مقالات شما

ورود به سایت

  • ثبت نام

برو! خدا به همراهت، تو ای ز جان گرامی تر...

jupp_heynckes-champion-variant640x360.jpg

FCBAVARIA.IR- به گزارش وبسایت رسمی هواداران بایرن، این یک خبر نیست و در مورد موضوعی اطلاع رسانی نمی کند. همچنین این یک مقاله هم نیست که حاوی اطلاعات و آنالیز های مختلف باشد.این یک دل نوشته است...

دل نوشته برای یک .... . برای یک چی؟ با چه لقبی می توان احساسی که به این فرد را داریم بیان کنیم؟ اسطوره؟ نه افراد زیادی به این لقب نائل می شوند و اسطوره برای او کوچک است.تکرار نشدنی؟ این هم نه چرا که خیلی ها با این لقب شناخته می شوند. مثلا گفته می شود پله تکرار نشدنی ست، یا گرد مولر. این هم برای او کوچک است و ما را ارضا نمی کند.

پس چه باید گفت. شاید کلمه ی پدر نزدیک تر به دل هایمان باشد. حالا چرا پدر؟ خب همه ی ما فداکاری ها و دل نگرانی های پدرانمان را دیده ایم. ضرب المثل ها و داستان های زیادی هم در این مورد شنیده ایم. در هر برهه از زندگی اگر احساس ناامیدی و شکست کردیم، با مراجعه به پدرمان از این حس ها رهایی یافتیم. تنها پدر است که از خود زده و برای فرزندش فداکاری می کند. اگرچه این کلمه هم شاید 100 درصد دل مارا راضی نکند اما خوب است.پس این یک دل نوشته برای یک پدر است!

فداکاری ها، کارهای بزرگ، بخشایش ها و آبرو داری اش برای ما هواداران به قدری زیاد بوده که آدم نمی داند از کجا شروع کند. از ابتدا بگوییم. تقریبا کل دوران بازی گری اش را در گلادباخ گذراند. اما عجیب است که بیشتر از آن تیم به بایرن تعصب داشت. بر خلاف اکثر کله گنده های فوتبال آلمان سابقه ی یک بازی هم برای بایرن نداشت اما بیشتر از هر تیمی روی ما تعصب داشت.

وقتی برای اولین بار در اواخر دهه ی 80 وارد بایرن شد، دو بوندس لیگا و دو سوپرکاپ را تصاحب کرد اما اخراج شد. اخراجی که بارها مدیران بایرن به اشتباه بودنش اعتراف کردند. اما برایش مهم نبود و همانند اکثر مربیان برکنار شده با خود نگفت که دیگر به مونیخ نمی آیم.

با وجود کم لطفی که در حق او شد، در سال 2009 که شرایط بایرن اسفناک دنبال می شد، پذیرفت تا برای 5 بازی پایانی روی نیمکت بنشیند و با کسب 4 برد و 1 تساوی تیم را به سهمیه برساند. گویی اصلا برای پذیرفتن شرایط بحرانی ساخته شده بود. شاید هیچ کسی جرئت نداشت در آن سال آن بایرن را در آن برهه بدست بگیرد اما او گرفت، با وجود انکه می دانست تنها 5 بازی روی نیمکت است و با کسب هر نتیجه ای عذرش را می خواهند.

در سال 2011 که از ابتدا سرمربی مان شد، دیدار اولش در لیگ را باخت. کلی بدوبیراه در سایت های طرفداری بایرن نثار او شد! البته هواداران حق داشتند چون آخرین دستاورد او به نزدیک 15 سال قبل با رئال باز می گشت و بعد آن در تیم های زیادی که مربی گری کرد توفیقی نیافت.

نیاز نیست که در مورد 3 نائب قهرمانی اش در همان فصل و کسب سه گانه در فصل بعد سخن بگوییم چون کلیشه ایست. اما بهتر است بگوییم که چه در فصل اول و چه در فصل دومش گوش اسپانیایی ها را خوب برید و قهرمانی او در اروپا کاملا بدون حرف و حدیث بود، نه مثل قهرمانی این روزهای تیم فلان.

اواسط فصل آمدن پپ علنی شد و اینکه او را باز بیرون انداختند یا خود قصد کناره گیری و استراحت داشت هنوز کاملا مشخص نیست. فصل ها گذشت تا به امسال رسیدیم. بایرن با آنجلوتی به قول رئیسمان در حال فرو رفتن در منجلاب بود که گفته شد پدر برمی گردد.همین خبر تمامی دل نگرانی ها و استرس هایمان را شست. شاید کسی دنبال نتایج نبود و همه فقط در حال لذت بردن از روزهای حضور دوباره ی پدر بودند.

اگرچه سال 2009 با شرایطی تقریبا مشابه سکان هدایت بایرن را پذیرفته بود، اما این فصل تفوات هایی داشت. در آن سال بایرن همچنان برای رسیدن به جمع 8 تیم پایانی اروپا دست و پا می زد و هینکس نیز به قدر الان رزومه ی قوی نداشت. اما این فصل پذیرفتن هدایت بایرن بسیار ریسکی بود، چرا که نه بایرن بایرن سال 2009 بود و نه هینکس. در صورت شکست در نتیجه گیری شاید معجزه و شاهکار او در سال 2013 نیز زیر سوال می رفت. اما آمد و بایرنی را زیر نظر گرفت که از لحاظ روحی داغون، از لحاظ بازیکن داغونتر و از لحاظ جایگاه افتضاح بود. بازیکنان کلیدی تیم یا مصدوم بودند یا از روزهای اوج دور. در لیگ هم با 5 اختلاف با تیم صدرنشین قرار داشتیم. یعنی شرایط به گونه ای نبود که هینکس فرصت یکی دو هفته ای برای جای افتادن داشته باشد و باید خیلی زود نتیجه گیری را شروع می کرد، چون آنجلوتی کاری کرده بود که دیگر کسی حوصله ی شکست و تساوی نداشت. او با این شرایط آمد، برای همین می گوییم که لقب پدر برازنده ی اوست.

مگر وابستگی هینکس به بایرن بیشتر از ولبستگی فرگوسن به منچستر می باشد؟هینکس حمعا 6 سال در بایرن بود و هر بار عذزش را خواستند. اما فرگوسن 27 سال در منچستر بود و برای کسب اولین جام درست حسابی اش 7 سال تیم را معطل گذاشت و در این مدت پشتش خالی نشد. اما وقتی روزگار منسچتر با مویس و فن خال به قهقرا رفت فرگوسن دیگر برنگشت تا تیمش را تحویل بگیرد.اما هینکس برگشت. برای همین می گوییم که لقب پدر هم برایش کم است.

کاش فصل بهتر برای بایرن تمام می شد و این را نه برای خودمان به عنوان هوادار، نه برای باشگاه برای افزایش افتخارش، بلکه برای هینکس می گفتیم. آخه تیمش هم کاملا سزاوار بود و با 6-7 مصدوم بلایی به سر رئال آورد که قابل تشریح نیست. اما بایرن در پایان فصل در جایگاهی قرار دارد که پیش از آمدن هینکس نبود. بایرن حذف شد اما کل دنیا از نمایش تیم هینکس صحبت می کنند. هینکس تاثیرش را گذاشت و بار دیگر نشان داد که چقدر خوب است و چقدر حیف که ما تنها 6 سال از او بهره بردیم.

حال او رفته است تا کنار همسر و سگ اهلی اش به تفریح بپردازد و خستگی در کند. بعید است در سالیان آتی حتی با وجود نامناسب شدن شرایط بایرن او برگردد مثل استفاده از یک آپشن در بازی های کامپیوتری می ماند که اگر در یکمرحله استفاده کنی دیگر در مراحل بعدی قابل استفاده نیست،و ما از او در فصل قبل استفاده کردیم و بعید است دیگر پدر برگردد.

(برگرفته از دل نوشته های برخی کانال ها و سایت های هواداری بایرن)

نظرات  

arash_kashan21
+11 #1 arash_kashan21 1397-03-03 13:31
از ارزو هاي همه طرفداران بايرن هست كه بتونن يه روزي اغوش بگيرن
تا اخر عمر محبت هاي عميق و ريشه دارت فراموش نميشن
خداحافظ پدر خداحافظ عشق :67:
VivaBavaria
+11 #2 VivaBavaria 1397-03-03 14:07
نه تنها زیباترین بایرن تاریخ رو ساخت بلکه زیباترین تیم تاریخ رو ساخت از نظر من با اون بازیهای پر گل و تهاجمیش که هیچ نقطه ضعفی نداشت . واقعا پدر بایرن هست هاینکس بزرک :67:
hamed tbz
+10 #3 hamed tbz 1397-03-03 15:41
به غیر از پدر چیزی نمیشه گفت. مردی با روح بزرگ . رفتار و شخصیتش طوری بود که همه دوسش دارن افسوس که قدرش رو ندونستن. به جرات میشه گفت که بین مربی های دنیا کسی تا این حد عاشق تیمش نمی تونه باشه. حالا ما موندیم و ... :a0081
i.g-b.p
+6 #4 i.g-b.p 1397-03-03 15:46
فقط هینکس ،فرگی و پپ رو میشناسم که انقلابی کردن توی فوتبال
تازه پپ هنوزم به گرد دوتای اول نمیرسه
محمد کریمی
+11 #5 محمد کریمی 1397-03-03 16:28
اگه فقط یک دلیل از من بخواین که ضعف مدیریتی بایرن نشون بده من میگم قطع همکاری با یوپ هاینکس، فقط همین کافیه. توی خبر قبلی سیاوش یه کامنت گذاشته بود راجع به سرخیوراموس که برای گرفتن اولین لیگ قهرمانانش با رئال ۸ سال صبر کرده ولی توی ۴ سال ۳ تا قهرمانی به دست آورده، من اونجا نظرمو نگفتن ولی زیر این مقاله نمیشه نگم، سیاوش جان اگه حماقت و بیگانه پرستی مدیرای بایرن نبود حاضرم قسم بخورم که توی این ۵ سال رئال مادرید حتی دهمین قهرمانیشو نمیتونست به دست بیاره و این هاینکس بود کخ رکوردی ثبت میکرد که همه انگشت به دهن بمونن، اونم نه با رونالدو و بیل بقیه قطعه های پازل کهکشانی رئال، بلکه با یه تیم یه دست و منسجم.
اگه یوپ هاینکس با خرید خاوی ماتینز و نویر تونست تیم بحران زده فن هال اقای اروپا کنه قطعا میتونست بدون خرید گوتزه و لوا به حکمرانی بایرن توی اروپا ادامه بده، حسرتم نه از عناوینیه که با فاجعه داوری و ... برای یه تیم به دست اومده، بلکه از افتهارات هاینکس که میتونست طور دیگه ای باشه و به عشاق فوتبال حتی اجازه نده اونو با فرگی مقایسه کنن، با تمام احترامی که برای فرگوسن قائلم حتی نمیتونم کنار هاینکس بهترین مربی تاریخ بدونمش و این عنوان برای من یه نفر فقط و فقط برازنده هاینکسه.
MOHAMMAD 13
+13 #6 MOHAMMAD 13 1397-03-03 16:51
برگشتنش و ریسک کردن رو اعتبارش برای من یه دنیا ارزش داره که هرکسی از این کارا نمیکنه
لعنت به هوینس و رومنیگه احمق که به جای اعتماد به هاینکس کبیر دوتا احمق رو آوردن و نسل خوب بایرن رو به فنا دادن.
خدا نگهدارت رئیس
papa
+9 #7 papa 1397-03-03 22:42
به نظرم محمد کریمی عزیز همه چیزو گفت و با خوندن نظرش اعصابم ریخت به هم
در مورد نقل و انتقالات بایرن
هممون میدونیم که بایرن خرید خیلی خفنی انجام نمیده و بازیکنایی که دارن به بایرن لینک میشن از تیمای بوندس هستن مثلا همین ربیچ که دو تا گل به بایرن زد متاسفانه ضعیف شدن تیمای بوندس یکی از دلایل عدم موفقیت بایرنه همون طور که سعید قبلا گفت عملا بایرن توی لیگ بازی سختی انجام نمیده و از نظر ذهنی آماده بازیای بزرگ توی اروپا نیست نداشتن بازیکنی که جریان بازی رو عوض کنه هم مزید بر علت شده و عملا بایرن داره از 3 نقطه ضربه میخوره
نداشتن آمادگی ذهنی
نداشتن بازیکن بزرگ
مصدومیت در زمانهای حساس فصل
و مدیرای بایرن عملا چشم خودشون رو روی این مسائل بستن
در مورد نویر به نظر میرسه مصاحبه های لوو در مورد اینکه نویر باید آماده باشه تا به جام جهانی بره کار خودش رو کرده و نویر امروز خیلی آماده نشون داده یه جا خومدم از 11 پنالتی 8 تا رو گرفته
SaeedEminem2
+7 #8 SaeedEminem2 1397-03-03 23:49
داگلاس کاستا با قرارداد 46 میلیون یورویی به صورت دائمی از بایرن جدا شد. حدود 35 تا خریده بودیمش، حالا شد گرون ترین بازیکن فروخته شده از بایرن
احمد
+7 #9 احمد 1397-03-04 00:24
بدرود مرد بزرگ، منم با نظر محمد موافقم، خدا می دونه اگه از ۲۰۱۳ تا الان مونده بود چه افتخاراتی که به بایرن اضافه نمیشد؟؟؟؟ واقعا جای افسوس داره،خودزنی از این بزرگتر؟؟؟؟ با اینکه چند وقته فقط نظرات و می خونم ولی وقتی صحبت هاینکس باشه نمیشه نظر نداد.به شخصه خیلی ازت ممنونم هاینکس بزرگ. باور نمی کردم بعد از ۴ سال دوری از فوتبال تو ۷۲سالگی اونم وسط فصل بیاد و بتونه تیم بحران زده رو طوری جمع کنه که فقط افتضاحات داوری بتونه جلوش و بگیره، اگه یکی از اون ۴ تا پنالتی مسلمی که تو۲ بازی رفت و برگشت اتفاق افتاد و داورها می گرفتن الان باید منتظر شنبه بودیم و با یک ۳گانه رویایی دیگه از یوپ خداحافظی می کردیم.
کنار خانواده با خیال راحت بشین و جام جهانی و رقابتهای سالهای بعد بایرن و تماشا کن.
Bayern Über Alles
+10 #10 Bayern Über Alles 1397-03-04 03:07
با درود خدمت دوستان. چهار سالی میشه که این سایتو دنبال میکنم و قبلنا که نوشتن دیدگاه برای همه آزاد بود با نام "بایرن بالاتر از همه" نظراتمو هر از گاهی می نوشتم. با محدود شدن نوشتن دیدگاه برای کاربران اصلی سایت، دلیل زیادی برای عضویت نداشتم، چونکه دوستان معمولا همه حرفا رو میزدن. ولی امروز به عشق این استاد تصمیم گرفتم عضو سایت بشم.
بهترین و بالاترین لقبی که میشه به این مرد بزرگ داد، واژه استاد هست. استاد یا به قول ژرمن ها "Meister" کسیه که هم نقش یه پدر رو داره و هم کاملترین فرد در شغل و پیشه خودشه. هاینکس بارها از فرگوسن بزرگتره. منکر توانایی های فرگی نیستم ولی اگه دقت کرده باشین، عمده افتخارات فرگی در انگلیس، زمانی بوده که منچستر عین بایرن الان، بی رقیب بوده و یا تیمای رقیب حال و روز خوشی نداشتن. زمانی که آرسنال قدرت گرفت و بعدها چلسی و من سیتی، دیدیم که چه طور یکه تازی منچستر متوقف شد. در ضمن مقصر وضعیت اسفناک فعلی منچستر، همین فرگیه. با فروش ستاره هایی مثل بکام، رونالدو و توز و آوردن بازیکنای بی نام و نشان و بی هویت به جای اونا. حالا باز به جای بکام، رونالدو رو آورد که با شانس خوب فرگی تبدیل به ستاره شد ولی جای رونالدو و توز کی رو آورد؟ تیم قدر منچستر از 2007 تا 2009، مدیون مثلث رونالدو، رونی و توز بود که فرگی دوتاشونو فروخت و تیم عملا از هم پاشید و از 2009 به بعد، فقط به فینال 2011 رسیدن که تو اون فصل فقط دو تیم آماده تو مسابقات بود، بارسا و رئال که تو نیمه نهایی به هم خوردن و منچستر با شالکه ترسو بازی کرد و به فینال رسید و یکی از یک طرفه ترین فینال های تاریخ چمپیونز رو دیدیم. در مورد دو قهرمانی منچستر در اروپا که یکی همون فینال تلخ 99 بود که با سوپر شانس قهرمان شدن و دیگری فینال 2008 به چلسی بود که بازم چلسی تیم برتر بود و با شانس مغلوب منچستری ها شد.
اما استاد بی رقیب ما، همیشه با اقتدار و قدرت جام ها رو برده و مرد روزهای سخت بوده. کدوم مربی می تونست با وجود اون همه مصدوم و اشتباهات فاحش و بچه گانه بازیکنای تیم، رئال کهکشانی و نور چشم یوفا رو تو قوطی کنه؟ منچستر فرگی در اوج قدرتش هم توان چنین کاری رو نداشت.
برای من، فقط یه نفر حول و حوش استاده و اون هم کسی نیست جز پروفسور هیتزفلد. ناگفته نماند که هاینکس یه لول بالاتر از هیتزفلده.
بدرود استاد. بدرود پادشاه. بدرود پیر باواریا.
Auf Wiedersehen Meister Heynckes, Auf Wiedersehen König
SaeedEminem2
+5 #11 SaeedEminem2 1397-03-04 04:01
به نقل از Bayern Über Alles:
با درود خدمت دوستان. چهار سالی میشه که این سایتو دنبال میکنم و قبلنا که نوشتن دیدگاه برای همه آزاد بود با نام "بایرن بالاتر از همه" نظراتمو هر از گاهی می نوشتم. با محدود شدن نوشتن دیدگاه برای کاربران اصلی سایت، دلیل زیادی برای عضویت نداشتم، چونکه دوستان معمولا همه حرفا رو میزدن. ولی امروز به عشق این استاد تصمیم گرفتم عضو سایت بشم.
بهترین و بالاترین لقبی که میشه به این مرد بزرگ داد، واژه استاد هست. استاد یا به قول ژرمن ها "Meister" کسیه که هم نقش یه پدر رو داره و هم کاملترین فرد در شغل و پیشه خودشه. هاینکس بارها از فرگوسن بزرگتره. منکر توانایی های فرگی نیستم ولی اگه دقت کرده باشین، عمده افتخارات فرگی در انگلیس، زمانی بوده که منچستر عین بایرن الان، بی رقیب بوده و یا تیمای رقیب حال و روز خوشی نداشتن. زمانی که آرسنال قدرت گرفت و بعدها چلسی و من سیتی، دیدیم که چه طور یکه تازی منچستر متوقف شد. در ضمن مقصر وضعیت اسفناک فعلی منچستر، همین فرگیه. با فروش ستاره هایی مثل بکام، رونالدو و توز و آوردن بازیکنای بی نام و نشان و بی هویت به جای اونا. حالا باز به جای بکام، رونالدو رو آورد که با شانس خوب فرگی تبدیل به ستاره شد ولی جای رونالدو و توز کی رو آورد؟ تیم قدر منچستر از 2007 تا 2009، مدیون مثلث رونالدو، رونی و توز بود که فرگی دوتاشونو فروخت و تیم عملا از هم پاشید و از 2009 به بعد، فقط به فینال 2011 رسیدن که تو اون فصل فقط دو تیم آماده تو مسابقات بود، بارسا و رئال که تو نیمه نهایی به هم خوردن و منچستر با شالکه ترسو بازی کرد و به فینال رسید و یکی از یک طرفه ترین فینال های تاریخ چمپیونز رو دیدیم. در مورد دو قهرمانی منچستر در اروپا که یکی همون فینال تلخ 99 بود که با سوپر شانس قهرمان شدن و دیگری فینال 2008 به چلسی بود که بازم چلسی تیم برتر بود و با شانس مغلوب منچستری ها شد.
اما استاد بی رقیب ما، همیشه با اقتدار و قدرت جام ها رو برده و مرد روزهای سخت بوده. کدوم مربی می تونست با وجود اون همه مصدوم و اشتباهات فاحش و بچه گانه بازیکنای تیم، رئال کهکشانی و نور چشم یوفا رو تو قوطی کنه؟ منچستر فرگی در اوج قدرتش هم توان چنین کاری رو نداشت.
برای من، فقط یه نفر حول و حوش استاده و اون هم کسی نیست جز پروفسور هیتزفلد. ناگفته نماند که هاینکس یه لول بالاتر از هیتزفلده.
بدرود استاد. بدرود پادشاه. بدرود پیر باواریا.
Auf Wiedersehen Meister Heynckes, Auf Wiedersehen König

خیلی لایک
arash_kashan21
+4 #12 arash_kashan21 1397-03-04 12:41
تو رو خدا بريد ببينيد صدر واسه سي ال كه گذشت چي تفت داده
بهترين كارشناس فرتبال اين مملكت اين باشه ، ديگه از هيچ كس تو اين صداسيما توقعي نميره

بهترين مربي ها:
....
زيدان

اصلا تو اون مخ جلبك اش هاينكس وجود نداره

نميدونم واقعا كيا اينو شاخ كردن؟؟
محمد کریمی
+5 #13 محمد کریمی 1397-03-04 14:02
به نقل از arash_kashan21:
تو رو خدا بريد ببينيد صدر واسه سي ال كه گذشت چي تفت داده
بهترين كارشناس فرتبال اين مملكت اين باشه ، ديگه از هيچ كس تو اين صداسيما توقعي نميره

بهترين مربي ها:
....
زيدان

اصلا تو اون مخ جلبك اش هاينكس وجود نداره

نميدونم واقعا كيا اينو شاخ كردن؟؟

ارش عزیز جناب صدر کارشناس فوتبال نیست، هیچ تخصصی هم در زمینه فوتبال نداره و فقط به خاطر نوشتن پایان نامه در ارتباط با فوتبال و همچنین مطالعه بالاش و فن بیان و محبوبیتشه که کارشناس دائمی صدا سیما شده و توی ورزش ۳ به صورت ثابت مقاله مینویسه، از سبک کارش خوشم میاد ولی هیچ وقت تحلیلای تاکتیکی پخته ای ازش ندیدم و انتظار هم ندارم که ببینم، صدر یه ژورنالیسته نه یه تحلیل گر فوتبال، به شخصه امثال استاد محصص و حاج رضایی به مراتب بالاتر از صدر میدونم البته این اشخاص نیازی به تایید امثال من ندارن ولی باید بدونی صدر نمینویسه که تحلیل کنه و تاکتیک هارو موشکافی کنه، مینویسه که با قلم قوی که داره مقالاتش خونده بشن وگه نه ارزش محتوایی چندان زیادی ندارن، صرفا انشای زیبا دارن مقالاتش.
محمد کریمی
+8 #14 محمد کریمی 1397-03-04 14:12
متاسفانه یا خوشبختانه دلیل محبوبیت و ثروت و حتی قدرت یه تیم تا حدود زیادی به رسانه ها بستگی داره، کی میتونه بگه که امثال لینکر فوتبال بهتر از افنبرگ ها و ماتیوس ها میفهمن؟؟؟ ولی خب چون اولا داره انگلیسی حرف میزنه و خیلیا میفهمن زبانشو، ثانیا چونکه انگلیسی و بازی های لیگ برتر تحلیل میکنه به شدت مورد توجه قرار میگیره خودش و برنامش، حالا به هر دلیلی، سلیقه یا تحلیل شخصیش گواردیولا براش بت شده و اینجوریه که اسطوره سازی میکنن، خود شما بیاین نتایج مربی های لیگ برتر و بازی هاشونو با هم مقایسه کنین، به نظرتون پپ بهترین مربی لیگ برتر بوده؟ موافق باشین یا مخالف از نظر رسانه ها، بیشتر منظورم غول های رسانه هست البته، گواردیولا یهترین مربی لیگ برتر معرفی میشه.
خوشحالم توی دوره و عصری شروع به دیدن فوتبال کردم که سلبریتی ها اینقد روی فوتبال و جذب طرفدار موثر نبودن و صد در صد با دیدن بازی های المان و بایرن شیفته این تیم ها شدم، یعنی مگه میشه یه ادم ماتیوس و کان و افنبرگ تو یه تیم ببینه و عاشق اون تیم نشه؟؟؟ یا مگه میشد جام ملت های اروپا ۹۶ دید و عاشق المان کوبکه و ماتیوس و کلینزمن و بیرهوف و .... نشد؟؟؟
اینم اضافه کنم که قبلا فوتبال خیلی خیلی پاک تر بود، یه تیم بی نام و نشان مثه موناکو میومد و با قانون گل زده نو زمین حریف رئال نامدار حذف میکرد یا پرتو میومد و این بلا سر منچستر میاورد ولی الان باید یه تیم مجموعه از عوامل خارج و داخل زمین تحمل کنه که بتونه رئال ببره.
The Miz
+9 #15 The Miz 1397-03-04 14:24
اسمایی که الان دور و ور بایرن شنیده میشه ریبیچ و رودریگو مهاجم والنسیا که پسرخاله تیاگوست.
یعنی قشنگ داریم به گ ا میره بایرن. اگه مدیریت بایرن عوض نشه تا دچار شدن به سرنوشت میلان و اینتر فقط یه یاعلی مونده:))))
شعار mia san mia شعار قشنگیه ولی وقتی تبدیل به استراتژی یک باشگاه بشه واقعا احمقانه اس و هیچ جای دفاعی نداره!
آقا قبول هوینس و رومنیگه بایرن رو بالا کشیدن ورزشگاه مدرن ساختن درآمد رو بیشتر کردن ولی چند ساله پی در پی دارن اشتباه میکنن و اصلاح بشو هم نیستن و دیکتاتوری راه انداختن تو باشگاه.
ا
MOHAMMAD 13
+7 #16 MOHAMMAD 13 1397-03-04 19:10
اولین کاری که باید انجام بشه اینه که تیمو ورنر رو جذب کنیم و لواندوفسکی رو هم رد کنیم بره
که هر فصل تو حساس ترین مقطع با حاشیه هاش گند میزنه به تیم.
بعدشم یکی دوتا وینگر خوب بخریم (خودم دراکسلر رو میپسندم)
وگرنه فصل بعد اوضاعمون خیلی بدتر میشه
i.g-b.p
+5 #17 i.g-b.p 1397-03-04 23:46
درکسلر وینگ اصلا نمیتونه واسته
منظورم وینگه کلاسیک
وینگ‌کلاسیک سرعت ،خلاقیت ،دوندگی و تکنیک بالا میخواد که درکسلر مورد یک و‌سه رو کلا نداره
تازه در عصر امروز وینگر خوب کسیه که شوت و گلم عالی بزنه و توی دفاع هم تاثیر گذار باشه

مثلا خامس بنظرم یه جواهره تمام عیاره میتونه یه وینگ درجه یکم باشه
شوت زن ،گلزن ،دونده ،فیزیک بدنی عالی ،فوق العاده خلاق و نسبتا تکنیکی و سریع
در پستای پشت مهاجم و هافبک میانی هم بشدت میتونه خوب بازی کنه

در صورتی که خامس منتقل بشه وینگ درکسلر در کنار مولر در پست پشت مهاجم میتونه یک ترکیب بینظیر باشه

ببینین نبری و کومن از اینده دار ترین وینگرهای دنیان

با خرید دو وینگر مستعد دیگه میتونیم اینده خوبی برای وینگمون بسازیم
گزینه هایی مثل ،ماکسی مین بازیکن نیس فرانسه ،اندرسون وینگر لاتزیو ،کیتا و لمار وینگرهای موناکو‌،دو وینگر لیون و دو وینگر مارسی ،زاها از کریستال پالاس که من خیلی دوسش دارم ، مارسیال و رشفورد از منیو ، دو ینگر لورکوزن ، فیلیپ و‌پولیسچ از دورت ، دمبله ی سلتیک ،جهانبخش از الکمار ،وینگر راست سیاه پوست اسپورتینگ لیسبون ،اسنسیو‌از رعال ،دنیس سوارز از بارسلون ،کارسکو‌ و تکسیرا دو احمقی که الان چین تشریف دارن ، و یک وینگر بوکا جونیورز و کییف،و نهایتا برناردسکی از یووه گزینه های مستعد و قابل جذب تیمن

یعنی روی دوتا از اونو عرضه مانوور و جذب و ستاره سازی ندارن؟
mohammadamin
+6 #18 mohammadamin 1397-03-05 10:21
خب بالاخره روز تلخ هم رسید!
گرچه اومدن یوپ برامون خوشحالی آورد که قابل وصف نیست ولی هممون میدونستیم که این روز رفتن هم بالاخره میرسه و ما میمونیم و یه تیم پیر و بی انگیزه و یه مربی تازه کار و بی تجربه و یه مدیریت کاملا دیکتاتور و حرف گوش نکن!
خدا فصل بعد و فصل های بعدی رو به خیر کنه!
hamed tbz
+4 #19 hamed tbz 1397-03-05 13:03
چقدر سخته فینالی رو ببینی که یه تیمش ریال باشه که با چاکر اومده بالا یه تیمش هم انگلیسی باشه...
محمد کریمی
+10 #20 محمد کریمی 1397-03-05 13:06
امیر بنده خدا میره کلی پیگیری میکنه کلی استعداد پیدا میکنه و احتمالا جذب بررسی میکنن بعد تک تک اونارو یونایتد و لیورپول و منسیتی و ... میخرن، اقا حیف تو که با این تلاش و تعصب اینجایی اون ۲ تا نالایق نشیمنشون پهن شد اینقد رو صندلی مدیریت بایرن نشستن.
احمد
+6 #21 احمد 1397-03-05 19:39
به نقل از hamed tbz:
چقدر سخته فینالی رو ببینی که یه تیمش ریال باشه که با چاکر اومده بالا یه تیمش هم انگلیسی باشه...

جانا سخن از زبان ما می گویی.
من که قصد دارم بازی و نبینم. هیچ جذابیتی برام نداره. فقط خدا کنه کروس مصدوم نشه، تو روسیه بهش نیاز داریم، بقیه هر بلایی سرشون بیاد به ما مربوط نمیشه.
Nintendo
+3 #22 Nintendo 1397-03-05 19:56
کلوپ ممکن که در اینده سرمربی بایرن بشه و دوست دارم بتونه این قهرمانی رو به کارنامه خودش اضافه کنه ولی رئال از نظر من تیم بهتری هست و لیاقت حضور در فینال رو داره در بازی که با بایرن داشت من نقش بازیکن های خودمون در شکست رو خیلی بیشتر از داور می دونم چون در کل بازی فقط برخورد توپ با دست مارسلو بود و تصمیم مشکوک دیگه ای درکار نبود ولی تا دلتون بخواد انواع اشتباهات توسط خود بازیکن های بایرن صورت گرفت و مطمئن هستم که اگر اون صحنه هم پنالتی می شد لوا و مولر عرضه گل کردن اون توپ رو نداشتن .
احمد
+7 #23 احمد 1397-03-05 20:08
به نقل از محمد کریمی:
امیر بنده خدا میره کلی پیگیری میکنه کلی استعداد پیدا میکنه و احتمالا جذب بررسی میکنن بعد تک تک اونارو یونایتد و لیورپول و منسیتی و ... میخرن، اقا حیف تو که با این تلاش و تعصب اینجایی اون ۲ تا نالایق نشیمنشون پهن شد اینقد رو صندلی مدیریت بایرن نشستن.

به جرات می تونم بگم نظراتی که بچه های این سایت میدن چکیده نظرات بایرنیهای خود ایالت باواریاست، دیروز خوندم که ۷۴ درصد هواداران بایرن موافق فروش لوا در ازای ۱۰۰ میلیون یورو هستند، چیزی که تو این سایت هم صدق میکنه، حتی یکی مثل من که‌همیشه طرفدار لوا بودم الان دیگه قانع شدم فروش لوا با قیمت بالا میتونه تصمیم بهتری باشه.
احمد
+5 #24 احمد 1397-03-05 20:17
به نقل از Nintendo:
کلوپ ممکن که در اینده سرمربی بایرن بشه و دوست دارم بتونه این قهرمانی رو به کارنامه خودش اضافه کنه ولی رئال از نظر من تیم بهتری هست و لیاقت حضور در فینال رو داره در بازی که با بایرن داشت من نقش بازیکن های خودمون در شکست رو خیلی بیشتر از داور می دونم چون در کل بازی فقط برخورد توپ با دست مارسلو بود و تصمیم مشکوک دیگه ای درکار نبود ولی تا دلتون بخواد انواع اشتباهات توسط خود بازیکن های بایرن صورت گرفت و مطمئن هستم که اگر اون صحنه هم پنالتی می شد لوا و مولر عرضه گل کردن اون توپ رو نداشتن .

تو بازی رفت تو همون دقیقه اول پنالتی کارواخال روی لوا کاملا محرض بود، ضربه ای که از پشت زد به مراتب بدتر از ضربه ای بود که تو بازی یووه و رئال بن عطیه دقیقه ۹۳ به وازکز زد، آخرین دقایق نیمه اول بازی رفت توپ ارسالی کرنر و خطایی که کارواخال دوباره روی لوا انجام داد( اگه این پنالتی نبود من حاضرم تا آخر عمر فوتبال نگاه نکنم) بازی برگشت خود مارسلو که به هند پنالتی اعتراف کرد، یه صحنه هم راموس پای لوا رو درو کرد، تازه ۲ تا صحنه مشکوک دیگه روی لوا و مولر وجود داره که چون صد در صد مطمئن نبودم ازش گذشتم.
توی اون سطح از بازی ۴ تا پنالتی کمه به نظر شما؟؟؟
SaeedEminem2
+7 #25 SaeedEminem2 1397-03-05 21:20
به نقل از احمد:
به جرات می تونم بگم نظراتی که بچه های این سایت میدن چکیده نظرات بایرنیهای خود ایالت باواریاست، دیروز خوندم که ۷۴ درصد هواداران بایرن موافق فروش لوا در ازای ۱۰۰ میلیون یورو هستند، چیزی که تو این سایت هم صدق میکنه، حتی یکی مثل من که‌همیشه طرفدار لوا بودم الان دیگه قانع شدم فروش لوا با قیمت بالا میتونه تصمیم بهتری باشه.

منی که 2 ساله منتقد لوام الان با فروشش مخالفم، حتی اگه مشتری 400 میلیونی داشته باشه
اینجا بارسلونا نیست که با پول فروش نیمار برن دمبله و کوتینیو رو بخرن، میرن ماریو گومز رو جاش می گیرن ! بقیه پولش رو هم خرج ساختمان سازی و بساز بفروش می کنن و سودش رو بین خودشون تقسیم می کنن
اگه اول رفتیم یک مهاجم واقعا تاپ مثل ایکاردی یا گریزمن گرفتیم، بعدش می تونیم لوا رو با خیال راحت بفروشیم. اتفاقی که البته در خواب هم رخ نخواهد داد
کان مقدس
+7 #26 کان مقدس 1397-03-05 22:49
به نقل از SaeedEminem2:
منی که 2 ساله منتقد لوام الان با فروشش مخالفم، حتی اگه مشتری 400 میلیونی داشته باشه
اینجا بارسلونا نیست که با پول فروش نیمار برن دمبله و کوتینیو رو بخرن، میرن ماریو گومز رو جاش می گیرن ! بقیه پولش رو هم خرج ساختمان سازی و بساز بفروش می کنن و سودش رو بین خودشون تقسیم می کنن
اگه اول رفتیم یک مهاجم واقعا تاپ مثل ایکاردی یا گریزمن گرفتیم، بعدش می تونیم لوا رو با خیال راحت بفروشیم. اتفاقی که البته در خواب هم رخ نخواهد داد

ُساختمون سازی رو خوب اومدی.خخخخخخخخخ
Soheil
+4 #27 Soheil 1397-03-05 23:07
اقا خسته شدیم بخدا.میلان اینتر ارسنال اینا تیمایی هستن که بحران دارن بعد دارن خرج میکنن اونوقت ما نشستیم رو گنج داریم حسرت یه بازیکن خوب رو میخوریم.بابا همه بازیکنا 30 سالشون شد دیگه کی میخواین جمع کنین تیمو.
لمار راشفورد مارسیال پولیشیچ دیبالا ایکاردی کین دله علی اسنسیو و.... اینهمه بازیکن تاپ هستن اونوقت این مدیرا چی میکنن؟بخدا اینا میخوان تیم پیشکسوتان درست کنن :a0076 :a0076
SaeedEminem2
+3 #28 SaeedEminem2 1397-03-06 00:11
بازی رفت لیورپول رم، تیم کلوپ فوق العاده بازی کرد، وحشتناک و خورد کننده فشار آورد، بازی برگشت درسته که خیلی بد بودن، اما دلیلش بیشتر از اینکه برد 5 - 1 در بازی رفت و خیال آسوده باشه، تاثیر میزبانی و بازی در آنفیلده. این تیم هر وقت میزبان باشه غیر عادی خوب بازی می کنه، فینال هم اگه تو آنفیلد بود الان 5 تا زده بود، ولی بازی های خارج از خانه به یک تیم متوسط تبدیل می شه
Nintendo
+7 #29 Nintendo 1397-03-06 00:16
راموس خطای کثیفی رو انجام داد و اینکه داور چرا اینقدر بیخیال بود رو نمی شه توجیه کرد.
SaeedEminem2
+5 #30 SaeedEminem2 1397-03-06 00:25
به نقل از Nintendo:
راموس خطای کثیفی رو انجام داد و اینکه داور چرا اینقدر بیخیال بود رو نمی شه توجیه کرد.

داور خودش از قبل توجیه شده
Nintendo
+4 #31 Nintendo 1397-03-06 00:26
مسخره ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان بود.
Nintendo
+3 #32 Nintendo 1397-03-06 00:30
خوبه زود جبران شد.
کان مقدس
+5 #33 کان مقدس 1397-03-06 00:59
صلاح بخاطر مصدومیت تعویض شد؟
داورا و یوفا هیچ، خدا هم ب ذغال مادرید حال میده
Nintendo
+9 #34 Nintendo 1397-03-06 01:02
امیدوار بودم بایرن بتونه بیل رو بخره ولی بعد این بازی احتمالا نگهش دارن البته رئال این قهرمانی رو تا حد زیادی مدیون الرایش و این دروازبان لیورپول هست
SaeedEminem2
+8 #35 SaeedEminem2 1397-03-06 01:05
به نقل از کان مقدس:
صلاح بخاطر مصدومیت تعویض شد؟
داورا و یوفا هیچ، خدا هم ب ذغال مادرید حال میده

خود به خود که مصدوم نشد، راموس یک دستشو گرفت و مثل جودو فن کمر زد و با کتف کوبیدش به زمین. داور هم در یک قدمی صحنه بود و حتی خطا نگرفت !
مزدک می گه ما دیگه از این اشتباهات ماژیچ تعجب نمی کنیم، باید می گفت ما از این اشتباهات تمام داورها به نفع رئال تعجب نمی کنیم !
papa
+5 #36 papa 1397-03-06 01:14
لیورپول موقعی که صلاح تعویض شد بازی رو باخت
به نظر من کلوپ هر چه قدر هم که مربی خوبی باشه ولی اصلا مربی فینالها نیست اگه پلن اولش جواب نده دیگه پلن خاصی نداره
الان دیگه هر اتفاقی بیفته رونالدو توپ طلا رو میبره حالا دلیلش چیه معلوم نیست تو نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان گم بود
Nintendo
0 #37 Nintendo 1397-03-06 01:14
مطمئن نیستم ولی گلی که بنزما با اشتباه دروازبان زد قبلش کاملا در افساید بود تو بازی فیفا اگر بازیکن در افساید باشه حق زدن ضربه بعدی رو نداره نمی دونم در واقعیت هم همینه یا نه.
Hamid real
-2 #38 Hamid real 1397-03-06 01:19
و اینک سیزدهمی......حر فی باقی نمی مونه واسه گفتن :0094
محمد کریمی
+10 #39 محمد کریمی 1397-03-06 01:23
نمیفهمم فوتبال تا کی قرار اینجوری باشه؟ راموس بارها اخراج شده، چندین بارش فقط جلوی بارسا بوده، چطور ممکنه راموس با کوچیک ترین خظا رو مسی کارت بگیه ولی با خطایی که روی صلاح کرد حتی تذکر هم نگیره؟
طرفدارای لیورپول به کنار، مردم مصر الان چه حالی دارن؟؟؟
بازی بزرگی هینکس دیدم که با ۵ تا مصدوم رئال کرد تو قوطی، حیف اوسرام، حییییف.
Nintendo
+3 #40 Nintendo 1397-03-06 01:23
ولی چقدر سایت ما خوبه که دوست رئالیمون اینجا جشن می گیره با وجود این همه خوش شانسی ولی تبریک می گم.
The Miz
+10 #41 The Miz 1397-03-06 01:25
جای کاریویس باشم همین امشب از فوتبال خداحافظی میکردم.
رئال = شانس و داور
از یه نظر البته بهتر که لیورپول قهرمان نشد و از بایرن جلو نزد
بعد از n سال محو بودن تو سطح اول بیاد قهرمان بشه مسخره بود
من دارم به فینال های مفتی که بایرن باخته فکر میکنم سال 99 !و ۲۰۱۲ بارزترین شون بود.
arash_kashan21
+9 #42 arash_kashan21 1397-03-06 01:30
٢كله پوك ما بشينن جلوي تلويزيون و هر هر سي ال بالا بردن هاي رعال رو ببينن
قطعا كه رياضي شون خوبه و ميدونن با يه ٧٠ت رونالدو و ٩٠ت بيل و خريد هاي معمول و متناسب با تورم فوتبال بازيكن هايي رو گرفتن كه ميليارد ها يورو تا اين لحظه ب خزانه داري ، اعتبار ، ستاره گيري ، برند ، خزانه طرفداري اضافه كرد
اخرش هوينس ماشين حسابو بر ميداره و كله رو ميندازه بالا و ميگه نههههههههه

با اين ٤تا سي ال توي اين ٥سال گرفتن ، ديگه حتي نزديك شدن سي ال هاي ميلان هم به رعال محال شد
VivaBavaria
0 #43 VivaBavaria 1397-03-06 01:37
به نقل از Hamid real:
و اینک سیزدهمی......حرفی باقی نمی مونه واسه گفتن :0094

با اینکه زشت قهرمان شدین اما دوست داشتم رئال ببره و تبریک میگم دوست عزیز هموطن
hamed tbz
+8 #44 hamed tbz 1397-03-06 01:41
الان مسئولان یوفا سرشون رو می زارن راحت می خوابن میگن بالاخره جام تو خونه موند. هنگام اهدای مدال همچی راموس لجن رو به آغوش می کشیدند که ...
ghuedv
+6 #45 ghuedv 1397-03-06 01:44
ظاهرا رونالدو میخاد از بایرن جدا بشه مدیران بایرن احمق نباش میتونن براحتی بخرنش
باعث جذب هوادار بیشتر
دادن پرستیژ بیشتر به باشکاه
و شاید سی ال 2019 رو برا بایرن بیاره
قیمت نیمار هم نداره هرچی هم فوق ستاره باشه 2-3 سال دیگه حداکثر تو سطح اول میتونه بازی کنه
Hamid real
+3 #46 Hamid real 1397-03-06 04:45
به نقل از VivaBavaria:
با اینکه زشت قهرمان شدین اما دوست داشتم رئال ببره و تبریک میگم دوست عزیز هموطن
. مرسی...ولی برای ما به زیبای گل یاس بود..ولی واسه صلاح ناراحت شدم خدای
.
white
+4 #47 white 1397-03-06 04:47
قهرمانی مسخره رئال!
دوتا گل مفت!
دقیقا مثل بایرن
بایرن هم دوتا گل مفت خورد روی اشتباه دروازه بان خودش
اگه دقت میکردین زیدان تیم رو عقب نگه داشته بود تا زمانی که صلاح توی بازی بود
حتی توی حملاتشون پر تعداد نمیومدن جلو فوقش سه تا
خوب میدونستن صلاح گازشو بگیره از اون بغل رفته
بعدش که راموس بدبختو زد با خیال راحت تر میرفتن جلو
راموس خیلی بازیکن خشن و ناجوانمردیه
حالا شما این بازیو مقایسه کنید با بازی بایرن و رئال
ای کاش فقط بایرن نویر رو داشت از ۶ تا مصدومش تا الان جام رو دست یوپ میدیدم
فقط امیدوارم این سال آخری باشه که رئال جام میگیره حداقل تا چند سال
و ای کاش از این یک قطبی بودن در بیاد فوتبال
البته اگه به حق بود مشکلی نبود نه با نامردی!
Hamid real
+2 #48 Hamid real 1397-03-06 04:49
به نقل از Nintendo:
ولی چقدر سایت ما خوبه که دوست رئالیمون اینجا جشن می گیره با وجود این همه خوش شانسی ولی تبریک می گم.

مرسی...ولی من نمی‌گم خوش شانسی...میگم آبله بودن مدیریت لیورپول...خب برن یه دروازه بان درجه ۱ بخرن..الان چند سال مشکل دروازه بانی دارن
Amir.R
+8 #49 Amir.R 1397-03-06 07:53
قشنگ میشه ی مستند از افتادن داوری به سمت تیم نامشروع یوفا ساخت ؛ حالا اگه خطای صلاح روی رونالدو اتفاق میفتاد کفن پوش میریختن تو خیابونای مادرید.
i.g-b.p
-1 #50 i.g-b.p 1397-03-06 11:10
و رعال نابود شد !
استخون بندی تاکتیکی تیم مشکل داره
فضای دوستانه تیم بهم ریخته
داوری دیگه اخرین جانب داری هاشو برای رعال کرد (۴clدر پنج سال)
رونالدو :روزهای خوبی در رعال داشتم
اولین گزینه رعال داره میره
بیل:اگه بایرن منو میخواد باعث افتخاره
چند ماه قبل بنزما:دنبال تجربه های جدیدم
ایسکو :من باید به جایگاه حقیقیم برسم
خبرگزاری اسپانیا :اسنسیو از نیمکت نشینی خستست و میخواد جدا بشه

خب ! با جدایی اینها احتمال جدایی خیلی از بازیکنای دیگه هم هست
مثل کروس ،راموس ،حتی مارسلو کارواخال و کاسمیرو !

به طور کلی اگر رعال نقلو انتقالات امسالو به صورت وحشتناکی نترکونه
تا سالیان سال مگه خواب چمپیونز رو ببینن

یه ۷-۸سالی از مدار خارج میشن
و قشنگ اسپانیا زیر سلطه بارسلون میخوابه

موندن زیدان یه خوبی داره اونم اینه جو روانی تیمو سالم نگه میداره و ممکنه خیلی از بازیکنا جدا نشن ،اگه بره خیلیا جدا میشن
اگه بمونه ولی رعال یه مربی کاملا اسکی داره از لحاظ تاکتیکی که تیمشم انده نوسانه و خبریم از رونالدو و داور نخواهد بود!!!

رعال و بایرنو من یکی مدعی اول فصل بعد clنمیدونم
بنظرم جام ساله دیگه بین مثلث بارسلون،سیتی،یو وه میمونه و احتمالا هم بارسلون قهرمان بشه

بارسلون اگر نقلو انتقالاتو اونجور که قول داده انجام بده ،تیمی بشدت حولناک میسازه
یه سوپاپ راست درجه یک (بیرین لینک شده)
یه دفاع وسط تاپ(بونوچی و داوید لوعیس لینک شدن)
یه هافبک وسط تاپ (پوگبا و وراتی لینک شدن )
و یه مهاجم حدف جوون برای جایگزینی سوارز (حدف اول گریزمان)
و نهایتا یه وینگر و هافبک دفاعی نسبتا خوب و جوون برای ذخیره!

اگه بارسلون فصل بعد موفق باشه توی نقلو انتقالات
فصل بعد این ترکیبو داریم
سیستم :۲-۲-۲-۴
ترشدگن گلر
مرکز دفاع پیکه و بونوچی
سوپاپ ها البا و بیرین
هافبک :دفاعی بوسکتس ،پخش توپ پوگبا
وینگر ها دمبله و کوتینیو
پشت مهاجم مسی
مهاجم حدف گریزمان


و والورده یا یه سیستم نوینی که ساخته میتونه طوفانی بکنه توی اروپا

یووه هم قراره خیلی تیمو دسخوش تغییر بکنه
جایگزین بوفون از کجا میاد !
خط دفاعی رو چجوری قراره بالانس بدن
و تاکتیک حملرو مشخص کنن
با چنتا خرید ریزو درشت یووه هم مدعی و سرسخت میاد توی میدون

اخرشم منسیتی با خرید محرز یه هافبک دفاعی تاپ ،یه هافبک وسط خلاق و درجه یک
و نهایتا فروش کامپانی و خرید یه دفاه وسط تاپ تیمی بشدت پر مهره و قوی و یکدست داره
یه چیزی توی مایه های نسخه ی ارتقا یافته سیتی پارسال
Hamid real
0 #51 Hamid real 1397-03-06 14:16
به نقل از i.g-b.p:
و رعال نابود شد !
استخون بندی تاکتیکی تیم مشکل داره
فضای دوستانه تیم بهم ریخته
داوری دیگه اخرین جانب داری هاشو برای رعال کرد (۴clدر پنج سال)
رونالدو :روزهای خوبی در رعال داشتم
اولین گزینه رعال داره میره
بیل:اگه بایرن منو میخواد باعث افتخاره
چند ماه قبل بنزما:دنبال تجربه های جدیدم
ایسکو :من باید به جایگاه حقیقیم برسم
خبرگزاری اسپانیا :اسنسیو از نیمکت نشینی خستست و میخواد جدا بشه

خب ! با جدایی اینها احتمال جدایی خیلی از بازیکنای دیگه هم هست
مثل کروس ،راموس ،حتی مارسلو کارواخال و کاسمیرو !

به طور کلی اگر رعال نقلو انتقالات امسالو به صورت وحشتناکی نترکونه
تا سالیان سال مگه خواب چمپیونز رو ببینن

یه ۷-۸سالی از مدار خارج میشن
و قشنگ اسپانیا زیر سلطه بارسلون میخوابه

موندن زیدان یه خوبی داره اونم اینه جو روانی تیمو سالم نگه میداره و ممکنه خیلی از بازیکنا جدا نشن ،اگه بره خیلیا جدا میشن
اگه بمونه ولی رعال یه مربی کاملا اسکی داره از لحاظ تاکتیکی که تیمشم انده نوسانه و خبریم از رونالدو و داور نخواهد بود!!!

رعال و بایرنو من یکی مدعی اول فصل بعد clنمیدونم
بنظرم جام ساله دیگه بین مثلث بارسلون،سیتی،یووه میمونه و احتمالا هم بارسلون قهرمان بشه

بارسلون اگر نقلو انتقالاتو اونجور که قول داده انجام بده ،تیمی بشدت حولناک میسازه
یه سوپاپ راست درجه یک (بیرین لینک شده)
یه دفاع وسط تاپ(بونوچی و داوید لوعیس لینک شدن)
یه هافبک وسط تاپ (پوگبا و وراتی لینک شدن )
و یه مهاجم حدف جوون برای جایگزینی سوارز (حدف اول گریزمان)
و نهایتا یه وینگر و هافبک دفاعی نسبتا خوب و جوون برای ذخیره!

اگه بارسلون فصل بعد موفق باشه توی نقلو انتقالات
فصل بعد این ترکیبو داریم
سیستم :۲-۲-۲-۴
ترشدگن گلر
مرکز دفاع پیکه و بونوچی
سوپاپ ها البا و بیرین
هافبک :دفاعی بوسکتس ،پخش توپ پوگبا
وینگر ها دمبله و کوتینیو
پشت مهاجم مسی
مهاجم حدف گریزمان


و والورده یا یه سیستم نوینی که ساخته میتونه طوفانی بکنه توی اروپا

یووه هم قراره خیلی تیمو دسخوش تغییر بکنه
جایگزین بوفون از کجا میاد !
خط دفاعی رو چجوری قراره بالانس بدن
و تاکتیک حملرو مشخص کنن
با چنتا خرید ریزو درشت یووه هم مدعی و سرسخت میاد توی میدون

اخرشم منسیتی با خرید محرز یه هافبک دفاعی تاپ ،یه هافبک وسط خلاق و درجه یک
و نهایتا فروش کامپانی و خرید یه دفاه وسط تاپ تیمی بشدت پر مهره و قوی و یکدست داره
یه چیزی توی مایه های نسخه ی ارتقا یافته سیتی پارسال

رعال هیچ وقت نابود نمیشه.... :a0080
Soheil
+6 #52 Soheil 1397-03-06 20:27
به نقل از Hamid real:
رعال هیچ وقت نابود نمیشه.... :a0080

رعال هیچوقت نابود نمیشه بلکه از مافیایی به مافیای دیگه ای منتقل میشه و مدیراشم روز به روز کثیف تر
Hamid real
-3 #53 Hamid real 1397-03-06 21:18
به نقل از Soheil:
رعال هیچوقت نابود نمیشه بلکه از مافیایی به مافیای دیگه ای منتقل میشه و مدیراشم روز به روز کثیف تر

به هرحال پشت سره قهرمان همیشه حرف هست..با هر قهرمانی هم دشمناشم وقیح تر میشم...و حرفاشون بیشتر رنگ حسادت میگیره...۱۳...و دیگر هیچ....
hamed tbz
+7 #54 hamed tbz 1397-03-06 22:51
آقا بازم این لوگو یوفا اف سی داره تو سایت زیاد به چشم می خوره ها تا پروفایلم رو عوض نکردم جمع کنید دیگه حال آدم از هرچی فوتیال و یوفا و ریال و هست به هم می خوره نمی دونیم به درد تیم خودمون برسیم یا به اراجیف هوادارهای اف سی لجن
siavash Sia
+3 #55 siavash Sia 1397-03-06 23:40
به نقل از محمد کریمی:
اگه فقط یک دلیل از من بخواین که ضعف مدیریتی بایرن نشون بده من میگم قطع همکاری با یوپ هاینکس، فقط همین کافیه. توی خبر قبلی سیاوش یه کامنت گذاشته بود راجع به سرخیوراموس که برای گرفتن اولین لیگ قهرمانانش با رئال ۸ سال صبر کرده ولی توی ۴ سال ۳ تا قهرمانی به دست آورده، من اونجا نظرمو نگفتن ولی زیر این مقاله نمیشه نگم، سیاوش جان اگه حماقت و بیگانه پرستی مدیرای بایرن نبود حاضرم قسم بخورم که توی این ۵ سال رئال مادرید حتی دهمین قهرمانیشو نمیتونست به دست بیاره و این هاینکس بود کخ رکوردی ثبت میکرد که همه انگشت به دهن بمونن، اونم نه با رونالدو و بیل بقیه قطعه های پازل کهکشانی رئال، بلکه با یه تیم یه دست و منسجم.
اگه یوپ هاینکس با خرید خاوی ماتینز و نویر تونست تیم بحران زده فن هال اقای اروپا کنه قطعا میتونست بدون خرید گوتزه و لوا به حکمرانی بایرن توی اروپا ادامه بده، حسرتم نه از عناوینیه که با فاجعه داوری و ... برای یه تیم به دست اومده، بلکه از افتهارات هاینکس که میتونست طور دیگه ای باشه و به عشاق فوتبال حتی اجازه نده اونو با فرگی مقایسه کنن، با تمام احترامی که برای فرگوسن قائلم حتی نمیتونم کنار هاینکس بهترین مربی تاریخ بدونمش و این عنوان برای من یه نفر فقط و فقط برازنده هاینکسه.

محمد عزیز حرفات رو قبول دارم. اگر هاینکس می‌موند یه جور دیگه میشد، به ویژه اینکه با زندان رفتن هونس و قدرت گرفتن رومینیگه، پپ و رومینیگه ساختار بایرن رو به هم ریختن و به خیال خودشون خواستن DNA باشگاه رو عوض کنن که فقط فاجعه به بار آوردن.
اما الان باید قبول کنیم که هاینکس واقعا دیگه میخواست زندگی کنه و با اون سن نمیخواست خودش رو فدای فوتبال کنه.
سه‌گانه‌ی ما و اون تیم وحشتناک هم گذشت و به تاریخ پیوست...
رئال اگه سال بعد باز هم قهرمان چمپیونزلیگ بشه اما خودشون هم می‌دونن لقب ترسناک‌ترین تیم تاریخ متعلق به بایرن ۲۰۱۳ هست!
ممکنه چندین سال طول بکشه قهرمان اروپا بشیم، ولی خوبیش اینه که ما خودمونیم و با مربی جوونی مثل کواچ می‌تونیم یه تیم هیجان‌انگیز داشته باشیم.
بابا ما تو زندگی روزمره‌مون کم بدبختی و حسرت و اضطراب داریم که حالا بخوایم بشینیم واسه پنج سال گذشته‌ی بایرن حسرت بخوریم؟!
siavash Sia
0 #56 siavash Sia 1397-03-06 23:49
آقا از این دوست رئالیمون یه کم یاد بگیرید؛
ببینید با چنین قهرمانی‌ای چجوری خوشحالی میکنه؟!
به خدا بمب روحیه‌س
هر کی دیگه بود نمی‌تونست دووم بیاره :3:
Hamid real
-1 #57 Hamid real 1397-03-06 23:58
به نقل از siavash Sia:
آقا از این دوست رئالیمون یه کم یاد بگیرید؛
ببینید با چنین قهرمانی‌ای چجوری خوشحالی میکنه؟!
به خدا بمب روحیه‌س
هر کی دیگه بود نمی‌تونست دووم بیاره :3:

۱۳ تا کم واسه بینهایت خوشحال بودن....الان من رو ابرها سیر میکنم...خیلی خوشحالم که تو این دوره تاریخی حضور دارم و طرفدار رعالم..از حذف شدن های متوالی جلو لیون به اینجا رسیدم به عنوان یه طرفدار..الآنم دارم لذتشو میبرم...هتریک در قهرمانی ...اونم تو فرمت جدید چمپیونز ...فقط از دست پادشاه اوروپا بر میاد
کان مقدس
+6 #58 کان مقدس 1397-03-07 00:10
به نقل از Hamid real:
۱۳ تا کم واسه بینهایت خوشحال بودن....الان من رو ابرها سیر میکنم...خیلی خوشحالم که تو این دوره تاریخی حضور دارم و طرفدار رعالم..از حذف شدن های متوالی جلو لیون به اینجا رسیدم به عنوان یه طرفدار..الآنم دارم لذتشو میبرم...هتریک در قهرمانی ...اونم تو فرمت جدید چمپیونز ...فقط از دست پادشاه اوروپا بر میاد

چرت نگو حالمونو بهم زدی
5تا قهرمانی اول و اخرتونو بشاش توش.
i.g-b.p
-1 #59 i.g-b.p 1397-03-07 10:54
بزارین طرفدارای رعال هرچی میخوان بگن
دوره ی یوفا مادرید تموم شد اینا اگه تیمشون خرید فضایی نداشته باشه به خاک سیاه میشنن
مربی قوی ای هم ندارن
۷-۸سال باید دستو پا بزنن لالیگا رو ببرن چ برسن نیمه نهایی

بزارین زمان همه چیزو ثابت میکنه
من هر وقت یه چیزی میگم بچه ها قبول نمیکنن همینو میگم :a0074 ساله بعد هم همون اتفاق میفته !
اونایی که منو توی این چارسالی که اینجام میشناسن میدونن چی میگم
The Miz
+5 #60 The Miz 1397-03-07 14:01
بیلد نوشته گرت بیل میخواد از رئال جدا بشه دو گزینه بایرن و منچستر احتمالا!
رومنیگه مایل به خریدن بیل هست و شانس بایرن بیشتره تا منچستر
به نظرم بیل برای وینگر راست در حال حاضر گزینه خیلی خوبیه برای بایرن و با قیمت ۷۰-۸۰ تا میشه آوردش فقط مشکل مصدومیتش یکم روی مخه
Soheil
+3 #61 Soheil 1397-03-07 14:21
به نقل از Hamid real:
به هرحال پشت سره قهرمان همیشه حرف هست..با هر قهرمانی هم دشمناشم وقیح تر میشم...و حرفاشون بیشتر رنگ حسادت میگیره...۱۳...و دیگر هیچ....

خب اقای ریالی این 13 تا قهرمانیتون رو کی واستون اورده؟خب حتما میگی نه داور بوده نه مدیر تلاش بازیکنا بوده.بازیکناتون م که دیدیم با مصدوم کردن ستاره حریف میخوان تضعیف کنن تیم حریف رو.همین پرز میگه من 5 تا سی ال دارم نمیگه چقدر به داورا دادم تا 5 تا سی ال بگیرم :a0077
محمد کریمی
+6 #62 محمد کریمی 1397-03-07 19:54
به نقل از i.g-b.p:
بزارین طرفدارای رعال هرچی میخوان بگن
دوره ی یوفا مادرید تموم شد اینا اگه تیمشون خرید فضایی نداشته باشه به خاک سیاه میشنن
مربی قوی ای هم ندارن
۷-۸سال باید دستو پا بزنن لالیگا رو ببرن چ برسن نیمه نهایی

بزارین زمان همه چیزو ثابت میکنه
من هر وقت یه چیزی میگم بچه ها قبول نمیکنن همینو میگم :a0074 ساله بعد هم همون اتفاق میفته !
اونایی که منو توی این چارسالی که اینجام میشناسن میدونن چی میگم

به عنوان کسی که چهارساله اینجاس اصلا نمیدونم چی میگی :a0074
محمد کریمی
+4 #63 محمد کریمی 1397-03-07 19:55
بچه ها کسی از سوپر مانو ما خبری نداره؟
Mostafa1378
+4 #64 Mostafa1378 1397-03-07 20:19
به نقل از محمد کریمی:
بچه ها کسی از سوپر مانو ما خبری نداره؟

کادر پزشکی اعلام کردن مشکل پاش کاملا بر طرف شده و یواخیم لوو هم از روند آماده سازیش راضی بوده. فقط میمونه این 4 تا بازی دوستانه.
اگه نویر بتونه توی این 4 تا بازی(دوتا بازی داخل کمپ تمرینی و یه بازی به اتریش و عربستان) آماده ظاهر بشه قطعا فیکس جام جهانی خواهد بود.


ارسال دیدگاه تنها برای کاربران مجاز است! 

برای عضویت در سایت کلیک کنید!

نظرسنجی

کدام مربی را مناسب بایرن می دانید؟

نتیجه دیدار اخیر آلمان

26-03-2024 23:15 - دوستانه 2024
آلمان 2 : 1 هلند

نتیجه دیدار قبلی بایرن

27-04-2024 00:00 - هفته سی و یکم
بایرن مونیخ 2 : 1 فرانکفورت

ورود اعضا

جدول بوندسلیگا در فصل 2023/24

تیم
بازی برد باخت امتیاز
1
بایر لورکوزن
بایر لورکوزن 31 25 0 81
2
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ 31 22 6 69
3
اشتوتگارت
اشتوتگارت 31 20 7 64
4
لایپزیک
لایپزیک 31 19 7 62
5
دورتموند
دورتموند 31 16 6 57
6
فرانکفورت
فرانکفورت 31 11 8 45
7
فرایبورگ
فرایبورگ 31 11 13 40

بایرن در فصل 2023-24

کاربران آنلاین

آمار سایت

کاربران
1276
مطالب
11028
  • ما 648 مهمان و 3 عضو آنلاین داریم

بازدید کنندگان

30407142

درباره سایت

کانون رسمی هواداران بایرن مونیخ در تاریخ 20 شهریور 1392 با هدف ایجاد فضایی پر نشاط و صمیمی برای گرد هم آوردن تمامی دوستداران و هواداران باشگاه بایرن مونیخ و فوتبال آلمان تاسیس شد. از این کانون رسمی با نام اختصاری “اف سی باواریا” یاد می‌شود.
با مدیریت و سردبیری سید علی قره‌زاده