لیگ قهرمانان

ورود به سایت

  • ثبت نام

رئال 2-1 بایرن؛ این تیم لیاقت فینال نداشت

GettyImages-2152086008_jpg.png

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، 

نظرات  

ایمان
+5 #1 ایمان 1403-02-20 00:32
فضاخت توخل تمام شد.خ‌وشحال باشید.
پایان توخل
Mojtaba.32
+9 #2 Mojtaba.32 1403-02-20 00:32
خودتون رو اذیت نکنید
همیشه در مواقع حساس می رینیم
این یک خصلت مهم برای ما است
Nintendo
+10 #3 Nintendo 1403-02-20 00:32
نویر تیم رو نگه داشت آخرش خودش نابودش کرد
.Bayern for ever.
+9 #4 .Bayern for ever. 1403-02-20 00:32
واقعاً لیاقت نداشتن
چقدر اشتباه چقدر سوتی
نویر تو هم نویر نویر
Mojtaba.32
+12 #5 Mojtaba.32 1403-02-20 00:33
باخت تقصیر نویر بود
بدون شک و دیگه هر بهانه ای هم قبول نیست
papa
+13 #6 papa 1403-02-20 00:34
من نمیدونم چه حکمتی هست که باید با زجر حذف بشیم یعنی اکثرا خودمون باعث باخت میشیم نه قدرت حریف
Mojtaba.32
+15 #7 Mojtaba.32 1403-02-20 00:34
رئال خودشون باخته بود
و ما با دست خودمون برش گردوندیم
Nintendo
+13 #8 Nintendo 1403-02-20 00:35
بازی که میشد چندتا گل زد اینجور با این اشتباه ببازی کاش جور دیگه می باختیم
.Bayern for ever.
+10 #9 .Bayern for ever. 1403-02-20 00:37
اون گل هایی که تو بازی رفت و برگشت سانه به آتیش کشید
نویری که واقعا.........
کان مقدس
+17 #10 کان مقدس 1403-02-20 00:40
لیاقت به این خاطر نداشتیم:
-یک حمله رو نشد اینا نرینن. همون اول بازی آقای گنبری می تونست با ی پاس ساده کین رو دروازه خالی کنه.
-کین بعنوان بازیکنی 100 میلیونی هنرش نباس فقط هت تریک جلو دارمشتات و یونیون باشه. نمیدونم غذا زیاد خورده بود یا چش بود، بقدری سنگین راه میرفت قدم برمیداشت که آدم شک می کرد این یک فوتبالیست حرفه ای باشه. بماند که نیمه اول خیلی از ضدحمله هارو با پاس ها و حرکات عجیبش گرفت، نیمه دوم هم تو ی صحنه میتونست سانه رو صاحب موقعیت کنه ولی به سبک لوا شوتی بی هدف زد؛و شاهکارش هم از دست دادن اون تک به تک بود.
-لیاقت نداشتیم چون این همه ناهماهنگی و فراموشی اصول اولیه فوتبال برای این بازیکنای حرفه ای بعیده. سانه و موسیالا عجیبه که تو ی ضدحمله خفن که برتری عددی هم داریم، پاساشون به هم نمیرسه. مولر عجیبه که بعد این همه سال هنوز تو ضدحمله پاس رو میده به عقب بازیکن و سرعت حمله رو می گیره.
لیاقت نداشتیم چون جناب توخل بیش از حد به برد تیمش مطمئن بود و یک درصدم احتمال کشیده شدن بازی به وقت اضافه رو نداد. تعویض کیم اگرچه توجیه داشت، ولی بیرون کشیدن یهوییه موسیالا و کین کاملا احمقانه بود. این تعویض باس دقیقه 95 انجام می شد، نه 80 و خورده ای. بالفرض بازی مساوی هم می شد، فک می کردین 30 دقیقه اضافه چطور می بود؟ ما ک حمله مون هیچ زهری نداشت، باس کلا مثل سگ تو دفاع می نشستیم.
لیاقت نداشتیم چون نشد ی بار کیمیش ی توپ از وینی بگیره.
لیاقت نداشتیم چون جناب نویر که هر توپی رو با پاس به دفاع کناریش شروع کرد، اونجا یک دفعه هوس کرد که با پرتاب دست که نه ضربی نداره نه سرعتی توپ رو بندازه وسط زمین. و مودریچ از وسط زمین رسید به توپ، اما دیویس نکرد دو قدم بیاد سمتش.
لیاقت نداشتیم چون گلر اولمون نباس اونطوری توپ سیو کنه. اگه نمیتونی دفع کن به کناره ها.
از اول فصل یادتون باشه خیلی میگفتم حیف شد جام نگرفتیم بخاطر کین، ولی الان می گن حقشه. تورو خریده بودن برای این بازیا. و الا فصل قبل با چپق هم بایرن مشکل گلزنی به تیمای بوندس لیگایی نداشت. 100 تا برای تو ندادن که تک به تک جلو رئال رو اونم دقه 80 حتی تو چارچوب نزنی، بزنی بیرون
ihumanity2010
+3 #11 ihumanity2010 1403-02-20 00:40
بالاخره آه نوبل نویر رو گرفت.
FC Hollywood
+9 #12 FC Hollywood 1403-02-20 00:41
نویر چرا واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بقول رفیقمون کاش جور دیگه ای می باختیم تا این مدلی :2:
کان مقدس
+7 #13 کان مقدس 1403-02-20 00:43
به نقل از papa:
من نمیدونم چه حکمتی هست که باید با زجر حذف بشیم یعنی اکثرا خودمون باعث باخت میشیم نه قدرت حریف

دقیقا. فک کنم آخرین حذفمون جلو رئال ک میتوسنتیم بگیم زورمون نرسید زمان پپ و 4-0 بود.
بعد اون یا سوتی دادیم، یااخراجی، یا پنالتی گل نکردیم، یا موقعیت هدر دادیم، یا پنالتیهامونو نگرفتن، آفسایدای حریفو نگرفتن.
نشد ی بار رئال جلو ما از این سوتیا بده. اینجام فکرشو بکن، نویری که تا حالا چنین سوتی ای نداده بود، سوتی زیاد داده ولی نبوده که توپو دفع کنه جلو مهاجم، اد دقه 90 تو نیمه نهایی اینکارو کرد.
درسته زجر حذفه، ولی حداقل دیگ دلمون به حال کسی نمیسوزه.
ب درک ک کین جام نمی گیره ، ب درک که نویر و مولر یک بخت مسلم قهرمانی رو از دست دادن. چون فینال جلو دورتموند ما قطعا قهرمان بودیم.
و از این اعصابم خورد خواهد شد که دوباره بحث پادشاهی رئال و فلان میاد وسط.
و کسی نمیگه که از سوتی های مردم نباشه اینا هیچ **** نیستن.
بازی رفتم با سوتی کیم و موقعیت سوزی ما زنده موندن.
اینجام با سوتی نویر و موقعیت سوزی ما
ihumanity2010
+22 #14 ihumanity2010 1403-02-20 00:46
بالاخره یک نقطه پایانی باید به هواداری هم باشه. بایرن خوب بود بالا پایین زیاد داشت دیگه میذارم کنار. سن که دیگه میره بالا باید فقط نشست و بازی‌های زیبا رو دید و لذت برد.

به اونایی که جوانترن: دیدید که پایان بازی نویر به ت.مش هم نبود، شما هم نباشه.

پیروز باشید.
keyvan5
+6 #15 keyvan5 1403-02-20 00:48
خیلی عجیب بود
صحنه گل دوم بایرن دست مدافع رئال جلوتر نبود؟!
درکل همون بهتر که باختیم با این حجم از گند کاری بازیکنان که دوتا پاس درست رو نمی‌تونستن به هم برسونن خوب شد حذف شدیم و به وقت اضافه هم نرفت وگرنه با این هنر توخل در تعویضا رسماً آبروریزی میشد
کان مقدس
+7 #16 کان مقدس 1403-02-20 00:48
بعد گل دوم دیگ خاموش کردم ندیدم.
این صحنه آخر ک دی لیخت گل زد، تو تصاویر مشخصا بازیکنای رئال بازی رو ول کردن بعد سوت.
اگه داور سوت نمی زد احتمال گل شدن توپ دی لیخت بود؟
Nintendo
+4 #17 Nintendo 1403-02-20 00:49
چند ساله نقطه قوت رئال شده ۱۰ دقیقه آخر بازی اگر بهش گل نزنی قطعا گل رو می زنه
کان مقدس
+10 #18 کان مقدس 1403-02-20 00:49
به نقل از ihumanity2010:
بالاخره یک نقطه پایانی باید به هواداری هم باشه. بایرن خوب بود بالا پایین زیاد داشت دیگه میذارم کنار. سن که دیگه میره بالا باید فقط نشست و بازی‌های زیبا رو دید و لذت برد.

به اونایی که جوانترن: دیدید که پایان بازی نویر به ت.مش هم نبود، شما هم نباشه.

پیروز باشید.

نویر به تخمش نبود؟ اینا 4 روز دیگ عکساشون میاد که تو سواحل کشورای مختلف در حال عشق و حالن.
ب قول شما باس یاد بگیریم ش شخمممون نباشع
papa
+7 #19 papa 1403-02-20 00:50
این حرفها بی فایدن ولی چرا گورتسکا جزو تعویضی ها هم حتی نبود؟
hamed tbz
+10 #20 hamed tbz 1403-02-20 00:50
مبارکه آقای رومنیگه و داردسته
با خیال راحت صفرهای حساب بانکی رو بشمرین و سرتونو بزارین بخوابین
هر مربیه کارنامه داری بخواد فصل بعد بیاد واسه بایرن یه احمقه حتی اگه فلیک باشه.
بفرما با اسکواد کوچیک و با پاولو و جمال جام آوردی آقای هوینس‌
توخل مظلوم ترین مربیه ۲۰ سال اخیره بایرنه. نه حمایتی شد نه بازیکنی خریدن براش. نیمکت بایرن غول آلمان رو ببینین برا نیمه نهایی سی ال. خنده داره. این همه فحش دادین که جرا جمال و کین رو کشید بیرون؟ کم اوردن هاشون رو ندیدین؟ هر بازیکن بایرن میوفتاد رو زمین همشون چسب عضلاتی داشتن. یه بازیکن سالم نداشتیم. واقعا با دست خالی جنگیدن بازیکنا و مربی ولی فرمانده با کله تیمو زمین زد. فدای سرتون. خدای نکرده میرفتیم فینال و قهرمان میشدیم فصل بعد از دارمشتات بازیکن میگرفتن. لیاقت مدیران بایرن لیگ محلات هم نیس. رئال اونقدر بازیکن داره که کاماوینگا رو نیمکته اون وقت ما؟ ..‌
کان مقدس
+11 #21 کان مقدس 1403-02-20 00:52
منم اگه شکی به توخل داشتم دیگ برطرف شد.
حقیقتا نمیخوام دیگه بمونه بایرن. شاید مربی خفنی باشه، حذفی باز باشه، ولی تصمیمات پپ گونه تو ترکیبش زیاد داره.
فک کنم ی تعویض دیگ داشت و میتونست تلی زاراگوزایی چیزی بیارع که اصن انگار ن انگار.
جلو لورکوزن یهو 3 دفاعه کرد. اینجام تعویض کینش واقعا عجیب بود.
مارا به خیر تو را به سلامت.
Hossein67
+5 #22 Hossein67 1403-02-20 00:53
به نقل از ihumanity2010:
بالاخره یک نقطه پایانی باید به هواداری هم باشه. بایرن خوب بود بالا پایین زیاد داشت دیگه میذارم کنار. سن که دیگه میره بالا باید فقط نشست و بازی‌های زیبا رو دید و لذت برد.

به اونایی که جوانترن: دیدید که پایان بازی نویر به ت.مش هم نبود، شما هم نباشه.

پیروز باشید.

واقعا موافقم.
بایرن همیشه پر از خودخواهی بوده
پیرمردهای احمق
بازیکنان مغرور
تعصب آلمانی الکی
خدایی هوادار رو خیلی اذیت می کنن
اونقدر اوضاع داخلی خراب به سرمربی بزرگ حاضر نیست بیاد
چندین سال فقط هوادار رو حرص میدن
Mostafa1378
+1 #23 Mostafa1378 1403-02-20 00:55
الکی باخت رو تقصیر نویر و بازیکنا و داور نندازید. ما به نیمکت ضعیف و تیم خستمون باختیم که یه ماهه داره با همین نفرات بازی میکنه
کان مقدس
+8 #24 کان مقدس 1403-02-20 00:56
به نقل از hamed tbz:
مبارکه آقای رومنیگه و داردسته
با خیال راحت صفرهای حساب بانکی رو بشمرین و سرتونو بزارین بخوابین
هر مربیه کارنامه داری بخواد فصل بعد بیاد واسه بایرن یه احمقه حتی اگه فلیک باشه.
بفرما با اسکواد کوچیک و با پاولو و جمال جام آوردی آقای هوینس‌
توخل مظلوم ترین مربیه ۲۰ سال اخیره بایرنه. نه حمایتی شد نه بازیکنی خریدن براش. نیمکت بایرن غول آلمان رو ببینین برا نیمه نهایی سی ال. خنده داره. این همه فحش دادین که جرا جمال و کین رو کشید بیرون؟ کم اوردن هاشون رو ندیدین؟ هر بازیکن بایرن میوفتاد رو زمین همشون چسب عضلاتی داشتن. یه بازیکن سالم نداشتیم. واقعا با دست خالی جنگیدن بازیکنا و مربی ولی فرمانده با کله تیمو زمین زد. فدای سرتون. خدای نکرده میرفتیم فینال و قهرمان میشدیم فصل بعد از دارمشتات بازیکن میگرفتن. لیاقت مدیران بایرن لیگ محلات هم نیس. رئال اونقدر بازیکن داره که کاماوینگا رو نیمکته اون وقت ما؟ ..‌

حالا این مربی مظلوم، نمی تونست سه روز قبل جلو اشتوتگارت به همینا ک چسب دارن بازی نده؟ که امروز سرحال باشن؟ هفته قبل نمیتونست کین و دی لیخت رو بزاره نیمکت که بدون دی لیخت نره جلو رئال؟
این بحثای نخ نمای مدیریت و فلان رو تموم کنین. حالا به جای خودش اوکیه. دیگ این بازی که علت حذف کلا ی چیز دیگست بی خایال. حالا کاماوینگا اومد کاری کرد. تا زمانیکه اون سوتی نویر نبود رئال خواب گلزنی رو هم نمیدید.
hamed tbz
+8 #25 hamed tbz 1403-02-20 00:58
به نقل از Hossein67:
واقعا موافقم.
بایرن همیشه پر از خودخواهی بوده
پیرمردهای احمق
بازیکنان مغرور
تعصب آلمانی الکی
خدایی هوادار رو خیلی اذیت می کنن
اونقدر اوضاع داخلی خراب به سرمربی بزرگ حاضر نیست بیاد
چندین سال فقط هوادار رو حرص میدن


کدوم مربیا باید بیاد
سرمربی احترام میخواد حمایت میخواد ابزار لازم داره
کدومشو بایرن برآورده میکنه؟ کدوم تیم بزرگ تو دنیا بدون نظر سرمربی بازیکن میخره؟
siavash Sia
+1 #26 siavash Sia 1403-02-20 01:01
خب تموم شد.
خوبه که این تیم تا نیمه نهایی اومد.
این فصل از لحاظ تیمی تو مایه‌های بایرن ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ بودیم؛ با این تفاوت که اون سال‌ها چندان ستاره نداشتیم، الان پر از ستاره‌ایم!
نویر همون بازیکنیه که بعد حذف از جام‌جهانی رفت اسکی ذهنش رو باز کنه و پاش شکست :21:
بی‌معرفت نباشیم. یه عالم غم تو وجودش بود و با این همه فشار آخرش باید تسلیم میشد.
این ولی تیم بایرن من نبود. یه تیم ترسو! هم امشب هم بازی رفت تیم رئال کلی فضا به ما داد. خیلی راحت میشد دروازه‌شون رو باز کرد.
بی‌خیال رفقا. به فصل بعد فکر کنید. به امید یه تیم تهاجمی و نترس. به اینکه تو یه تیم دفاعی هری کین این همه گل زده و بر فرض تو تیم فلیک چه شاهکارهایی ازش خواهیم دید :59:
ما دوباره میایم بالا، فصل بعد اول یقه لورکوزن رو میگیریم بعد به خدمت اروپا می‌رسیم :8:
FC.Hollywood
+6 #27 FC.Hollywood 1403-02-20 01:03
باختیم دیگه
فدا سر شماها
بازیکنا نه ها
خودمون
ewtic
+4 #28 ewtic 1403-02-20 01:21
به نقل از ihumanity2010:
بالاخره یک نقطه پایانی باید به هواداری هم باشه. بایرن خوب بود بالا پایین زیاد داشت دیگه میذارم کنار. سن که دیگه میره بالا باید فقط نشست و بازی‌های زیبا رو دید و لذت برد.

به اونایی که جوانترن: دیدید که پایان بازی نویر به ت.مش هم نبود، شما هم نباشه.

پیروز باشید.



این حرفا رو ما بعد باختها زیاد میزدیم ولی متاسفانه یا خوشبختانه بایرن برای ما تموم شدنی نیس. اما خب سن که بالا میره دیگه اون پیگیریه کمتر میشه. من خودم طول هفته بعضی وقتا یادم میرفت بایرن بازی داره، ولی بازی که شروع شد استرس منم شروع شد
ewtic
+4 #29 ewtic 1403-02-20 01:28
یه چیزی میخوام بگم در مورد سوتیهای بازیکنامون، بنظرم وقتی بایرن تو لیگ جلوی تیم قدر یا بازیکن ستاره قرار نمیگیره و تحت فشار قرار گرفتن رو تمرین نمیکنه، هرچقدم که بازیکنای خوبی باشن سر بزنگاه ممکنه اشتباهات تاثیرگذاری ازشون سر بزنه. شاید بگین الان دورتموند رفته فینال و لورکوزنم تیمش خوب شده و ما رو هم خوب برده یا حتی اشتوتگارت ما رو برده، ولی خودمونیم این تیما میتونن شرایط فنی و ذهنی و جسمی مثل رئال و سیتی و لیوپول و... برای ما ایجاد کنن؟؟
تیمای انگلیسی یا رئال تو خود لیگ بارها به چالش کشیده میشن و عادت کردن در شرایط پراسترس بازی خودشون رو بکنن (نه اینکه سوتی ندن ولی خب بازم احتمالش کمتره) ولی بایرن شرایط بازیاش تو اروپا با لیگ زمین تا آسمون فرق داره. دقیقا همونطور که نتیجش تو لیگ با اروپا برای ما خیلی فرق داره.
یوونتوسم بنظرم یه مقطع همچین مشکلی داشت تو لیگ مقتدر بود دفاع و دروازبان خوبیم داشت و تا یه جایی هم تو اروپا خوب کار میکرد ولی تا به ما یا رئال و بارسا میخورد وا میداد. جلوی خودمون نتونستن بازی دو هیچ برده رو نگه دارن و آخرش سوتی دادن و باختن.
حالا عوامل باخت میتونه زیاد باشه از تعویضای اشتباه توخل تا کوچیک بودن اسکواد و داوری و... ولی این عامل سوتی دادنه بنظرم بی دلیل نیس که همیشه برامون اتفاق میفته
احمدرضا
+4 #30 احمدرضا 1403-02-20 01:29
از کدومش بگم، نویری ک 90 دقیقه سخت ترین توپ ها رو گرفته بود روی ساده ترین توپ گل خورد. کین ک قرار بود بازی در بیاره و رید. سرمربی ک با افتضاح ترین تعویض های ممکن عملا حمله رو فلج میکنه. مدیریتی ک عامدانه اسکواد تیم رو کوچیک می‌بنده تا دست سرمربی تو حساس ترین بازی فصل تو گردو باشه، کیمیچی ک ی دونه توپ رو هم نتونست از این کاکاسیاه بگیره. رئالی ک سفید ترین باسن تاریخ رو داره.
حیف از جوانی و عمر ما
Aghil
+4 #31 Aghil 1403-02-20 01:30
تا وقتی کی همچین مدیرایی داریم با همچین بازیکنایی
ارزش نداره هوادار این تیم باشیم، بدرود همگی✋
MisaQ
+7 #32 MisaQ 1403-02-20 01:33
گل دوم بایرن به نظر صحیح بود اصلا نمیدونم داور چرا سوت زد!!! چرا واقعا؟
مصاحبه های قبل بازی هم اینکه میگفتن رئال شانسش بیشتره یا بردنش تو سانتیاگو سخته از لحاظ روانی تیم رو به هم ریخته بود و ذهنیت بازنده داده بود به بازیکن های بایرن و تو این بازی ها متاسفانه وضعیت روحی و روانی حرف اوا رو میزنه و کیفیت تیم درجه دوم اهمیته. توخل تیم رو کشیده بود دفاع از دقیقه اول آخه ابلح این تیم تیم بایرنه نه چلسی که نود دقیقه بره تو دفاع با این همه مهره هجومی و خلاق! اشتباه سوم تعویض های توخل بود آخه نمیفهمم چرا باید تموم مهره های هجومی رو بکشونی بیرون و فقط دفاع بیاری ؟؟؟؟ رو چه حسابی؟ بعد چی توی چوپوموتینگ دیدی که همیشه میاریش تو زمین ولی حاضر نیستی به ماتیاس تلی که هروقت اومده هیچی کمتر از یه فوق ستاره نداشته رو اصلا بازی ندی ؟؟؟ ر ی دی با این تعویضات آقای توخل و همچین مربی ترسویی به درد بایرن نمیخوره واقعا همون بهتر که فصل بعد نیست.
احمدرضا
0 #33 احمدرضا 1403-02-20 01:33
به نقل از siavash Sia:
خب تموم شد.
خوبه که این تیم تا نیمه نهایی اومد.
این فصل از لحاظ تیمی تو مایه‌های بایرن ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ بودیم؛ با این تفاوت که اون سال‌ها چندان ستاره نداشتیم، الان پر از ستاره‌ایم!
نویر همون بازیکنیه که بعد حذف از جام‌جهانی رفت اسکی ذهنش رو باز کنه و پاش شکست :21:
بی‌معرفت نباشیم. یه عالم غم تو وجودش بود و با این همه فشار آخرش باید تسلیم میشد.
این ولی تیم بایرن من نبود. یه تیم ترسو! هم امشب هم بازی رفت تیم رئال کلی فضا به ما داد. خیلی راحت میشد دروازه‌شون رو باز کرد.
بی‌خیال رفقا. به فصل بعد فکر کنید. به امید یه تیم تهاجمی و نترس. به اینکه تو یه تیم دفاعی هری کین این همه گل زده و بر فرض تو تیم فلیک چه شاهکارهایی ازش خواهیم دید :59:
ما دوباره میایم بالا، فصل بعد اول یقه لورکوزن رو میگیریم بعد به خدمت اروپا می‌رسیم :8:


خیلی وقت هست با بهانه های واهی خودمون رو گل میزنیم:
فصل بعد مهاجم نوک میگیریم.
فصل بعد مربی کلاس جهانی میاریم.
فصل بعد ی دفاع با ویژگی رهبری میاریم.
فصل بعد var میاد داور نمیتونه حق‌مون رو بخوره.
فصل بعد مدیریت اسکواد پر و پیمون می‌بنده.
فصل بعد...
hamed tbz
+7 #34 hamed tbz 1403-02-20 01:40
[quote name="siavash Sia"]خب تموم شد.
خوبه که این تیم تا نیمه نهایی اومد.
این فصل از لحاظ تیمی تو مایه‌های بایرن ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ بودیم؛ با این تفاوت که اون سال‌ها چندان ستاره نداشتیم، الان پر از ستاره‌ایم!
ستاره؟ به کدوم یک از بازیکنای فعلی میشه لقب ستاره رو داد؟ ستاره تو شب های تیره میدرخشه و تیم رو نجات میده. قنبر ستاره اس یا سانه تو حساس ترین لحظات اشتباه ترین تصمیم ممکن رو میگیره؟ اتفاقا به نظر من این بایرن پر از بازیکن های معمولیه که باد شدن و به عنوان ستاره قالب کردن‌
ستاره البر بود با عجیب ترین گلزنیا در حساس ترین بازی ها. ستاره افنبرگ بود. ستاره کلن بود که وقتی جام مقابل هامبورگ از دست میرفت با تهییج بازیکنا مجبور به گلزنی میکنه تیم رو. ستاره روبن و ریبری بودن. کدوم بازی بایرن به مشکل خورده و بازیکنی از روی نبوغش یا تکنیکش تنهایی بازی رو دراورده؟
onlybayern
+10 #35 onlybayern 1403-02-20 01:42
از ناراحتی و سردرد سختمه فکر کنم دوباره به بازی اما یک چیزو میدونم که این تیم بایدکوبیده بشه دوباره ساخته بشه و خیلی ها لیاقت پوشیدن این پیراهن رو ندارن...میخدام امثال لایمر رو بیشتر ببینم نه سانه و گنبری و.....
papa
+3 #36 papa 1403-02-20 01:43
ودوباره بعد از حذف از اروپا همون حرفهای تکراری که هر سال زده میشه :72:
hamed tbz
+7 #37 hamed tbz 1403-02-20 01:44
به نقل از onlybayern:
از ناراحتی و سردرد سختمه فکر کنم دوباره به بازی اما یک چیزو میدونم که این تیم بایدکوبیده بشه دوباره ساخته بشه و خیلی ها لیاقت پوشیدن این پیراهن رو ندارن...میخدام امثال لایمر رو بیشتر ببینم نه سانه و گنبری و.....


لایمر رو گل گفتی
فوق العاده بود حتی اگه هم اشتباهی داشته بود خیلی با تعصب بازی میکنه یاد هافبک های قدیمی بایرن رو زنده میکنه
AlwaysAli
+1 #38 AlwaysAli 1403-02-20 01:45
دوستان این بازی از شروعش و حتی قبلش مشخص بود تیم بازنده س. به قول دوستمون هری کین اصلا خوب نبود.
از طرفی توخل کلا سرمربی بزرگی نیست. فصل قبل هم روی تصادف بوندسلیگا رو از دست نداد. مدیریت افتضاح بایرن که حتی روی تیم ملی آلمان هم اثر منفی گذاشته. دیگه آلمان مثل قدیم دروازه بان شاخ پرورش نداده و نویر هم پیر شده. بازیکنایی که اصلا و ابدا در حد نام بایرن نیستن. اصلا چرا باید ناگلزمان رو میذاشتن کنار؟! به نظرم ترزیج سرمربی دورتموند بهترین گزینه س برای بایرن. نمی دونم میشه بیارنش یا نه.
کان مقدس
+3 #39 کان مقدس 1403-02-20 01:58
اگه نویر به سبک گلرهای ایرانی میزد زیر توپ اون صحنه رو جا اینکه بده ب دیویس، ما فینال بودیم.
اگه دایر عین یک مدافع عاقل میزد زیر توپ اون صحنه رو، حداقل بازی می رفت وقت اضافه.
و هزاران اگه که کم کم به ذهن آدم میاد.
تنها جایی که تو دنیا و تاریخ جهان دیدم کارما اثرگذار بوده، همین رئاله. یعنی اینقد پادشاه و فلان به نافش بستن که ناخوداگاه زمین و زمان اینارو میرسونن فینال. مثلا دی لیخت یهو مصدوم میشه، کین تک به تک نمی زنه. نویر سوتی میده. خیلی جالبه این قضیه :0112
siavash Sia
+2 #40 siavash Sia 1403-02-20 02:04
به نقل از احمدرضا:
خیلی وقت هست با بهانه های واهی خودمون رو گل میزنیم:
فصل بعد مهاجم نوک میگیریم.
فصل بعد مربی کلاس جهانی میاریم.
فصل بعد ی دفاع با ویژگی رهبری میاریم.
فصل بعد var میاد داور نمیتونه حق‌مون رو بخوره.
فصل بعد مدیریت اسکواد پر و پیمون می‌بنده.
فصل بعد...

عزیز دل قبول کن تیم امسال هم به خاطر مشکلات مدیریتی و هم ایراد کادر فنی از هم‌پاشیده بود، تا نیمه‌نهایی سی ال هم خیلی خوب اومدیم بالا.
آرسنال واقعا تیم عالی بود که بردیم.
میدونم خیلی سخته بعد از یک فصل حرص و جوش خوردن واسه تیم، تو دوقدمی جام رو از دست بدیم، اونم اینجوری...
دقیقا منم حس ناامیدی و شکست و عصبانیت شما رو دارم :42:
ولی همینه... نه فوتبال، که زندگی همینه...
siavash Sia
+4 #41 siavash Sia 1403-02-20 02:14
به نقل از hamed tbz:
[quote name="siavash Sia"]خب تموم شد.
خوبه که این تیم تا نیمه نهایی اومد.
این فصل از لحاظ تیمی تو مایه‌های بایرن ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ بودیم؛ با این تفاوت که اون سال‌ها چندان ستاره نداشتیم، الان پر از ستاره‌ایم!
ستاره؟ به کدوم یک از بازیکنای فعلی میشه لقب ستاره رو داد؟ ستاره تو شب های تیره میدرخشه و تیم رو نجات میده. قنبر ستاره اس یا سانه تو حساس ترین لحظات اشتباه ترین تصمیم ممکن رو میگیره؟ اتفاقا به نظر من این بایرن پر از بازیکن های معمولیه که باد شدن و به عنوان ستاره قالب کردن‌
ستاره البر بود با عجیب ترین گلزنیا در حساس ترین بازی ها. ستاره افنبرگ بود. ستاره کلن بود که وقتی جام مقابل هامبورگ از دست میرفت با تهییج بازیکنا مجبور به گلزنی میکنه تیم رو. ستاره روبن و ریبری بودن. کدوم بازی بایرن به مشکل خورده و بازیکنی از روی نبوغش یا تکنیکش تنهایی بازی رو دراورده؟

حامدجان قبول دارم که گنبری و سانه برای بایرن کلا کار درنمیارن و عمرا در حد روبری باشن! گرچه از بازی با آرسنال از جون مایه گذاشتن هر وقت بودن تو زمین
ولی انصافا ۲۰ سال پیش ما فقط با حسرت ستاره خریدن تیم‌های دیگه رو دنبال می‌کردیم. خواب اومدن امثال هری کین رو هم به تیم نمی‌دیدیم.
تیم فعلی به شدت مشکل مربی و کادر فنی داره.
بایرن حتی تو دوران قبل از فنخال هم که دفاعی بازی می‌کرد، مثلا دوران هیتسفیلد هیچ وقت ترسو نبود. این تیم ترسو بود. امشب تو ضد حمله‌ها نمی‌تونستن یه پاس سالم به هم برسونن!
یه ذهنیت درست و کمی تغییر تو کادر بازیکنا این تیم رو فصل بعد می‌تونه زیر و رو کنه
siavash Sia
+3 #42 siavash Sia 1403-02-20 02:18
به نقل از کان مقدس:
اگه نویر به سبک گلرهای ایرانی میزد زیر توپ اون صحنه رو جا اینکه بده ب دیویس، ما فینال بودیم.
اگه دایر عین یک مدافع عاقل میزد زیر توپ اون صحنه رو، حداقل بازی می رفت وقت اضافه.
و هزاران اگه که کم کم به ذهن آدم میاد.
تنها جایی که تو دنیا و تاریخ جهان دیدم کارما اثرگذار بوده، همین رئاله. یعنی اینقد پادشاه و فلان به نافش بستن که ناخوداگاه زمین و زمان اینارو میرسونن فینال. مثلا دی لیخت یهو مصدوم میشه، کین تک به تک نمی زنه. نویر سوتی میده. خیلی جالبه این قضیه :0112


آقا فکر کنید ما از تابستون هی نشستیم بازی‌های بایرن رو دیدیم به امید اینکه تو یه همچین شبی بریم فینال و الان چقدر ناراحت و ناامیدیم.
حالا علی به جز اینکه حال ما رو داشته میومده خبرهاش رو هم کار میکرده. :21:
جگرت را علی‌جان :8:
احمدرضا
+2 #43 احمدرضا 1403-02-20 02:21
به نقل از siavash Sia:
عزیز دل قبول کن تیم امسال هم به خاطر مشکلات مدیریتی و هم ایراد کادر فنی از هم‌پاشیده بود، تا نیمه‌نهایی سی ال هم خیلی خوب اومدیم بالا.
آرسنال واقعا تیم عالی بود که بردیم.
میدونم خیلی سخته بعد از یک فصل حرص و جوش خوردن واسه تیم، تو دوقدمی جام رو از دست بدیم، اونم اینجوری...
دقیقا منم حس ناامیدی و شکست و عصبانیت شما رو دارم :42:
ولی همینه... نه فوتبال، که زندگی همینه...


مشکل منم اینه ک همینه، شاید زندگی رو نشه درست کرد ولی این مدیرای بی غیرت می‌تونن در جهت پیشرفت تیم حرکت کنن. فاکتور بگیریم از جرقه فلیک، 10سال اخیر بایرنی ک بهترین ستاره ها رو داشته ب دلایل واهی مسخره دستش از جام کوتاه شده و این لوپ دائما داره تکرار میشه
magic bayern
+2 #44 magic bayern 1403-02-20 06:36
به نقل از siavash Sia:
حامدجان قبول دارم که گنبری و سانه برای بایرن کلا کار درنمیارن و عمرا در حد روبری باشن! گرچه از بازی با آرسنال از جون مایه گذاشتن هر وقت بودن تو زمین
ولی انصافا ۲۰ سال پیش ما فقط با حسرت ستاره خریدن تیم‌های دیگه رو دنبال می‌کردیم. خواب اومدن امثال هری کین رو هم به تیم نمی‌دیدیم.
تیم فعلی به شدت مشکل مربی و کادر فنی داره.
بایرن حتی تو دوران قبل از فنخال هم که دفاعی بازی می‌کرد، مثلا دوران هیتسفیلد هیچ وقت ترسو نبود. این تیم ترسو بود. امشب تو ضد حمله‌ها نمی‌تونستن یه پاس سالم به هم برسونن!
یه ذهنیت درست و کمی تغییر تو کادر بازیکنا این تیم رو فصل بعد می‌تونه زیر و رو کنه


خیلی موافقم با شما. دیشب توخل یک بزدل و ترسو بود و حقیرترین بایرن عمرم رو با توخل دیدم. ما با مربیان دیگه هم جلو رئال و سایر تیم های بزرگ سر بودیم ولی توخل بایرن رو با چلسی برابر کرده بود اتوبوس پیاده کرده بود و رئال چند برابر ما موقعیت گل داشت.

بدترین بازی های بایرن در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان رو با مستر توخل دیدیم این دو سال.خوابم میگرفت موقع بازی ها از بس بد بازی میکرد.
فقط کلینزمن به بدی توخل بود که اون موقع کیفیت ترکیبش نصف ترکیب الان بایرن بود


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

موافق ماندن توخل در بایرن هستید؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

18-05-2024 17:00 - هفته سی و چهارم
هوفنهایم 4 : 2 بایرن مونیخ

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 33 27 0 87
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 34 23 8 72
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 33 22 7 70
4
لایپزیک
لایپزیک 33 19 7 64
5
دورتموند
دورتموند 33 17 7 60
6
فرانکفورت
فرانکفورت 33 11 9 46
7
هوفنهایم
هوفنهایم 34 13 14 46

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

هیچ

آمار سایت

کاربران
1297
مطالب
11095
  • ما 259 مهمان و 0 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

31095314

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده