هفت و سپس بایرن و لیورپول با شش قهرمانی حضور دارند. رئال در 10 سال گذشته پنج بار به قهرمان شده است که آخرین آن در سال 2022 بوده است.

موفقیت آنها در صحنه بزرگ این قاره از ذهنیت برنده قابل توجه آنها ناشی می شود. به نظر می رسد که باشگاه مادریدی در مرحله حذفی وارد فاز مخصوصی می شود و این را یک بار دیگر در پیروزی یک چهارم نهایی آن ها مقابل منچسترسیتی دیدیم. رئال پس از عقب افتادن در ضربات پنالتی بدون آنکه تحت تاثیر چیزی قرار بگیرد موفق به پیروزی در زمین سیتی شد.

تیم: تجربه زیاد و استعدادهای هیجان انگیز

این واقعیت که رئال امسال بار دیگر به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته به کیفیت تیم آنها بستگی دارد. از خط عقب شروع کنیم، جایی که آنتونیو رودیگر جایگاه خود را دفاع مرکزی تثبیت کرده است. این ملی پوش آلمانی اخیراً با کاپیتان ناچو یا اورلین چوآمنی در دفاع قرار گرفته است. دیوید آلابا بازیکن سابق بایرن به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی برای چند ماه از میادین دور است.

تجربه واقعی در این تیم رئال از مثلث دنی کارواخال، لوکا مودریچ و تونی کروس می آید که مجموعاً 360 بازی در لیگ قهرمانان اروپا داشته اند. اغلب ادواردو کاماوینگا و فده والورده در کنار کروس بازیساز سابق بایرن در خط میانی حضور داشتند، در حالی که جود بلینگهام 20 ساله بهترین گلزن آنهاست. رودریگو و وینیسیوس جونیور (هر دو 23 ساله) جوانان هیجان انگیز یک سوم خط تهاجمی رئال هستند.

مربی: آنچلوتی بزرگ

یک چهره آشنا روی نیمکت مادرید نشسته است که بین سال های 2016 تا 2017 هدایت بایرن را برعهده داشت. این مربی ایتالیایی که بین سال های 2013 تا 2015 هدایت رئال را برعهده داشت، در تابستان 2021 به برنابئو بازگشت . کارلتو 64 ساله با 201 بازی در لیگ قهرمانان تجربه زیادی دارد، اما او همچنین با سابقه 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان، پرافتخارترین مربی تاریخ این رقابت ها است. او دو بار با میلان در سال‌های 2003 و 2007 قهرمان شد، و سپس دو بار دیگر با رئال در سال‌های 2014 و 2022 به این موفقیت دست پیدا کرد.

این تاکتیکیست کهنه کار اکنون به میدان سابق خود در آلیانز آرنا بازگشته و با پنج بازیکن سابقش در مونیخ به نام های مانوئل نویر، سون اولریش، جاشوا کیمیچ، کینگزلی کومان و توماس مولر روبرو خواهد شد.

فرم فعلی: شانس کسب جام ها

لوس بلانکوس در لالیگا اسپانیا با شش بازی مانده به پایان راه پیشتاز است. آنها چند هفته قبل با پیروزی دراماتیک 3-2 مقابل بارسلونا، گام بزرگی به سوی عنوان قهرمانی برداشتند. رئال جمعه شب هم با وجود استراحت به تعدادی از بازیکنان کلیدی اش 1-0 مقابل رئال سوسیداد پیروز شد. باشگاه مادریدی در تمام فصل فقط یک بار در لیگ شکست خورده که در ماه سپتامبر بوده: 3-1 مقابل رقیب شهری اتلتیکو مادرید .

رکورد آنها در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل نیز چشمگیر است، آن ها هنوز در این فصل طعم شکست را نچشیده اند. آنها مرحله گروهی را با شش برد به پایان رساندن و در یک هشتم 2-1 مقابل لایپزیگ پیروز شدند. در مرحله یک چهارم آن ها سیتی را در پنالتی حذف کردند. تنها نکته منفی فصل آنها حذف زودهنگام در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری (4-2 مقابل اتلتیکو) است. نگاه دقیق تر به این آمار به این معنی است که موفقیت آنها در این فصل جای تعجب ندارد. رئال بیشترین گل زده (71) و کمترین گل خورده (22) لالیگا را دارد.

ستاره: جود بلینگهام

خرید تابستانی رئال به مرکزیت سیستم آنچلوتی تبدیل شده است. هافبک انگلیسی تجسم ذهنیت پیروزی رئال است و مرتباً در اواخر بازی امتیازات حیاتی را برای تیمش می رباید. گل او در ال کلاسیکو چهارمین بار در این فصل بود که جود بعد از دقیقه 90 گل برتری را به ثمر می رساند.

این بازیکن 20 ساله پس از انتقال تابستانی خود از بروسیا دورتموند، از همه انتظارات فراتر رفته است. بلینگهام 21 گل و 10 پاس گل با پیراهن رئال به نام خود ثبت کرده است. او بیشتر به عنوان شماره 10 مورد استفاده قرار می گیرد که این به او آزادی می دهد تا در مناطق خطرناک دفاعی حریف ظاهر شود. بایرن به خوبی از توانایی های او آگاه است.

مصاف های رو در رو: برابر

این دو غول فوتبال اروپا پیش از این 26 بار به مصاف هم رفته اند تا این بازی به پرتکرارترین مصاف تاریخ لیگ قهرمانان/جام اروپا باشد. رکورد تاکنون 12 پیروزی برای بایرن، 11 پیروزی برای رئال و سه تساوی است. آخرین تقابل در نیمه نهایی 2017/18 بود. اسپانیایی ها آنجا پس از پیروزی 2-1 در مونیخ و تساوی 2-2 در مادرید به فینال رفتند. این بار بایرن می خواهد تیمی باشد که به فینال خواهد رفت…

نظرات  

SaeedEminem2
+5 #1 SaeedEminem2 1403-02-09 21:05
به نظر من رئال بعد از بارسا دومین تیمیه که بیشترین حد بزرگ‌نمایی و اوور-ریتینگ در موردش صورت گرفته. فصل‌های زیادی بوده که وضعیتشون به شدت آشفته بوده و مجبور شدن وسط فصل مربی عوض کنن، بعد با شانس و امدادهای غیبی و مصدومیت بازیکن‌های کلیدی حریف و از همه مهم‌تر اشتباهات تعمدی داورها تونستن با 3 - 4 تا برد قهرمان سی‌ال بشن. مثل سال 2000 که در دور گروهی 8 تا از بایرن خوردن! دقت کنید 8 تا. 4 تا بازی رفت در مادرید و 4 تا در المپیک مونیخ. از دور گروهی در بازی آخر و با کسب حداقل امتیاز تونستن صعود کنن. بعد هم مربیشون رو اخراج کردن و دلبوسکه رو آوردن. نیمه نهایی دوباره خوردن به بایرن، بازی رفت افنبرگ که قلب و مغز تیم بود غایب بود؛ یه توپ خیلی ساده هم خورد به پای یرمیس و رفت تو دروازه خودمون! بازی رفت دوتا حمله داشتن و بازی برگشت یکی؛ بقیه‌ی 180 دقیقه اتوبوس بودن! اینکه در کل 90 دقیقه فقط یک حمله داشته باشی و همونم گل بشه واقعا دیگه آخرشه. این رویه در سال‌های بعد هم عینا تکرار شد. فصل آشفته و تعویض مربی با زیدان، مصدومیت و غیبت بازیکن‌های کلیدی بایرن مثل روبری و نویر و بواتنگ. تازه با این وجود هم اگه حمایت داور نبود عمرا نمی‌تونستن ما رو شکست بدن. یا مثلا در فینال همون اول بازی راموس زد کتف صلاح رو شکست و باید رئال 10 نفره می‌شد ولی داور.... همین چندتا خوش‌شانسی و حمایت داور رو ازشون کم کنی 3 - 4 تا از قهرمانی‌هاشون کم می‌شه.
قبل از وار در 5 سال 4 بار قهرمان سی‌ال شدن؛ بعد از وار در 5 - 6 فصل فقط یک قهرمانی! مطمئن باشید یکی از اهداف سوپرلیگ همین اعمال فشار به داور بود که بیشتر به نفع رئال سوت بزنن. وار رو هم اصلا از اول وارد سوپرلیگ نمی‌کردن. خودشون هم رئیس و موسس، کی می‌تونست اعتراض کنه؟ به کجا اعتراض کنی؟!
FC.Hollywood
+5 #2 FC.Hollywood 1403-02-09 21:50
تو فوت موب بازگشت دلیخت رو زده اواسط ژوئن( اواخر‌ خرداد!)
بازگشت لایمر هم زده اواخر می( تقریبا اخرای اردیبهشت یا اوایل خرداد)
صد درصد معتبر و قابل و اتکا نیست ولی نگران کننده و ترسناکه
کاش جفتشون برسن به رئال
Amir Mia San mia
+6 #3 Amir Mia San mia 1403-02-09 21:56
ترس شما هم هنوز از داور زیاده یا من اینطوری ام؟
احمد
+4 #4 احمد 1403-02-09 22:17
به نقل از Amir Mia San mia:
ترس شما هم هنوز از داور زیاده یا من اینطوری ام؟

با وجود وار من خیلی از داور نمی ترسم، ترس من بیشتر از شانس و اتفاقات فوتبالیه، بازی با آرسنال همه چی تقریبا خوب پیش رفت، مثلا بازی رفت رئال و سیتی، رئالی که عقب افتاده بود با ۲تا گل تو همون نیمه اول جلو افتاد، هر دو گل با برخورد به دفاع و تغییر مسیر توپ بدست اومد، یا همین مصدومیتها
بایرنی که قهرمانی لیگ و قطعا از دست داد و سهمیه سی ال رو قطعا داره و نیازی نیست با تمام توان بازی کنه، یک روز بعد رئال بازی میکنه و ۲تا بازیکن اصلی مون مصدوم میشن( دلیخت و لایمر) بازی با رئال لایمر آماده واقعا بدرد می خوره مخصوصا با عملکردی که بازی با آرسنال تو مهار اودگارد داشت و خود توخل اسمشو تو مصاحبه بعد بازی آورد.
با تمام این حرفها بیشترین ترس من تو بیشتر بازیها مخصوصا این بازی فرصت سوزی بازیکناست،نیمه اول بازی با آرسنال ۳تا فرصت داشتیم و ۲ تا زدیم، نیمه ای که اصلا خوب نبودیم ۲ تا زدیم و هم خودمون به بازی برگشتیم و هم آرسنال وحشت کرد، یا بازی چند سال پیش با همین رئال تو مونیخ، ویدال یه گل زد بعد پنالتی شد و خود ویدالی که تو ۲ تا فینال برابر آرژانتین پنالتی و گل زده بود اونجا خراب کرد، نیمه دوم ۲ تا خوردیم و ...
واقعا نیاز داریم که همه بازیکنا در فرم خوبشون باشن، قدر فرصتهای گلمون و بدونیم، اگه شانس با ما یار نیست حداقل بدشانسی نیاریم، خیلی مهمه
Amir Mia San mia
+1 #5 Amir Mia San mia 1403-02-09 23:07
به نقل از احمد:
با وجود وار من خیلی از داور نمی ترسم، ترس من بیشتر از شانس و اتفاقات فوتبالیه، بازی با آرسنال همه چی تقریبا خوب پیش رفت، مثلا بازی رفت رئال و سیتی، رئالی که عقب افتاده بود با ۲تا گل تو همون نیمه اول جلو افتاد، هر دو گل با برخورد به دفاع و تغییر مسیر توپ بدست اومد، یا همین مصدومیتها
بایرنی که قهرمانی لیگ و قطعا از دست داد و سهمیه سی ال رو قطعا داره و نیازی نیست با تمام توان بازی کنه، یک روز بعد رئال بازی میکنه و ۲تا بازیکن اصلی مون مصدوم میشن( دلیخت و لایمر) بازی با رئال لایمر آماده واقعا بدرد می خوره مخصوصا با عملکردی که بازی با آرسنال تو مهار اودگارد داشت و خود توخل اسمشو تو مصاحبه بعد بازی آورد.
با تمام این حرفها بیشترین ترس من تو بیشتر بازیها مخصوصا این بازی فرصت سوزی بازیکناست،نیمه اول بازی با آرسنال ۳تا فرصت داشتیم و ۲ تا زدیم، نیمه ای که اصلا خوب نبودیم ۲ تا زدیم و هم خودمون به بازی برگشتیم و هم آرسنال وحشت کرد، یا بازی چند سال پیش با همین رئال تو مونیخ، ویدال یه گل زد بعد پنالتی شد و خود ویدالی که تو ۲ تا فینال برابر آرژانتین پنالتی و گل زده بود اونجا خراب کرد، نیمه دوم ۲ تا خوردیم و ...
واقعا نیاز داریم که همه بازیکنا در فرم خوبشون باشن، قدر فرصتهای گلمون و بدونیم، اگه شانس با ما یار نیست حداقل بدشانسی نیاریم، خیلی مهمه

راست میگی اینکه مه خورشید و فلک در کارن بر علیه ما خصوصا جلوی رعال حقیقته
موقعیت شناسی هم خیلی مهمه اما توی این حیث باز من زیاد نگران نیستم چون لونین مثل کورتووا گل نخور نیست
ولی با وجود Varباز هم کار برای رعال درآوردن یکی همین الکلاسیکو اخیر یکی هم بازی رعال لایپزیش ،داور که قطعا 50،50رو به نفع رعال سوت میزنه،یک قانون مسخره دیگه ای هم که هست اینه که یک صحنه هرچقدرم مشکوک باشه ولی بازم داور میتونه از طریق وار چک نکنه

در کل اگه بخواد پای داوری به میون بیاد حتی اگه 200درصد بهتر باشیم باز حریف رعال نمیشیم اینو 2017و2016تجربه کردیم
great Kaiser
+2 #6 great Kaiser 1403-02-09 23:38
یک دوست عزیزی اینجا بود نام کاربریش ژنرال بود من همیشه نظراشو دوست داشتم اگه هنوز هست. خوشحال میشم نظراتشو دوباره ببینم.
hamed tbz
+4 #7 hamed tbz 1403-02-10 03:18
سلام سعید جان بااحترام با نظر شما که گفتین رئال تیم اورریتینگ هستش مخالفم. درسته بخاطر مسائلی که اتفاق افتاده ازش متنفر هستیم ولی وقتی باشگاهی می سازی که در اولین دوره های یک جام ۵ بار پیاپی قهرمان میشی یعنی ساختار قوی داری و بمراتب از هم عصرت جلو تری. این که اشاره کردی که گاها دچار بحران شدن و وسط فصل مربی عوض کردن خب طبیعیه. همه تیم ها همه کسب و کارها دچار نوسان افت فاجعه و بحران میشن اما نحوه مواجهه با بحران متفاوته. سوای مسایل پشت پرده و شرط بندی و حمایت رسانه ها و یوفا و... همه طرفدارهای بایرن از بحران مصدومیت مینالند خب مدیریت چیکار کرده؟ زوج روبری رو داشتیم که شیشه ای بودن و اساس حملات تیم به عهده اینها بوده. بازیکن جایگزینشون کی بوده؟ درحد اینا بوده؟ هیچ وقت. تیمی که تو ۲۴ سال چند بار توتسته کهکشانی تیم ببنده با تیمی که مدیر و اسطورش میگه عامدانه اسکواد رو کوچیک بستیم مطمئنا تعداد قهرمانیش فرق خواهد داشت. منظورم از این نظر پاکسازی گندکاریه رئال نیست. تیمی که نه تنها تو ایران بلکه خیای کشورهای دیگه علیه اش مطلب نوشتن جوک ساختن و ... بحث توپ های قرعه کشی سرد و گرم مسیر آسون محرومیت چاکر و اون یکی خراب بجای خود ولی مطمئنا نگرش مدیران اونها خیلی با دیگران متفاوته. طول تاریخشون هر اسطوره و ستاره ای رو خواستن جذب کردن. از دی استفانو بگیر تا رونالدو ها و ..‌
ماهم بجایی رسیدیم که مربی بیکار هم پیشنهادمون رو رد میکنه
Amir Mia San mia
0 #8 Amir Mia San mia 1403-02-10 10:41
به نقل از hamed tbz:
سلام سعید جان بااحترام با نظر شما که گفتین رئال تیم اورریتینگ هستش مخالفم. درسته بخاطر مسائلی که اتفاق افتاده ازش متنفر هستیم ولی وقتی باشگاهی می سازی که در اولین دوره های یک جام ۵ بار پیاپی قهرمان میشی یعنی ساختار قوی داری و بمراتب از هم عصرت جلو تری. این که اشاره کردی که گاها دچار بحران شدن و وسط فصل مربی عوض کردن خب طبیعیه. همه تیم ها همه کسب و کارها دچار نوسان افت فاجعه و بحران میشن اما نحوه مواجهه با بحران متفاوته. سوای مسایل پشت پرده و شرط بندی و حمایت رسانه ها و یوفا و... همه طرفدارهای بایرن از بحران مصدومیت مینالند خب مدیریت چیکار کرده؟ زوج روبری رو داشتیم که شیشه ای بودن و اساس حملات تیم به عهده اینها بوده. بازیکن جایگزینشون کی بوده؟ درحد اینا بوده؟ هیچ وقت. تیمی که تو ۲۴ سال چند بار توتسته کهکشانی تیم ببنده با تیمی که مدیر و اسطورش میگه عامدانه اسکواد رو کوچیک بستیم مطمئنا تعداد قهرمانیش فرق خواهد داشت. منظورم از این نظر پاکسازی گندکاریه رئال نیست. تیمی که نه تنها تو ایران بلکه خیای کشورهای دیگه علیه اش مطلب نوشتن جوک ساختن و ... بحث توپ های قرعه کشی سرد و گرم مسیر آسون محرومیت چاکر و اون یکی خراب بجای خود ولی مطمئنا نگرش مدیران اونها خیلی با دیگران متفاوته. طول تاریخشون هر اسطوره و ستاره ای رو خواستن جذب کردن. از دی استفانو بگیر تا رونالدو ها و ..‌
ماهم بجایی رسیدیم که مربی بیکار هم پیشنهادمون رو رد میکنه

زمانی که رعال 5بار پیاپی قهرمان شد صرفا دلایلش به خاطر توسعه نیود
1.اون دوران بخش اعظمی از اروپا هنوزم در حال بازسازی خودشون پس از جنگ جهانی دوم بودم
اسپانیا که هیچ نقشی در دو جنگ قبلی نداشت عملا دولت ثروتمند تر از همیشه داشت جلو میرفت
2.رعال مادرید ثروتمند ترین باشگاه دنیا بود در عصری که فوتبال هنوز تجاری نشده بود
3.اولین دوره های لیگ قهرمانان رو به کمدی ترین شکل ممکن قهرمان میشدن مثلا دوره اول 4تیم شرکت کردن و رعال با برگزاری دو بازی قهرمان شد تو 3دوره بعد اوضاع همین شکلی فان بوده

نتیجه گیری:رعال تیم بزرگیه قبول،اما مافیایی ترین تیم تاریخه که دست بر قضا خیلی هم خوش شانس بوده و همینطور از لحظه اول با ثروتی که داشته راه براش هموار بوده
اینجوری میشه که تبدیل به اوریتد ترین تیم تاریخ میشه که هواداراش راه میرن فقط به خودشون میگن بهترین تیم تاریخ و پادشاه اروپا
hamed tbz
+3 #9 hamed tbz 1403-02-10 17:58
سلام دوست عزیز
پاسخی میخوام به نظر شما بدم و هدفم از این کار صرفا تبادل نظر هستش. اینکه گفتین رئال ثروتمند بوده درسته تیم پادشاهی بوده ولی حرف من اینه که اگر کسب و کاری باشگاهی از اول با سرمایه و ثروتمند هم بکده باشه حفظ و توسعه اون اگه حواس مدیران جمع نباشه و نگاه به آینده نداشته باشن به راحتی بعد از چند سال زمین میخوره و تو عالم باشگاهداری خودتون شاهد هستین چه تیم های باسابقه و حتی ثروتمندی بعد از دوراتی به قهقرا رفتن. همین بایرن بعد از ۱۱ قهرمانی پیاپی که همه میگن بدون مربی هم میشه تو بوندس قهرمان شد با اشتباهات قهرمانی رو از دست داد. رئال ثروتمند بوده اما حفظ و تداوم ثروت و قهرمانی سخته. دومین مورد جام های دوره های اول سی ال رو اشاره کردین. همه رویدادها همین طوری شکل گرفته. بااین حساب قهرمانی های اروگویه تو جام جهانی هم مسخره است و نباید بحساب بیاد‌
من همه مسایل پشت پرده و مافیا و رسانه رو قبول دارم اما وقتی تو تیمت رونالدو و رائول رو همزمان به عنوان مهاجم داری مطمینا شانس هم باهات یار میشه. تیمی که مهاجم نوکش داد میزنه که برا جایگزین بخریم بایدم بدشانس باشه. زود از خونه خارج بشیم مطمینا اکثر چراغها سبز خواهد بود و زودتر از موعد هم به قرار میرسیم حتی اگه تو دلمون بخوایم که چراغی قرمز بشه تا خیلی زود نرسیم اما اگه دیر از خونه حرکت کنیم اکثر چراغ های راهنمایی قرمز خواهند بود.
Amir Mia San mia
0 #10 Amir Mia San mia 1403-02-10 18:10
به نقل از hamed tbz:
سلام دوست عزیز
پاسخی میخوام به نظر شما بدم و هدفم از این کار صرفا تبادل نظر هستش. اینکه گفتین رئال ثروتمند بوده درسته تیم پادشاهی بوده ولی حرف من اینه که اگر کسب و کاری باشگاهی از اول با سرمایه و ثروتمند هم بکده باشه حفظ و توسعه اون اگه حواس مدیران جمع نباشه و نگاه به آینده نداشته باشن به راحتی بعد از چند سال زمین میخوره و تو عالم باشگاهداری خودتون شاهد هستین چه تیم های باسابقه و حتی ثروتمندی بعد از دوراتی به قهقرا رفتن. همین بایرن بعد از ۱۱ قهرمانی پیاپی که همه میگن بدون مربی هم میشه تو بوندس قهرمان شد با اشتباهات قهرمانی رو از دست داد. رئال ثروتمند بوده اما حفظ و تداوم ثروت و قهرمانی سخته. دومین مورد جام های دوره های اول سی ال رو اشاره کردین. همه رویدادها همین طوری شکل گرفته. بااین حساب قهرمانی های اروگویه تو جام جهانی هم مسخره است و نباید بحساب بیاد‌
من همه مسایل پشت پرده و مافیا و رسانه رو قبول دارم اما وقتی تو تیمت رونالدو و رائول رو همزمان به عنوان مهاجم داری مطمینا شانس هم باهات یار میشه. تیمی که مهاجم نوکش داد میزنه که برا جایگزین بخریم بایدم بدشانس باشه. زود از خونه خارج بشیم مطمینا اکثر چراغها سبز خواهد بود و زودتر از موعد هم به قرار میرسیم حتی اگه تو دلمون بخوایم که چراغی قرمز بشه تا خیلی زود نرسیم اما اگه دیر از خونه حرکت کنیم اکثر چراغ های راهنمایی قرمز خواهند بود.

حرفتو کاملا درک کردم
مدیریت باشگاه ما میتونست خیلی بهتر از اینها باشه و اتفاقا خودم چندین بار به این موضوع اشاره کردم
آخرین بار فکر کنم هفته پیش بود
جدای اینکه رعال خیلی فاکتورهای کمکی داشته قبول دارم اداره باشگاهشون به حد زیادی عالی بوده
و ما دقیقا خلاف این جهت حرکت کردیم
در مورد قهرمانی های ابتدایی هر تورنومنت درسته که جزو آمار حساب میشه اما مسئله قابل اشاره اینه که سالهاست در فوتبال سطح اول انقد آب دوغ خیاری تورنومنت رو استارت نزدن که صرفا تیمی با دو بازی قهرمان یک قاره یا جام جهانی بشه
از همین رو معتقدم قهرمانی های اروگوئه قطعا یک دهم قهرمانی های آلمان ارزش دارن
و شاید اون عدد 14برای هوادارای رعال یک زبون درازی بیش نباشه ،نکته بعدی مبحث داوریه واقعا اگه این قضیه نبود آیا رعال انقد قهرمانی می آورد تا چنین روحیه و شخصیت و اعتماد به نفسی برای خودش دست‌وپا بکنه و همیشه به قول شما جزو گزینه های ستارگان بزرگ باشه؟واقعا اگه رعال داوری نداشت قهرمانی هاش حتی دو رقمی میشد؟شخصا مطمئنم خیر


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

موافق ماندن توخل در بایرن هستید؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

18-05-2024 17:00 - هفته سی و چهارم
هوفنهایم 4 : 2 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 33 27 0 87
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 34 23 8 72
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 33 22 7 70
4
لایپزیک
لایپزیک 33 19 7 64
5
دورتموند
دورتموند 33 17 7 60
6
فرانکفورت
فرانکفورت 33 11 9 46
7
هوفنهایم
هوفنهایم 34 13 14 46

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1295
مطالب
11091
  • ما 177 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

31077661

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده